𝙅𝙤𝙣 𝙎𝙣𝙤𝙬
80+ Gold
- Katılım
- 3 Aralık 2020
- Mesajlar
- 9,380
Yaklaşık 8 veya 9 ay'dır comnet kullanıyorum şuana kadar problem olmadı fakat şuan hız düşümü var 70 mbps olan hızımı 45'e sabitlemişler kayıt açtım biz kısıtlama yapmadık diyorlar fakat onlar yapmadıysa kim yapacak peki? merak ediyorum lütfen problemimi çözmemde yardımcı olun @mertkuskapan bizzat binadaki kutudan eve kadar cat 6 kablo çektirdim herhangi bir problem vs olmasın diye ki olmadı şuana kadar problem hızım'da ama dün'den beridir hızım 45'e sabitlenmiş
Türk Telekom'dan destek için ücret istiyorlar?
Talebiniz doğrultusunda Telekoma arıza kaydı oluşturabiliriz fakat önceden belirtmek isteriz ki arızanızın müşteri sorumluluğunda olması durumunda Telekom bizlerden Hatalı Arıza bildirimi adı altında 399 TL ücret almaktadır. Böyle bir durum olursa bizde bu ücreti sizlerden talep etmek durumunda kalacağız.Türk Telekom'dan destek için ücret istiyorlar?
Hatalı arıza sonrasında ücretlendirme faturası çıkması ve ödenmemesi durumunda hizmetiniz askıya alınacaktır.
Onay verilen arıza kayıtları bildirimi yapılarak açıldıktan sonra iptal veya kapatılamamaktadır, bu sebeple kontrollerinizi dikkatli yapmanızı rica ederiz.
Onay vermeniz halinde telekoma arıza bildiriminiz yapılacaktır.
Saygılarımızla,
Son düzenleme: