ÇOK ACİL 3 kez anakart değişen laptopun iadesi

ahmet1523

80+
Katılım
15 Eylül 2025
Mesajlar
15
Reaksiyon skoru
3
Merhaba, konu çok acil o yüzden lütfen okuyun. Benim yeni aldığım asus laptopumda şarja takınca fps düşüşü yaşanıyordu. Ben bunu 3. Hafta farkedebildim ve servise gönderim. Ellerinde ki anakartla değiştirmişler sanırsam olmadı bir anakart sipariş etmişler, sanırsam o da olmadı yurt dışından anakart sipariş etmişler. 3.anakart en geç 19 una kadar gelecek diyolardı ve bugün gelmiş tamire devam ediliyormuş. Yani 20 iş günü dolmadan tamir ettik diyerek geri göndericekler ama tamir olup olmadığı meçhul. Mediamarktan aldım ancak direkt olarak asusla iletişime geçerek teknik servise gönderdim.22 Ağustosta tamire başlandı yani ayın 18 inde 20 iş günü doluyor ve ben bu bilgisayarı artık iade etmek istiyorum soğudum, kullandığımdan çok serviste kaldı Bu durumda nasıl iade alabilirim? Gerçekten kafam çok karışık ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Acil tavsiye lazım.
 
Merhaba, konu çok acil o yüzden lütfen okuyun. Benim yeni aldığım asus laptopumda şarja takınca fps düşüşü yaşanıyordu. Ben bunu 3. Hafta farkedebildim ve servise gönderim. Ellerinde ki anakartla değiştirmişler sanırsam olmadı bir anakart sipariş etmişler, sanırsam o da olmadı yurt dışından anakart sipariş etmişler. 3.anakart en geç 19 una kadar gelecek diyolardı ve bugün gelmiş tamire devam ediliyormuş. Yani 20 iş günü dolmadan tamir ettik diyerek geri göndericekler ama tamir olup olmadığı meçhul. Mediamarktan aldım ancak direkt olarak asusla iletişime geçerek teknik servise gönderdim.22 Ağustosta tamire başlandı yani ayın 18 inde 20 iş günü doluyor ve ben bu bilgisayarı artık iade etmek istiyorum soğudum, kullandığımdan çok serviste kaldı Bu durumda nasıl iade alabilirim? Gerçekten kafam çok karışık ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Acil tavsiye lazım.
Ürün ayıplı zaten. Cayma hakkınızı kullanarak iade edin. Tamir falan uğraşmayın.
Mudail ürünle değişim de isteyebilirsin.
 
Son düzenleme:
Güncelleme geldi. 20 iş günü dolmadan sizin dediğiniz gibi iade talebi oluşturdum hem mail atarak hem müşteri hizmetlerini arayarak. Gerekçeyi 3 kere anakart değiştirilmesi sebebiyle kronik bir problem olarak söyledim. Gelen mailde iadeyi kabul ettikleri, ancak 3 kere anakart değişmesi sebebiyle değil ilk 6 ay içerisinde bir parçanın arızalanmasından kaynaklı olarak iade gerçekleştirdiklerini söylediler. Kısacası çok da umurumda iademi aldım sonuçta 🤣. Sizlere de teşekkür ederim.
 
Geri
Top