Evet, Avatar ilk filmi zaten sinema teknolojisinde çağ atlatan bir filmdi.Avatar 2 çekilmesi de 14 yıl sürdü görüntü ve efekt olarak farklı teknikler var, ilk değerlendirmelerde eliştirmenler görsel olarak filmi çok övüyor.
Eğer maddi durumnuz varsa mutlaka imaxte izlemenizi tavsiye ederim.