D&R IN BANA YAPMIŞ OLDUĞU SKANDAL OLAY

MagicMer

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
10
Reaksiyon skoru
8
Arkadaşlar selamlar. Bundan yaklaşık 2 ay önce 300-250₺ arası bir bütçem vardı ve bir klavye almak istiyordum. Trust GXT 890 Cada almaya karar verdim ve klavyenin en ucuz d&r da olduğunu fark ettim. Babama söyledim ve buradan alabileceğimizi söyledim. Kendisi de ben de d&r ın müşteri memnuniyeti konusunda bizi üzmeyeceğinim farkındaydık. Her neyse, klavyenin d&r (sitesi) üzerindeki fiyatı 331₺ idi (50 küsür de kuruşu var) o dönem yaptıkları 300₺ ve üzerine 30₺ indirim kuponu kampanyasına katıldım ve klavyeyi 301 tl ye aldım. Sitesinde 3 ila 5 iş günü içinde kargolanacağını söylediler. Tamam dedik 5 gün bekledik. Hala kargolanmadığını söylediğimiz zaman bize KLAVYENİN STOKTA OLMADIĞINI, GELECEĞİ ZAMAN GÖNDERECEKLERİNİ, söylediler.

Adamlar resmen bana stokta olmayan ürünü satmış ve paramı da almıştı iade etsem edebilirdim ama o zamana göre çok ucuza almıştım ve iade etmek istemiyordum. Bekledim, hemde 20 günden fazla... en son klavye geldi, ve bilin bakalım ne oldu?

KLAVYENİN TOPLAM 17 TUŞUNDA IŞIK SORUNU vardı. Bu ışıklar sadece beyaz yanıyor, ne kapatılabiliyor, ne renk değişiyor ne de modlara tepki veriyordu. Tekrardan d&r ı aradım, klavyenin bozuk olduğunu, tamir veya değişim olmasını istediğimi söyledim. Bana tamamdır deyip yapılması gerekenleri yaptırdılar. Sonrasında 20 iş günü süre verdiler tamir için. Yaklaşık 20 normal gün sonra tekrar aradım ve kesin olarak 9 aralığa tarih verdiler. Ve ne mi oldu ? Klavye 9 aralıkta da elimde değildi.
10 Aralıkta tekrar aradım. Klavyenin durumunu sorduğumda klavyenin durumunu bilemediklerini, stokta olması durumunda bana klavyenin “YENİSİNDEN” gönderiliceğini söylediler. Doğal olarak sevindim, artık klavyeye ulaşabilecektim.

D&R üzerinden herhangi bir mail geldi mi diye kontrol etmek istedim, orada bir mail gözüme ilişti, “D&R iade talebi” mail in içeriğinde klavyeye ödenen miktarın geri verileceği ve bu işlemin 3 iş günü felan sürebileceği söyleniyordu. Belki dedim formalite icabıdır, iade değildir bu dedim ama bugün itibariyle paramı kartıma geri yolladılar.
Koskoca 2 ay beni bekletip elime hiçbir şey verip geçiştirdiler. Demek istediğim mağazalarına bir lafım yok fakat D&R ın sitesinden alışveriş yapacaksanız 2 hatta en az 5 kere düşünmenizi öneririm. Aksi taktirde benim gibi olaylar yaşamanız hiç de olasılık dışı değil...

İyi günler, sizlerin başına gelmemesi dileğiyle...
 
Geçmiş olsun, gerçekten çok can sıkıcı bir durum :(
 
Hep derim teknoloji şans işi
Kesinlikle
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Arkadaşlar selamlar. Bundan yaklaşık 2 ay önce 300-250₺ arası bir bütçem vardı ve bir klavye almak istiyordum. Trust GXT 890 Cada almaya karar verdim ve klavyenin en ucuz d&r da olduğunu fark ettim. Babama söyledim ve buradan alabileceğimizi söyledim. Kendisi de ben de d&r ın müşteri memnuniyeti konusunda bizi üzmeyeceğinim farkındaydık. Her neyse, klavyenin d&r (sitesi) üzerindeki fiyatı 331₺ idi (50 küsür de kuruşu var) o dönem yaptıkları 300₺ ve üzerine 30₺ indirim kuponu kampanyasına katıldım ve klavyeyi 301 TL ye aldım. Sitesinde 3 ila 5 iş günü içinde kargolanacağını söylediler. Tamam dedik 5 gün bekledik. Hala kargolanmadığını söylediğimiz zaman bize KLAVYENİN STOKTA OLMADIĞINI, GELECEĞİ ZAMAN GÖNDERECEKLERİNİ, söylediler.

Adamlar resmen bana stokta olmayan ürünü satmış ve paramı da almıştı iade etsem edebilirdim ama o zamana göre çok ucuza almıştım ve iade etmek istemiyordum. Bekledim, hemde 20 günden fazla... en son klavye geldi, ve bilin bakalım ne oldu?

KLAVYENİN TOPLAM 17 TUŞUNDA IŞIK SORUNU vardı. Bu ışıklar sadece beyaz yanıyor, ne kapatılabiliyor, ne renk değişiyor ne de modlara tepki veriyordu. Tekrardan d&r ı aradım, klavyenin bozuk olduğunu, tamir veya değişim olmasını istediğimi söyledim. Bana tamamdır deyip yapılması gerekenleri yaptırdılar. Sonrasında 20 iş günü süre verdiler tamir için. Yaklaşık 20 normal gün sonra tekrar aradım ve kesin olarak 9 aralığa tarih verdiler. Ve ne mi oldu ? Klavye 9 aralıkta da elimde değildi.
10 Aralıkta tekrar aradım. Klavyenin durumunu sorduğumda klavyenin durumunu bilemediklerini, stokta olması durumunda bana klavyenin “YENİSİNDEN” gönderiliceğini söylediler. Doğal olarak sevindim, artık klavyeye ulaşabilecektim.

D&R üzerinden herhangi bir mail geldi mi diye kontrol etmek istedim, orada bir mail gözüme ilişti, “D&R iade talebi” mail in içeriğinde klavyeye ödenen miktarın geri verileceği ve bu işlemin 3 iş günü felan sürebileceği söyleniyordu. Belki dedim formalite icabıdır, iade değildir bu dedim ama bugün itibariyle paramı kartıma geri yolladılar.
Koskoca 2 ay beni bekletip elime hiçbir şey verip geçiştirdiler. Demek istediğim mağazalarına bir lafım yok fakat D&R ın sitesinden alışveriş yapacaksanız 2 hatta en az 5 kere düşünmenizi öneririm. Aksi taktirde benim gibi olaylar yaşamanız hiç de olasılık dışı değil...

İyi günler, sizlerin başına gelmemesi dileğiyle...
Dostum çok şansızmışsın geçmiş olsun
 
Herkese geçmiş olsun dilekleri için teşekkürler. Başka sitelerden başka klavye arayışına girdim. Var mı önerisi olan? Sanırsam 350-400 bandına kadar çıkabilirim.
 
Geçmiş olsun hocam. Teknolojik ürünlerde imkanınız varsa elden alınız veya hb itopya incehesap gibi yerler tercih ediniz.
Herkese geçmiş olsun dilekleri için teşekkürler. Başka sitelerden başka klavye arayışına girdim. Var mı önerisi olan? Sanırsam 350-400 bandına kadar çıkabilirim.
Bu bütçede benim gözüme en çok çarpan klavye cooler master mk110
 
Geçmiş olsun hocam. Teknolojik ürünlerde imkanınız varsa elden alınız veya hb itopya incehesap gibi yerler tercih ediniz.

Bu bütçede benim gözüme en çok çarpan klavye cooler master mk110
Farkındayım bütçem baya düşük ama tam mekanik bir klavye almak istiyorum. Mavi gibi sesli switchler hariç tüm switchlere açığım.
 
Farkındayım bütçem baya düşük ama tam mekanik bir klavye almak istiyorum. Mavi gibi sesli switchler hariç tüm switchlere açığım.
Bence mk110 güzel gibi kullanan bir arkadaşımız vardı. Kötü yanına sadece ledler demişti. Bakış açısına göre bazen kötü gelebiliyormuş
 
Bence mk110 güzel gibi kullanan bir arkadaşımız vardı. Kötü yanına sadece ledler demişti. Bakış açısına göre bazen kötü gelebiliyormuş
Önerin için sağol fakat gamepower saber rgb almaya karar verdim (red switch modeli) Abdullah abi de zaten incelemesini çekmiş çok içime sindi klavye.
 
Arkadaşlar selamlar. Bundan yaklaşık 2 ay önce 300-250₺ arası bir bütçem vardı ve bir klavye almak istiyordum. Trust GXT 890 Cada almaya karar verdim ve klavyenin en ucuz d&r da olduğunu fark ettim. Babama söyledim ve buradan alabileceğimizi söyledim. Kendisi de ben de d&r ın müşteri memnuniyeti konusunda bizi üzmeyeceğinim farkındaydık. Her neyse, klavyenin d&r (sitesi) üzerindeki fiyatı 331₺ idi (50 küsür de kuruşu var) o dönem yaptıkları 300₺ ve üzerine 30₺ indirim kuponu kampanyasına katıldım ve klavyeyi 301 TL ye aldım. Sitesinde 3 ila 5 iş günü içinde kargolanacağını söylediler. Tamam dedik 5 gün bekledik. Hala kargolanmadığını söylediğimiz zaman bize KLAVYENİN STOKTA OLMADIĞINI, GELECEĞİ ZAMAN GÖNDERECEKLERİNİ, söylediler.

Adamlar resmen bana stokta olmayan ürünü satmış ve paramı da almıştı iade etsem edebilirdim ama o zamana göre çok ucuza almıştım ve iade etmek istemiyordum. Bekledim, hemde 20 günden fazla... en son klavye geldi, ve bilin bakalım ne oldu?

KLAVYENİN TOPLAM 17 TUŞUNDA IŞIK SORUNU vardı. Bu ışıklar sadece beyaz yanıyor, ne kapatılabiliyor, ne renk değişiyor ne de modlara tepki veriyordu. Tekrardan d&r ı aradım, klavyenin bozuk olduğunu, tamir veya değişim olmasını istediğimi söyledim. Bana tamamdır deyip yapılması gerekenleri yaptırdılar. Sonrasında 20 iş günü süre verdiler tamir için. Yaklaşık 20 normal gün sonra tekrar aradım ve kesin olarak 9 aralığa tarih verdiler. Ve ne mi oldu ? Klavye 9 aralıkta da elimde değildi.
10 Aralıkta tekrar aradım. Klavyenin durumunu sorduğumda klavyenin durumunu bilemediklerini, stokta olması durumunda bana klavyenin “YENİSİNDEN” gönderiliceğini söylediler. Doğal olarak sevindim, artık klavyeye ulaşabilecektim.

D&R üzerinden herhangi bir mail geldi mi diye kontrol etmek istedim, orada bir mail gözüme ilişti, “D&R iade talebi” mail in içeriğinde klavyeye ödenen miktarın geri verileceği ve bu işlemin 3 iş günü felan sürebileceği söyleniyordu. Belki dedim formalite icabıdır, iade değildir bu dedim ama bugün itibariyle paramı kartıma geri yolladılar.
Koskoca 2 ay beni bekletip elime hiçbir şey verip geçiştirdiler. Demek istediğim mağazalarına bir lafım yok fakat D&R ın sitesinden alışveriş yapacaksanız 2 hatta en az 5 kere düşünmenizi öneririm. Aksi taktirde benim gibi olaylar yaşamanız hiç de olasılık dışı değil...

İyi günler, sizlerin başına gelmemesi dileğiyle...
Bende D&R dan Oyun almıştım arkadaşa doğum günü hediyesi,1 Haftaya doğum günü vardı,Kargo 1 ayda geldi xD
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Çevrim içi yöneticiler

Forum istatistikleri

Konular
1,172,595
Mesajlar
10,568,838
Üyeler
186,212
Son üye
DubaiCup
Geri
Top