Neler Yeni

Yardım Bina İçi Tesisat Değişti Sorun Aynı

senapnrck

80+
Katılım
9 Mayıs 2023
Mesajlar
8
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
Senanur Pınarcık
Merhaba. Ben Superonline'dan yalın vdsl 100 mb internet kullanıyorum. Geçen ay bağlattım fakat aldığım değerler 10/3. Durumu bildirdim ve bina girişine kadar sorun olmadığı, bina içinden modeme kadar olan kablolamada sorun olduğu tespit edilmiş. Bugün telefon hattı tekrar çekildi. Fakat hız değerlerim hala aynı. Müşteri hizmetlerini aradım, biz buradan gayet iyi değerler aldığınızı görüyorum, %91'e kadar verim alıyorsunuz dedi. E ben modem kurulumuna gelindiğinde de aynı değerleri alıyordum zaten 10 download 3 upload. Durumun düzeleceğini eğer düzelmezse hemen bizi arayın bakalım demişlerdi fakat tesisatı değiştirmemize rağmen, saha ekiplerimiz gelsin eğer sizden kaynaklıysa 250 tl ücret alınır dediler. Sinyal güçlendirici almayı da tercih edebilirsiniz dediler??? Tesisatta zaten bir problem olmuş olsaydı hızım ya düşer ya da artardı fakat sabit değişen hiçbir şey olmadı. Prizden de kaynaklı değil. Ne yapacağımı şaşırdım artık. Daha fazla para vermek istemiyorum yeterince borçlandım zaten. Ne yapmam gerekiyor?
Ekran görüntüsü 2023-05-09 132904.png
 

hakan1987

80+
Katılım
18 Kasım 2020
Mesajlar
244
Dahası  
Reaksiyon skoru
74
İsim
Hakan
Ölçüm cihazı ile ölçüm yapmıyor mu ekip?

Önce apartman girişine sonra odadaki pirize bakmıyor mu?
 

senapnrck

80+
Katılım
9 Mayıs 2023
Mesajlar
8
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
Senanur Pınarcık
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Ölçüm cihazı ile ölçüm yapmıyor mu ekip?

Önce apartman girişine sonra odadaki pirize bakmıyor mu?
Hayır hiçbir prize bakmadı. Ne tür kontrol sağladıklarını da söylemiyorlar. Ölçüm yapılsa sanırım bunu bildirirler detaylı bir şekilde. Başlarından savmak için sizde sorun var deyip gittiler diye düşünüyorum çünkü bugün tekrar arıza kaydı açtırdım ve sorununuz çözülmüştür DSL internetinizi kullanabilirsiniz diye mesaj attılar ama asla gelen giden olmadı, internet de düzelmedi.
 
Top Bottom