Neler Yeni

Crosshair VIII Dark Hero M.2 SSD'yi Görmüyor

Katılım
3 Nisan 2023
Mesajlar
5
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Deniz
Merhaba ben deniz yeni bir bilgisayar topladım CGI ve vfx işlerim için

Sistem özellikleri şunlar.

Anakart: ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero.
Ekran kartı: Palit RTX 4080 GameRock nED4080019T2-1030G 256 bit GDDR6X 16 GB ekran kartı.
RAM: G.Skill Trident Z Neo RGB 64 GB (2x32 GB) 3600MHz DDR4.
İşlemci: Ryzen 9 5900X.
Sıvı soğutucu: Arctic Liquid Freezer II - 360 Intel/AMD işlemci destekli PWM sıvı soğutucu (ar-acfRE00068A)
Kasa: Cougar gemini t cgr-6kmtb-RGB LED panel ATX
SSD 1_m2 de de takılı olan: Samsung 980 Pro 2TB.
SSD 2_m2 de takılı olan: Samsung 980 500 GB.

Sorunuma gelecek olursak bilgisayar parçalarını herhangi bir fiziksel hasar olmadan montajladım ve düzgünce açtım Windows'u kurdum bilgisayar her şeyi ile açıldı sonra güncellemeleri yapmaya geçtim bu zamana kadar iki slotuda görüyordu sonra bilgisayar kapandı ve açıldı tekrar güncellemelerden olduğunu sandım sonra BIOS ekranına atmaya başladı şaşırdım bilgisayarı açıp kapadım sonra ise tekrar BIOS ekranına attı BIOS'tan SSD'leri kontrol ettim bir baktım 980 Pro'yu görmüyor garipsedim ama 2_m2 SSD'yi görüyor sonra dedim herhalde bozuldu 1.yuvadaki M.2 SSD veya bozuktu arzalıydı diye düşündüm sonra M.2'lerin yerini değiştirdim bir baktım bu sefer yerlerini değiştirdiğim 980 Pro'yu 2_m2 SSD yuvasında görüyor ama 1_m2 SSD görmüyor o zaman anladım M.2'lerde sorun yoktu slotta sıkıntı olduğunu gördüm ama işlerim olduğundan diğer M.2'yi görmesin 1 hafta sonra iade ederim değişime gönderirim dedim sonra 1 gün kullandım işimi halediyordum dedim BIOS'u güncelleyim düzelir belki dedim daha kötü oldu BIOS'u güncelledim ve bilgisayar her 15 dakikada bir veya 1-2dk da bir kapanıp açılmaya başladı bende internette her yerde sorunun çözümünü aramaya başladım ama hiçbiri işime yaramadı olanları yapmaya çalıştım ama olmadı hatta daha kötü oldu ertesi gün tekrar bilgisayar açtım 5dk sonra tekrar yine mavi ekran verdi ve kapandı (mavi ekran hata kodunu Google'da arattım ve karşıma donanım sorunu çıktı) ve ekran kartımın fanları inanılmaz hızlı dönmeye başladı resmen ekran kartım patlayacaktı ve ASUS teknik servisini aradım bana verdiği cevap RAM'lerin uyumsuzuluğu ve SSD uyumsuzluğu dedi resmen benimle dalga geçti sonra vatana geçtim teknik servise yolladım mecburen değişim istedim veya iade vatandaki montaj ekibine sordum ve müşteri hizmetlerine sordum montaj ekibi ben hayatımda hiç böyle bir uyumsuzluk olup böyle bir sorun olduğunu duyamdığını söyle müşteri hizmetleride aynı şekilde böyle bir sorun duymadığını ve ASUS teknik servisinin beni geçiştirdiğini dile getirdi ben değil vatan müşteri hizmetleri söyledi bunu bana şimdi ben burada ASUS hakkında ne yapmam gerek özellikle bana şu an işimi yaptırtmadığı için ciddi bir para kaybı yaşattı ve ciddi bir müşteri potansiyeli kaçtırtı bu mağduriyet 10.000 dolar ile 20.000 dolar arasında giden aylık bir paradan bahsediyorum şimdi ben burada anakarta üzlmüyorum işimi yapamadım ve inanılmaz bir mağduriyet yaşadım bana bunu nasıl telafi edecekler veya o anakart bana geri döndüğünde ya ben yine sorunu yaşarsam ne olacak benim işimde zaman bu kadar önemliyken ve aldığım ürün hiç ucuz bir ürün değilken ve üründe hiçbir şekilde fiziksel hasar bulunmazken ne yapmam gerek ASUS'a veya siz benim durmumda olsanız nasıl davranırdınız ne yapardınız içinizden geleni söyleyin hayattımın işini ve müşteri potansiyeli olarak inanılmaz bir potansiyel kaçırdım ASUS'a gerçekten teşekkür ederim özellikle yardımcı olmaları konusunda bende ASUS'tan hiç beklemezdim böyle bir şeyi.
 
Top Bottom