- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #14
CS:GO da az vakit geçirmiş biri olarak konuşuyorum. CS 2 çıkarken aslında hiç bir zaman 128-tick sözü vermedi. Valve'nin bahsettiği şey sub-tick denilen yeni bir teknoloji. Server kendini güncellerken oluşan boşluğu dolduran bir teknoloji. Nasıl çalıştığını tam olarak bende emin olamadım ama analiz videolarına baktığımda bence çok daha iyi bir sistem
Direkt olarak 128 Tick olacak demediler diye hatırlıyorum ben. Farklı bir olaya geçiyorlarmış.
Meselenin burda zortladığına tanık oluyoruz işte. Sistem değişti diyorlar kodlarda yine 64 - 128 olayına çıkıyor Oyuna girdiğinizde zaten, bombaların delaylı gitmesi, farenin ivme hızındaki dalgalanma, karakterlerin saçma peekleri bunu eleveriyor.
Faceit sisteminde oynayan profesyonel oyuncularda yine Valve'nin sunucularından daha iyi olduğunu söylüyorlar. Bunun yanında yanlış hatırlamıyorsam turnuva olayına da komple el atacaklar, ve Faceit gibi platformlara izin vermeyip, turnuvaları da bizim resmi sunucularda oynama şartınız olacak gibi şeyler gelirse oyun yeni oyuncu kazanmak yerine top kısımdan oyuncu kaybedebilir. (Faceit'te takılan biri olarak, yeni oyun beni hiçbir şekilde maalesef içine çekmiyor, aldığım keyif konusunda şu an sınıfta kaldı, ileride umarım toparlarlar.)
Faceit şartlarını karşılamama rağmen oyunlarda CS2'yi alamadım. Alsam birinci ağızdan test edip CSGO MM & Faceit arasındaki gibi dağlar kadar fark var mı bunu birinci ağızdan yazacağım ama bekliyoruz hala.
Son düzenleme: