Kayıtla olacak iş değil. Sıfır üründe bile gizli ayıp diye bir kaide var. 2. el üründe satıcının malı problemsiz sattığını kanıtlaması bir anlam ifade etmez kanaatimce. Yine de bir hukuki destek almak lazım.Arkadaşın dediği gibi 1 ve 2 sıkıntılı hocam. Her sistem satışından önce kayıt tutmanız gerek. Dava vs. başınıza çok iş açarlar.
yok ondan eminim, gözümün önünde benim verdiği kargoyu yere attı benimle ilgilenen çalışan kızardı utançtan asdsda4ü de hafife almayın derim Bazı şubeler kargo paketlerini halı sahada top niyetine kullanıyor olabilir mi diye sorguluyorum zira bazen
onu çözmek aşırı zor ya onu halletsem diğerleri çözülmeyecek şeyler değilKayıtla olacak iş değil. Sıfır üründe bile gizli ayıp diye bir kaide var. 2. el üründe satıcının malı problemsiz sattığını kanıtlaması bir anlam ifade etmez kanaatimce. Yine de bir hukuki destek almak lazım.
Şöyle bir bakış açısı ile son mesajımı bırakayım (uykum geldi )yok ondan eminim, gözümün önünde benim verdiği kargoyu yere attı benimle ilgilenen çalışan kızardı utançtan asdsda
Mesaj otomatik birleştirildi:
onu çözmek aşırı zor ya onu halletsem diğerleri çözülmeyecek şeyler değil
ben bi avukatlara danışayım hocam, hayaller kör etmeden gözümü iyi açtınız teşekkür ederimŞöyle bir bakış açısı ile son mesajımı bırakayım (uykum geldi )
Aldığın kaynaktan ürünü sağlam aldın
Kullanıcıya sağlam ürün yolladın
Kullanıcı kullanmaya başladı ve kullanım esnasında ürün arızalandı. Ya da atıyorum sözde termal macun bakımı yapmak için açtı işlem sırasında ürüne zarar verdi ve size ürün bozuk diye yazıp iade ya da garanti desteği istedi. Ne yapacaksınız?
Hele hele yasal zeminde Easycep gibi örnekler 1 yıl zorunlu garanti sunuyor benim bildiğim. Sen böyle bir garanti sunabilecek misin?