Neler Yeni

Yardım 😒😒Comnet hız düşümü😒😒

Katılım
3 Aralık 2020
Mesajlar
9,462
Yaklaşık 8 veya 9 ay'dır comnet kullanıyorum şuana kadar problem olmadı fakat şuan hız düşümü var 70 mbps olan hızımı 45'e sabitlemişler kayıt açtım biz kısıtlama yapmadık diyorlar fakat onlar yapmadıysa kim yapacak peki? merak ediyorum lütfen problemimi çözmemde yardımcı olun @mertkuskapan bizzat binadaki kutudan eve kadar cat 6 kablo çektirdim herhangi bir problem vs olmasın diye ki olmadı şuana kadar problem hızım'da ama dün'den beridir hızım 45'e sabitlenmiş
Türk Telekom'dan destek için ücret istiyorlar?
Talebiniz doğrultusunda Telekoma arıza kaydı oluşturabiliriz fakat önceden belirtmek isteriz ki arızanızın müşteri sorumluluğunda olması durumunda Telekom bizlerden Hatalı Arıza bildirimi adı altında 399 TL ücret almaktadır. Böyle bir durum olursa bizde bu ücreti sizlerden talep etmek durumunda kalacağız.

Hatalı arıza sonrasında ücretlendirme faturası çıkması ve ödenmemesi durumunda hizmetiniz askıya alınacaktır.

Onay verilen arıza kayıtları bildirimi yapılarak açıldıktan sonra iptal veya kapatılamamaktadır, bu sebeple kontrollerinizi dikkatli yapmanızı rica ederiz.

Onay vermeniz halinde telekoma arıza bildiriminiz yapılacaktır.

Saygılarımızla,
 
Son düzenleme:

emreBeoa

80+ Platinum
Katılım
28 Mayıs 2023
Mesajlar
10,944
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,967
İsim
Emre siyah
bugün geçiş yaptım altyapınız nedir
 

silinenuye785438

80+ Titanium
Katılım
29 Mart 2021
Mesajlar
25,654
En İyi Cevap
1
Yaklaşık 8 veya 9 ay'dır comnet kullanıyorum şuana kadar problem olmadı fakat şuan hız düşümü var 70 mbps olan hızımı 45'e sabitlemişler kayıt açtım biz kısıtlama yapmadık diyorlar fakat onlar yapmadıysa kim yapacak peki? merak ediyorum lütfen problemimi çözmemde yardımcı olun @mertkuskapan bizzat binadaki kutudan eve kadar cat 6 kablo çektirdim herhangi bir problem vs olmasın diye ki olmadı şuana kadar problem hızım'da ama dün'den beridir hızım 45'e sabitlenmiş
Modem ayarlarından modeme gelen hıza bak. Cidden modeme yüksek hız gelip 45 ile limitleniyorsa comnete kanıtlı olarak başvur.
 
Katılım
3 Aralık 2020
Mesajlar
9,462
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Modem ayarlarından modeme gelen hıza bak. Cidden modeme yüksek hız gelip 45 ile limitleniyorsa comnete kanıtlı olarak başvur.
halihazırda düne kadar herhangi bir problemim yoktu benim fakat dün oynadığım oyunda epeyce ping problemi var speedtest yapayım dedim ve sonuç 45'mbps bugünde aynı hızım 70'di asıl hızım
 

ahmetmelihalemdar

80+ Silver
Katılım
20 Nisan 2024
Mesajlar
2,328
Dahası  
Reaksiyon skoru
916
Yaş
38
Konum
Bodrum
İsim
Ahmet Melih Alemdar
Yaklaşık 8 veya 9 ay'dır comnet kullanıyorum şuana kadar problem olmadı fakat şuan hız düşümü var 70 mbps olan hızımı 45'e sabitlemişler kayıt açtım biz kısıtlama yapmadık diyorlar fakat onlar yapmadıysa kim yapacak peki? merak ediyorum lütfen problemimi çözmemde yardımcı olun @mertkuskapan bizzat binadaki kutudan eve kadar cat 6 kablo çektirdim herhangi bir problem vs olmasın diye ki olmadı şuana kadar problem hızım'da ama dün'den beridir hızım 45'e sabitlenmiş
Tip 7 vdsl saha dolaplarındaki cihaz, bağlı olan abone sayısı arttıkça ve kullandiklari hiz da yüksek olursa otomatik olarak kapasiteyi paylaştırır tabii olarak hız düşüşü olur. Böyle bir durum varsa comnet bisey yapamaz. Altyapi sahibi telekomun duzeltebilecegi birseydir. Kapasite artırımı yapılır belli bir talep olursa
 
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
5,843
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,919
Konum
istanbul
İsim
Ertuğrul
İlgilendiği Kategoriler
sim racing, laptop, mouse, klavye
bende de olmuştum modemi kapatıp açtım düzeldi. ekstradan ara sıra yine oluyor müşteri hizmetleri düzeltebiliyor. millenicom kullanıyorum bu arada.
 
Katılım
3 Aralık 2020
Mesajlar
9,462
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Tip 7 vdsl saha dolaplarındaki cihaz, bağlı olan abone sayısı arttıkça ve kullandiklari hiz da yüksek olursa otomatik olarak kapasiteyi paylaştırır tabii olarak hız düşüşü olur. Böyle bir durum varsa comnet bisey yapamaz. Altyapi sahibi telekomun duzeltebilecegi birseydir. Kapasite artırımı yapılır belli bir talep olursa
bende de olmuştum modemi kapatıp açtım düzeldi. ekstradan ara sıra yine oluyor müşteri hizmetleri düzeltebiliyor. millenicom kullanıyorum bu arada.
bu bildiğin suç hocam ama bizler ses olamıyoruzki bunu çözelim benden talep edilen duruma bakınız:
Merhabalar,

Talebiniz doğrultusunda Telekoma arıza kaydı oluşturabiliriz fakat önceden belirtmek isteriz ki arızanızın müşteri sorumluluğunda olması durumunda Telekom bizlerden Hatalı Arıza bildirimi adı altında 399 TL ücret almaktadır. Böyle bir durum olursa bizde bu ücreti sizlerden talep etmek durumunda kalacağız.

Hatalı arıza sonrasında ücretlendirme faturası çıkması ve ödenmemesi durumunda hizmetiniz askıya alınacaktır.

Onay verilen arıza kayıtları bildirimi yapılarak açıldıktan sonra iptal veya kapatılamamaktadır, bu sebeple kontrollerinizi dikkatli yapmanızı rica ederiz.

Onay vermeniz halinde telekoma arıza bildiriminiz yapılacaktır.

Saygılarımızla,
 
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
5,843
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,919
Konum
istanbul
İsim
Ertuğrul
İlgilendiği Kategoriler
sim racing, laptop, mouse, klavye
bu bildiğin suç hocam ama bizler ses olamıyoruzki bunu çözelim benden talep edilen duruma bakınız:
Merhabalar,

Talebiniz doğrultusunda Telekoma arıza kaydı oluşturabiliriz fakat önceden belirtmek isteriz ki arızanızın müşteri sorumluluğunda olması durumunda Telekom bizlerden Hatalı Arıza bildirimi adı altında 399 TL ücret almaktadır. Böyle bir durum olursa bizde bu ücreti sizlerden talep etmek durumunda kalacağız.

Hatalı arıza sonrasında ücretlendirme faturası çıkması ve ödenmemesi durumunda hizmetiniz askıya alınacaktır.

Onay verilen arıza kayıtları bildirimi yapılarak açıldıktan sonra iptal veya kapatılamamaktadır, bu sebeple kontrollerinizi dikkatli yapmanızı rica ederiz.

Onay vermeniz halinde telekoma arıza bildiriminiz yapılacaktır.

Saygılarımızla,
sorunun kimden kaynaklandığını nasıl anlayacağız müneccim miyiz biz?
 
Katılım
3 Aralık 2020
Mesajlar
9,462
sorunun kimden kaynaklandığını nasıl anlayacağız müneccim miyiz biz?
399'tl nedir ve problem ortada şuana kadar almış olduğum hızlar vs hepsi sistemlerinde mevcut şuan ise bana verilen destek bu off harbi çıldırıcam ya epeyce ping var internetimde özellikle oyunlarda hız düşümün'den dolayı
 

ahmetmelihalemdar

80+ Silver
Katılım
20 Nisan 2024
Mesajlar
2,328
Dahası  
Reaksiyon skoru
916
Yaş
38
Konum
Bodrum
İsim
Ahmet Melih Alemdar
bu bildiğin suç hocam ama bizler ses olamıyoruzki bunu çözelim benden talep edilen duruma bakınız:
Merhabalar,

Talebiniz doğrultusunda Telekoma arıza kaydı oluşturabiliriz fakat önceden belirtmek isteriz ki arızanızın müşteri sorumluluğunda olması durumunda Telekom bizlerden Hatalı Arıza bildirimi adı altında 399 TL ücret almaktadır. Böyle bir durum olursa bizde bu ücreti sizlerden talep etmek durumunda kalacağız.

Hatalı arıza sonrasında ücretlendirme faturası çıkması ve ödenmemesi durumunda hizmetiniz askıya alınacaktır.

Onay verilen arıza kayıtları bildirimi yapılarak açıldıktan sonra iptal veya kapatılamamaktadır, bu sebeple kontrollerinizi dikkatli yapmanızı rica ederiz.

Onay vermeniz halinde telekoma arıza bildiriminiz yapılacaktır.

Saygılarımızla,
Suç değildir o illaki :) sözleşmede bir madde vardır emin ol.
Şöyle düşün. Bir pasta aldın 4 kişi yiyeceksin ama sonradan gelenler de olunca payın düşüyor gibi :)
Arkadaşın dediği gibi modemi zaten 3-4 günde bir 5 dk nefes aldır
Ayrica ariza kaydi açtırinca eger iç tesisat ile bir sıkıntı cikarsa sen ödersin. Altyapisal bir problem olursa bisey odemezsin
Ic tesisat müşteri sorumluluğundadir
 
Katılım
3 Aralık 2020
Mesajlar
9,462
Suç değildir o illaki :) sözleşmede bir madde vardır emin ol.
Şöyle düşün. Bir pasta aldın 4 kişi yiyeceksin ama sonradan gelenler de olunca payın düşüyor gibi :)
Arkadaşın dediği gibi modemi zaten 3-4 günde bir 5 dk nefes aldır
Ayrica ariza kaydi açtırinca eger iç tesisat ile bir sıkıntı cikarsa sen ödersin. Altyapisal bir problem olursa bisey odemezsin
Ic tesisat müşteri sorumluluğundadir
iç'te sorun olsa 45'ide alamamki hocam benim problem hızım sabitenmiş 45'e
 

t1k3beratfatih

80+ Bronze
Katılım
2 Şubat 2023
Mesajlar
1,742
Dahası  
Reaksiyon skoru
873
Yaş
19
Konum
Kocaeli İzmit
İsim
Berat fatih
Yaklaşık 8 veya 9 ay'dır comnet kullanıyorum şuana kadar problem olmadı fakat şuan hız düşümü var 70 mbps olan hızımı 45'e sabitlemişler kayıt açtım biz kısıtlama yapmadık diyorlar fakat onlar yapmadıysa kim yapacak peki? merak ediyorum lütfen problemimi çözmemde yardımcı olun @mertkuskapan bizzat binadaki kutudan eve kadar cat 6 kablo çektirdim herhangi bir problem vs olmasın diye ki olmadı şuana kadar problem hızım'da ama dün'den beridir hızım 45'e sabitlenmiş
connet kız düşürüme anladım lan fisdklşjgşilsk
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,021,291
Mesajlar
9,220,336
Üyeler
161,835
Son üye
Gozlerimikapatsam
Top Bottom