Neler Yeni

Corsair HS 70 PRO Wireless Garanti Süreci Hakkında.

Naulian

80+
Katılım
23 Nisan 2020
Mesajlar
334
Dahası  
Reaksiyon skoru
64
İsim
Oğuzhan
Merhabalar arkadaşlar bugün sabahtan kulaklığımın herhangi bi darbe almamasına rağmen sağ tarafına boyunu ayarlanan yerden ayrıldı üründe herhangi bi bozukluk yok iki taraftan da gayet temiz ses gelmekte ancak sadece içerden geçen ince bi kablo tutmakta sağ kısmı. Ben ürünü 2. el garantili şekilde satın almıstım faturasında eternal bilgisayar yazıyor 2 yıl garanti yazıyor ürün 2020 mart ayında alınmış nasıl bir garanti süreci izlerim daha önceleri corsair garanti süreciyle alakalı geçmişi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim şimdiden teşekkürler.
 

Amanita

80+ Gold
Katılım
4 Mart 2021
Mesajlar
9,553
En İyi Cevap
3
Kullanıcı hatası olduğu için ücretli tamir olur sanırım. Garanti üzerinde yazan numarayı arayıp bilgi alırsanız daha iyi olur.
 

AEGON

80+ Bronze
Katılım
3 Ocak 2021
Mesajlar
1,824
Dahası  
Reaksiyon skoru
821
İsim
YILDIRIM
Kullanıcı hatası olmuyor steelseries kulaklığımda benzer bir sorun yaşadım sıfır ürün gönderdiler muhtemelen sıfır ürün gönderirler yetkili servis ile görüş
 

Skynel

80+ Gold
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
9,606
Dahası  
Reaksiyon skoru
8,916
Konum
Paradis Island
İsim
Eren Yeager
Merhabalar arkadaşlar bugün sabahtan kulaklığımın herhangi bi darbe almamasına rağmen sağ tarafına boyunu ayarlanan yerden ayrıldı üründe herhangi bi bozukluk yok iki taraftan da gayet temiz ses gelmekte ancak sadece içerden geçen ince bi kablo tutmakta sağ kısmı. Ben ürünü 2. el garantili şekilde satın almıstım faturasında eternal bilgisayar yazıyor 2 yıl garanti yazıyor ürün 2020 mart ayında alınmış nasıl bir garanti süreci izlerim daha önceleri corsair garanti süreciyle alakalı geçmişi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim şimdiden teşekkürler.
HS70 Gönderdim bataryasıyla ilgili sıkıntısı olduğu için
HS70 bulunmadığı için mağazalarında HS70 Pro ile belirli bir miktar karşılığında değişim yaptılar 1 ay kadar sürdü süreç
 
Top Bottom