Neler Yeni

Corsair RMA Ürün nasıl gönderebilirim?

Katılım
31 Mayıs 2020
Mesajlar
152
Dahası  
Reaksiyon skoru
42
İsim
Berat Yalçın
Arkadaşlar Void Elite RGB kulaklığımın kablosu aşındığı için Corsair desteğe başvurdum ve benden ürünü kendilerine göndermemi istediler fakat gelen mail de o kadar çok şey var ki ne yapmam gerektiğini anlamadım basit bir şekilde ne yapmam gerektiğini anlatırmısınız?


bu 1. mail :
Sevgili Berat Yalçın,



Öğenizin iade gönderisini hızlandırmak için Corsair size ön ödemeli bir gönderi etiketi veriyor.



Ekli GIF dosyasını kullanarak etiketi yazdırın.
Etiketi paketinizin dışına yapıştırın.
Lütfen paketinizin dışına #2005650068 numaralı RMA numarasını da yazdığınızdan emin olun.
Bir gönderi kutusunu yeniden kullanıyorsanız, lütfen önceki gönderi etiketlerini ve barkodlarını kapattığınızdan emin olun, çünkü bu, gönderinizde gecikmelere neden olabilir.
Son olarak, paketi herhangi bir UPS mağazasına veya teslim noktasına bırakabilirsiniz. Size en yakın konumu bulmak için lütfen https://www.ups.com/dropoff adresini ziyaret edin.
Bizden zaten standart bir iade etiketi almış olabilirsiniz, lütfen dikkate almayınız.


Saygılarımla,



Corsair Müşteri Hizmetleri





Uluslararası Gönderiler için Diğer Adımlar
Corsair'e uluslararası bir ürün iade ediyorsanız, paketinizle birlikte ticari bir fatura da ibraz etmeniz gerekecektir.

NOT: Bu, Amerika Birleşik Devletleri veya Avrupa Birliği içindeki iade gönderileri için geçerli değildir.

Bunu takip eden ayrı bir e-postada, önceden doldurulmuş bir ticari fatura sağlayacağız.
Lütfen ticari faturanın tüm sayfalarını yazdırın ve imzalayın ve tarih atın.
Hem nakliye etiketini hem de ticari faturayı DHL veya UPS şubelerinde ücretsiz olarak bulabileceğiniz şeffaf bir poşete koymanız gerekecektir.
Torbayı paketinizin dışına takın.

UPS Takip Numarası: 1Z2E90R7869148
Mesaj otomatik birleştirildi:

2. gelen mail :

Sevgili Berat Yalçın,

Corsair'e yurt dışından bir ürün iade ederken, paketinizle birlikte ticari faturayı da ibraz etmeniz gerekmektedir. (Bu, Avrupa Birliği içindeki gönderiler için geçerli değildir.)

Bu iletiye ek olarak önceden doldurulmuş bir ticari fatura sağladık.
Lütfen faturanın üç kopyasını yazdırın ve imzalayın ve tarih atın.
Daha önce gönderdiğimiz nakliye etiketini ve ticari faturanın kopyalarını şeffaf bir poşete (DHL veya UPS şubelerinde ücretsiz olarak temin edilebilir) koymanız ve poşeti paketinizin dışına yapıştırmanız gerekecektir.
Bir gönderi kutusunu yeniden kullanıyorsanız, lütfen önceki gönderi etiketlerini ve barkodlarını kapattığınızdan emin olun, çünkü bu gönderinizi geciktirebilir veya yanlış yönlendirebilir.

Bizden zaten standart bir iade etiketi almış olabilirsiniz, lütfen dikkate almayınız.

Teşekkürler,

Corsair Müşteri Hizmetleri

NOT: Paketinizi teslim alan DHL/UPS Hizmet Noktası üyesi veya sürücüsü ön ödemeli etiketi taramada sorun yaşarsa, Konşimento numarasını manuel olarak girmelerini söyleyin.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,009,038
Mesajlar
9,109,021
Üyeler
159,875
Son üye
Ghost_AssassiN
Top Bottom