Neler Yeni

Yardım 😒😒Comnet hız düşümü😒😒

ahmetmelihalemdar

80+ Silver
Katılım
20 Nisan 2024
Mesajlar
2,312
Dahası  
Reaksiyon skoru
903
Yaş
38
Konum
Bodrum
İsim
Ahmet Melih Alemdar
iç'te sorun olsa 45'ide alamamki hocam benim problem hızım sabitenmiş 45'e
Modem arayüzünde aldığın, bir de alabileceğin hız vardır. Bir de snr margin ve line att. ( hat zayiflamasi) değerin vardir
İç tesisatta yani apartman kutusu ve modeme gelen yerdeki eklerde zamanla oksitlenme olur. Bu hıza da etki eder ama senin bunla alakali değildir. Dunden bugüne hemen degismemesi gerekir
Modemdeki hat degerlerini atsana ss olarak
 
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
5,784
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,878
Konum
istanbul
İsim
Ertuğrul
İlgilendiği Kategoriler
sim racing, laptop, mouse, klavye

mert6161

80+ Bronze
Katılım
29 Nisan 2023
Mesajlar
969
Dahası  
Reaksiyon skoru
340
İsim
mert
Bu aralar super online da dalgalanıyor 100 luk paket genelde 100 120 arası dolaşıyordu 1 2 gündür 40 70 arasi
 
Katılım
3 Aralık 2020
Mesajlar
8,982
"50238 kbps / 8618 kbp
Modem arayüzünde aldığın, bir de alabileceğin hız vardır. Bir de snr margin ve line att. ( hat zayiflamasi) değerin vardir
İç tesisatta yani apartman kutusu ve modeme gelen yerdeki eklerde zamanla oksitlenme olur. Bu hıza da etki eder ama senin bunla alakali değildir. Dunden bugüne hemen degismemesi gerekir
Modemdeki hat degerlerini atsana ss olarak
 

kaani

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
765
Dahası  
Reaksiyon skoru
469
İsim
Kaan
Bunun bir sebebi de işbilmez heriflerin gelip binada sağlıklı port bulamayınca evine yeni internet bağlatmış kişiyi aklı sıra memnun etmek için sizin düzgün çalışan portunuzu onun için alıp sizinkini kötü porta takmaları. Ben bunu yaşadım, bulunduğum binada 110 Mbps kadar gelen hız görüyordum, bulunduğum bölge için inanılmazdı ama sokakta internet kullanıcısı arttığı için bu 85'e kadar düşmüştü, bu bir problem değil, bir süre sonrasında 85-100 Mbps alırken tak diye 49'a kadar düştüğünü gördüm. Eve gelen TurkNet ekibinden birisi binanın internet kutusuna 85 geldiğini ama yukarıya yani bizim kata gelen iç kabloda sıkıntı olduğunu söyledi, ne kadar doğru bilmiyorum, bayağı uzun zaman oldu tabii. Birkaç gün önce de tekrar ekip çağırmalarını istedim, Turk Telekom'dan birisi geldi ve işini bilen birisiydi, sokaktaki kutudan binanın kablosunu sanırım düzgün çalışan bir taneye taktı, portta arıza varmış. Yani kısacası bu tarz durumlar oluşabiliyor hiç beklenmedik bir anda. Comnet denilen firma rezillikleriyle bilinir, her konuda berbatlar o yüzden bu durum için kolaylık sağlayabileceklerini hiç sanmıyorum, Turk Telekom altyapısı ile geliyorsa Turk Telekom ekibi çağırmaya bakın.
 
Katılım
3 Aralık 2020
Mesajlar
8,982
Bunun bir sebebi de işbilmez heriflerin gelip binada sağlıklı port bulamayınca evine yeni internet bağlatmış kişiyi aklı sıra memnun etmek için sizin düzgün çalışan portunuzu onun için alıp sizinkini kötü porta takmaları. Ben bunu yaşadım, bulunduğum binada 110 Mbps kadar gelen hız görüyordum, bulunduğum bölge için inanılmazdı ama sokakta internet kullanıcısı arttığı için bu 85'e kadar düşmüştü, bu bir problem değil, bir süre sonrasında 85-100 Mbps alırken tak diye 49'a kadar düştüğünü gördüm. Eve gelen TurkNet ekibinden birisi binanın internet kutusuna 85 geldiğini ama yukarıya yani bizim kata gelen iç kabloda sıkıntı olduğunu söyledi, ne kadar doğru bilmiyorum, bayağı uzun zaman oldu tabii. Birkaç gün önce de tekrar ekip çağırmalarını istedim, Turk Telekom'dan birisi geldi ve işini bilen birisiydi, sokaktaki kutudan binanın kablosunu sanırım düzgün çalışan bir taneye taktı, portta arıza varmış. Yani kısacası bu tarz durumlar oluşabiliyor hiç beklenmedik bir anda. Comnet denilen firma rezillikleriyle bilinir, her konuda berbatlar o yüzden bu durum için kolaylık sağlayabileceklerini hiç sanmıyorum, Turk Telekom altyapısı ile geliyorsa Turk Telekom ekibi çağırmaya bakın.
399 TL ücret istiyorlar
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bunun bir sebebi de işbilmez heriflerin gelip binada sağlıklı port bulamayınca evine yeni internet bağlatmış kişiyi aklı sıra memnun etmek için sizin düzgün çalışan portunuzu onun için alıp sizinkini kötü porta takmaları. Ben bunu yaşadım, bulunduğum binada 110 Mbps kadar gelen hız görüyordum, bulunduğum bölge için inanılmazdı ama sokakta internet kullanıcısı arttığı için bu 85'e kadar düşmüştü, bu bir problem değil, bir süre sonrasında 85-100 Mbps alırken tak diye 49'a kadar düştüğünü gördüm. Eve gelen TurkNet ekibinden birisi binanın internet kutusuna 85 geldiğini ama yukarıya yani bizim kata gelen iç kabloda sıkıntı olduğunu söyledi, ne kadar doğru bilmiyorum, bayağı uzun zaman oldu tabii. Birkaç gün önce de tekrar ekip çağırmalarını istedim, Turk Telekom'dan birisi geldi ve işini bilen birisiydi, sokaktaki kutudan binanın kablosunu sanırım düzgün çalışan bir taneye taktı, portta arıza varmış. Yani kısacası bu tarz durumlar oluşabiliyor hiç beklenmedik bir anda. Comnet denilen firma rezillikleriyle bilinir, her konuda berbatlar o yüzden bu durum için kolaylık sağlayabileceklerini hiç sanmıyorum, Turk Telekom altyapısı ile geliyorsa Turk Telekom ekibi çağırmaya bakın.
Talebiniz doğrultusunda Telekoma arıza kaydı oluşturabiliriz fakat önceden belirtmek isteriz ki arızanızın müşteri sorumluluğunda olması durumunda Telekom bizlerden Hatalı Arıza bildirimi adı altında 399 TL ücret almaktadır. Böyle bir durum olursa bizde bu ücreti sizlerden talep etmek durumunda kalacağız.

Hatalı arıza sonrasında ücretlendirme faturası çıkması ve ödenmemesi durumunda hizmetiniz askıya alınacaktır.

Onay verilen arıza kayıtları bildirimi yapılarak açıldıktan sonra iptal veya kapatılamamaktadır, bu sebeple kontrollerinizi dikkatli yapmanızı rica ederiz.

Onay vermeniz halinde telekoma arıza bildiriminiz yapılacaktır.

Saygılarımızla,
 

Gif Man

80+ Gold
Katılım
25 Ekim 2023
Mesajlar
9,141
Yaklaşık 8 veya 9 ay'dır comnet kullanıyorum şuana kadar problem olmadı fakat şuan hız düşümü var 70 mbps olan hızımı 45'e sabitlemişler kayıt açtım biz kısıtlama yapmadık diyorlar fakat onlar yapmadıysa kim yapacak peki? merak ediyorum lütfen problemimi çözmemde yardımcı olun @mertkuskapan bizzat binadaki kutudan eve kadar cat 6 kablo çektirdim herhangi bir problem vs olmasın diye ki olmadı şuana kadar problem hızım'da ama dün'den beridir hızım 45'e sabitlenmiş
.com / .net 😅
 

Talat

80+ Bronze
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
936
Dahası  
Reaksiyon skoru
242
İsim
Talat
aynısını Türknet de bana yaptı 1 ay uğrastım 100 mb aldıgım yerde 24 vermeye basladılar alt yapınız max 24 mb desteklıyor diye vs vs baktım olmuyo Gıbır Nete gectım 2 senedır de kafam rahat..
 
Katılım
1 Haziran 2020
Mesajlar
460
Dahası  
Reaksiyon skoru
112
İsim
Ramazan Türk
399 TL ücret istiyorlar
Mesaj otomatik birleştirildi:


Talebiniz doğrultusunda Telekoma arıza kaydı oluşturabiliriz fakat önceden belirtmek isteriz ki arızanızın müşteri sorumluluğunda olması durumunda Telekom bizlerden Hatalı Arıza bildirimi adı altında 399 TL ücret almaktadır. Böyle bir durum olursa bizde bu ücreti sizlerden talep etmek durumunda kalacağız.

Hatalı arıza sonrasında ücretlendirme faturası çıkması ve ödenmemesi durumunda hizmetiniz askıya alınacaktır.

Onay verilen arıza kayıtları bildirimi yapılarak açıldıktan sonra iptal veya kapatılamamaktadır, bu sebeple kontrollerinizi dikkatli yapmanızı rica ederiz.

Onay vermeniz halinde telekoma arıza bildiriminiz yapılacaktır.

Saygılarımızla,
Hocam comnetin bu şeyliği (küfür yasak) var şöyle bir olay anlatayım.
Normalde arıza olduğu zaman comnet uygulamasından gözükür. Benim internetim de gitti ve uygulama üzerinde gözükmedi. DLS ışığı yanmıyordu yani. Akşama kadar bekledim gelmedi. Ertesi gün oldu hâlâ internetim gelmedi. Destek talebi açtım. Size gönderilen aynı mesajı bana da gönderdiler. Bende (müstakil evde oturduğum için) internetin kablolarına müdahale var mı yok mu diye iyice kontrol ettim sıkıntı yoktu hiç bir türlü. Yani kendilerinden kaynaklı olduğundan emindim ve onayladım. Sonrasında ertesi gün TT ekipleri geldi. Evde o an kimse yoktu. TT ekipleri aradı dış porttan bir şeyler yaptıklarını söyledi ve internetin düzelmesi gerektiğini söyleyip gittiler. Eve gelip baktığımda gerçekten de düzelmişti.

Sonrasında comnet beni aradı. Gelen ekipler size herhangi bir arıza hakkında bilgi verdiler mi dedi bende boş bulundum hayır bir bilgi vermediler ama internetim düzeldi dedim. Bana verdikleri cevap "bize gelen bilgiye göre arıza problemi sizden kaynaklı ve 399tl ödeme gerçekleştirmeniz lazım dedi" bende sinirlenip
Hani nasıl böyle bir şey olabilir 3 gündür internetim yok ekipler geliyor porttan bir seyler yapip gidiyor ve internetim geliyor dedim. Hani bu nasıl ben kaynaklı bir şey olabilir dedim.

ASIL KOMİK YERİ GELİYOR.

Bir sn bekletecem dedi sessize aldı beni ve geri geldiğinde bu seferlik bu ücreti şirketimiz karşılayacak ama bir daha böyle bir durumda katı kurallarimiz geçerli olacaktır dedi

İşin özeti şu sen arızandan eminsen çağır korkma ve arkasında dur bir şey yapamazlar emin ol
 
Katılım
3 Aralık 2020
Mesajlar
8,982
Hocam comnetin bu şeyliği (küfür yasak) var şöyle bir olay anlatayım.
Normalde arıza olduğu zaman comnet uygulamasından gözükür. Benim internetim de gitti ve uygulama üzerinde gözükmedi. DNS ışığı yanmıyordu yani. Akşama kadar bekledim gelmedi. Ertesi gün oldu hâlâ internetim gelmedi. Destek talebi açtım. Size gönderilen aynı mesajı bana da gönderdiler. Bende (müstakil evde oturduğum için) internetin kablolarına müdahale var mı yok mu diye iyice kontrol ettim sıkıntı yoktu hiç bir türlü. Yani kendilerinden kaynaklı olduğundan emindim ve onayladım. Sonrasında ertesi gün TT ekipleri geldi. Evde o an kimse yoktu. TT ekipleri aradı dış porttan bir şeyler yaptıklarını söyledi ve internetin düzelmesi gerektiğini söyleyip gittiler. Eve gelip baktığımda gerçekten de düzelmişti.

Sonrasında comnet beni aradı. Gelen ekipler size herhangi bir arıza hakkında bilgi verdiler mi dedi bende boş bulundum hayır bir bilgi vermediler ama internetim düzeldi dedim. Bana verdikleri cevap "bize gelen bilgiye göre arıza problemi sizden kaynaklı ve 399tl ödeme gerçekleştirmeniz lazım dedi" bende sinirlenip
Hani nasıl böyle bir şey olabilir 3 gündür internetim yok ekipler geliyor porttan bir seyler yapip gidiyor ve internetim geliyor dedim. Hani bu nasıl ben kaynaklı bir şey olabilir dedim.

ASIL KOMİK YERİ GELİYOR.

Bir sn bekletecem dedi sessize aldı beni ve geri geldiğinde bu seferlik bu ücreti şirketimiz karşılayacak ama bir daha böyle bir durumda katı kurallarimiz geçerli olacaktır dedi

İşin özeti şu sen arızandan eminsen çağır korkma ve arkasında dur bir şey yapamazlar emin ol
Benim internet problemimde sadece indirimde hızım düşmüş geri kalan hepsi ayni kafayı yersin ya bu nasıl mantık benden kaynaklı çıkarsa kardeşim sisteminde çıkmıyormu önceki hızlarım?
 
Son düzenleme:

kaani

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
765
Dahası  
Reaksiyon skoru
469
İsim
Kaan

eren28tr

80+ Platinum
Katılım
18 Mayıs 2024
Mesajlar
10,162
Hat değerlerini tam olarak atar mısın
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
975,529
Mesajlar
8,823,790
Üyeler
154,246
Son üye
mawisiz8w82828
Top Bottom