suluk, hız göstergesi, kadro çantası, olmazsa olmaz ışıklar çakarlı daha iyi olur görünürlük için, mini yama seti.
ürün önerisi hakkında çok bilgim yok yorumları iyi olan hoşunuza gideni alın. soru sorabilirsiniz elimden geldiğince cevaplarım.QUICKIER Kadro Üstü Heybe Çanta Fiyatı, Yorumları - Trendyol
QUICKIER Kadro Üstü Heybe Çanta yorumlarını inceleyin, Trendyol'a özel indirimli fiyata satın alın.www.trendyol.com
Urz Store Bisiklet Çantası 2 Gözlü Su Geçirmez Özel Kumaş Üçgen Kadro Arası Suluk Hazneli 2.5 Lt. Kapasite Fiyatı, Yorumları - Trendyol
Urz Store Bisiklet Çantası 2 Gözlü Su Geçirmez Özel Kumaş Üçgen Kadro Arası Suluk Hazneli 2.5 Lt. Kapasite yorumlarını inceleyin, Trendyol'a özel indirimli fiyata satın alın.www.trendyol.com
Hocam şu tarz şeylere baktım biraz sizinde öneriniz varsa alabilirim ve bisikletten anlıyorsanız size bir kaç sorum olacak ve fener ve çakar var hocam elimde hediye verildi
ürün önerisi hakkında çok bilgim yok yorumları iyi olan hoşunuza gideni alın. soru sorabilirsiniz elimden geldiğince cevaplarım.
hocam yokuş çıkarken düşürülüp düz yolda yükseltilir. bisikletiniz kaç vites ve kaça kaç? yani 7*3 21 vites gibi söylerseniz çok iyi olur.Hocam vites ayarları nasıl oluyor acaba
Alıntıyı görüntüle
Birkaç deneyimim oldu vitesi arka vitesi 3-4'e aldım ön vitesi'de 1'e aldım ve birinci viteste çok rahat pedal çevirilebiliyor vites yükselltiğimde pedal ağırlaşıyor sizce hangi ayarlarda kullanmalıyım işe gidip geliyorum yokuş çıkıyorum sonrada bayır aşağıya iniyorum
hocam yokuş çıkarken düşürülüp düz yolda yükseltilir. bisikletiniz kaç vites ve kaça kaç? yani 7*3 21 vites gibi söylerseniz çok iyi olur.
21 vites ise 7×3 dür büyük ihtimal. mesela ön dişli 1 de iken arkadaki ilk 3 dişliyi kullanın zincir sürtmemesi için, ön dişli 2 deyken arkada 4. ve 5. dişliyi kullanın 3. deyken de 6. ve 7. dişliyi kullanın, ya da buna yakın yani. böyle kullanınca zincir daha düz durur ve sürtmez.Hocam 26 jant 21 vites kullanıyorum dediğinizi yapıyorum hocam başka yapmam gereken bir şey var mı bugün zincir kırıldı zaten o yüzden biraz tedirginim
21 vites ise 7×3 dür büyük ihtimal. mesela ön dişli 1 de iken arkadaki ilk 3 dişliyi kullanın zincir sürtmemesi için, ön dişli 2 deyken arkada 4. ve 5. dişliyi kullanın 3. deyken de 6. ve 7. dişliyi kullanın, ya da buna yakın yani. böyle kullanınca zincir daha düz durur ve sürtmez.
vites attığınız zaman farklı dişliye geçince dişlinin yarıçapı büyüdüğü ya da küçüldüğü için pedalı daha rahat çevirebiliyorsunuz. yoldan kazanç kuvvetten kayıp ya da kuvvetten kazanç yoldan kayıp mantığı ön vitesi attığınızda dişli büyüyor arka vitesi attığınızda dişli küçülüyor, arka dişli tekerlek ile aynı açısal hızda dödüğünden dediğim yol kuvvet mevzusu oluyor. fazla fiziğe girdim ama umarım anlatabilmişimdir.Şu anda ön dişli 1'de arka dişli ise 3'de hocam bu dişlilerin 1 veyahut 7'de olması neyi değiştiriyor mesela?
vites attığınız zaman farklı dişliye geçince dişlinin yarıçapı büyüdüğü ya da küçüldüğü için pedalı daha rahat çevirebiliyorsunuz. yoldan kazanç kuvvetten kayıp ya da kuvvetten kazanç yoldan kayıp mantığı ön vitesi attığınızda dişli büyüyor arka vitesi attığınızda dişli küçülüyor, arka dişli tekerlek ile aynı açısal hızda dödüğünden dediğim yol kuvvet mevzusu oluyor. fazla fiziğe girdim ama umarım anlatabilmişimdir.
aynen öyle hocam.Kuvvetten yana sıkıntı yok hocam futbolcu insanız koymaz bana dediğinizi anladım galiba ya kuvvetten ödün vereceksiniz ya da yoldan
fox kashima amortisör alsoru başlıktadır