Bi anda mavi ekran yedim.

xFavian

80+
Katılım
31 Temmuz 2022
Mesajlar
337
Reaksiyon skoru
55
Merhaba, rust açıkken altta FC24'e girmeye çalıştım ve bi anda mavi ekran yedim yediğim ilk mavi ekran bu ne yapmalıyım?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

%0 tamamlandı yazıyor.
 
bişe yapmana gerek yok sende sistemi zorlamışsın ondan olabilir normal
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,948
Mesajlar
11,082,756
Üyeler
198,224
Son üye
erenalyoruk
Geri
Top