Yiğit kuzutürk
80+ Bronze
- Katılım
- 7 Haziran 2020
- Mesajlar
- 586
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 268
- İsim
- Yiğit
arkadaşlar amazon.TR adresinden verdiğim elektronik ürün 2 gün önce reddedilmişti güvenlik sebebiyle şimdi hesabım açıldı tekrardan sipariş verdim bildirim geldi teşekkürler sipraşiniz için diye. sonra siparişiniz reddedildi diye bir bildirim geldi onu da yazıyorum buraya
Bu siparişe ilişkin ödemenin reddedildiğini bildirmek istiyoruz.
Lütfen banka kartınızın üzerindeki ad/soyad ve son kullanma tarihinin Amazon hesabınızdaki ödeme aracı bilgileriyle eşleştiğini kontrol edin. Türk bankalarına ait bir banka kartı kullandıysanız, lütfen kredi kartınız ile tekrar satın almayı deneyin. Kartınızın limitini, internet alışverişlerine ve yurtdışı ödemelere açık olduğunu bankanızdan teyit ettikten sonra ödeme bilgilerinizi güncelleyin.
Reddin nedeni, hatalı girilmiş ödeme detayları olabilir. Lütfen ödeme aşamasında adınızı, kartınızın son kullanma tarihini veya adres/posta kodunuzu doğru bir şekilde girdiğinizden emin olun. Bir diğer ret sebebi ise yetersiz bakiye olabilir. Lütfen kredi kartınızın limitini veya banka kartı hesabınızda yeterli bakiye olup olmadığını kontrol edin. Ödeme bilgilerinizi güncellemek için lütfen Sipariş Ayrıntıları bölümünü ziyaret edin. Geçerli ödeme bilgileri 1 gün içinde sağlanmalıdır, aksi halde siparişiniz iptal edilecektir. Bende hemen kartın uygulamasından onayladım siparişi kabul ettim sonra amazondan kart bilgilerini güncelledim kırmızı yazıyla yazıyolardı zaten. şimdi bir sıkıntı yok ekte gösterdiğim şekilde siparişlerde gözüküyor kargoda. şimdi bir sıkıntı var mı yani yapabileceğim bir şey var mı ? bence bir sıkıntı kalmadı. ne yapmam gerekiyor şuanda
Bu siparişe ilişkin ödemenin reddedildiğini bildirmek istiyoruz.
Lütfen banka kartınızın üzerindeki ad/soyad ve son kullanma tarihinin Amazon hesabınızdaki ödeme aracı bilgileriyle eşleştiğini kontrol edin. Türk bankalarına ait bir banka kartı kullandıysanız, lütfen kredi kartınız ile tekrar satın almayı deneyin. Kartınızın limitini, internet alışverişlerine ve yurtdışı ödemelere açık olduğunu bankanızdan teyit ettikten sonra ödeme bilgilerinizi güncelleyin.
Reddin nedeni, hatalı girilmiş ödeme detayları olabilir. Lütfen ödeme aşamasında adınızı, kartınızın son kullanma tarihini veya adres/posta kodunuzu doğru bir şekilde girdiğinizden emin olun. Bir diğer ret sebebi ise yetersiz bakiye olabilir. Lütfen kredi kartınızın limitini veya banka kartı hesabınızda yeterli bakiye olup olmadığını kontrol edin. Ödeme bilgilerinizi güncellemek için lütfen Sipariş Ayrıntıları bölümünü ziyaret edin. Geçerli ödeme bilgileri 1 gün içinde sağlanmalıdır, aksi halde siparişiniz iptal edilecektir. Bende hemen kartın uygulamasından onayladım siparişi kabul ettim sonra amazondan kart bilgilerini güncelledim kırmızı yazıyla yazıyolardı zaten. şimdi bir sıkıntı yok ekte gösterdiğim şekilde siparişlerde gözüküyor kargoda. şimdi bir sıkıntı var mı yani yapabileceğim bir şey var mı ? bence bir sıkıntı kalmadı. ne yapmam gerekiyor şuanda