BU DEĞERLER NORMAL Mİ ?

Sapphire hocam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@Emmree hocam varmı fikriniz ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Varmı önerin

Varmı öneriniz hocam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam varmı öneriniz
İşlemciye kule tipi soğutucu alarak oyunlardaki sıcaklığı 60 derece civarlarına düşürebilirsiniz.

Kule tipi soğutucu için şu an bütçeniz yoksa hem işlemciye hem de ekran kartına undervolt yapabilirsiniz ama 5-10 dk süren işlemler değil bunlar. En stabil değeri bulmak için baya bi zaman harcamanız lazım
 
FOREST oynuyorum sadece bu değerler fazla gibi sanki ?
Ekran kartı normal. İşlemcinin sıcaklığı bir tık yüksek geldi. Güzel bir soğutucu almalısın.
 
Geri
Top