Demekki sorun onlarda, çözmeleri lazım az bir şey müşteriye önem veriyorlarsa.Stoklu üründe firma bir tek size çalışmıyor hatırlatayım. Demek ki bir şey aksaklıkta gitti.
Al bu adam napsın işte sende mi DA-5 de yaşadın bunu.Aynısını yaşadım, hatırlamak bile istemiyorum. Halen sinirden patlıyorum
Evet hem de erkenden alabilmek için sabah saat 10'dan pc başına geçtim. Fakat sipariş iptal. Cumartesi boyun ağrısıyla uyudum. O kadar diyeyim size.Demekki sorun onlarda, çözmeleri lazım az bir şey müşteriye önem veriyorlarsa.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Al bu adam napsın işte sende mi DA-5 de yaşadın bunu.
Kapak demeseydin iyidi bedduaları tutmuşilk defa bi şanslı olduk onda da b*k oldu.
İtopya abi sitenizi geliştirin ya hep çöküp duruyorMerhaba,
POS cihazından ödeme geçip ödemesi bize ulaşan tüm siparişlerin çıkışı sağlanacaktır, bu konuda herhangi bir şüpheniz olmasın.
Paylaştığınız görsellerde de sipariş iptali ile ilgili herhangi bir işlem görmemekteyiz. Başlıkta direkt olarak siparişin bizim tarafımızdan iptal edildiğini belirterek, bu yönde bir işlem yapılmışçasına bir ithamda bulunmuşsunuz ancak böyle bir bilgi ne çağrı merkezimizden ne de sosyal medya hesaplarımızdan verilmemiştir. Neye istinaden bu yönde bir varsayımda bulunduğunuzu anlayamadık. Para iadesi yapılacağı ile ilgili bilgiyi nereden aldınız?
Tanımlı stok adeti aşılmış dahi olsa gerekli stok oluşturularak ödemesi tamamlanan tüm siparişlerin çıkışı sağlanacaktır.
Özel mesaj üzerinden isim, soyisim ve sipariş numarası bilgilerini bizimle paylaşabilirseniz ilgili ekipteki arkadaşlarımıza siparişin, sipariş ekranında gözükmemesi ile ilgili sorununuzu iletebilirim.
İtopya abi ilk mesajını atmışMerhaba,
POS cihazından ödeme geçip ödemesi bize ulaşan tüm siparişlerin çıkışı sağlanacaktır, bu konuda herhangi bir şüpheniz olmasın.
Paylaştığınız görsellerde de sipariş iptali ile ilgili herhangi bir işlem görmemekteyiz. Başlıkta direkt olarak siparişin bizim tarafımızdan iptal edildiğini belirterek, bu yönde bir işlem yapılmışçasına bir ithamda bulunmuşsunuz ancak böyle bir bilgi ne çağrı merkezimizden ne de sosyal medya hesaplarımızdan verilmemiştir. Neye istinaden bu yönde bir varsayımda bulunduğunuzu anlayamadık. Para iadesi yapılacağı ile ilgili bilgiyi nereden aldınız?
Tanımlı stok adeti aşılmış dahi olsa gerekli stok oluşturularak ödemesi tamamlanan tüm siparişlerin çıkışı sağlanacaktır.
Özel mesaj üzerinden isim, soyisim ve sipariş numarası bilgilerini bizimle paylaşabilirseniz ilgili ekipteki arkadaşlarımıza siparişin, sipariş ekranında gözükmemesi ile ilgili sorununuzu iletebilirim.
Merhaba,
POS cihazından ödeme geçip ödemesi bize ulaşan tüm siparişlerin çıkışı sağlanacaktır, bu konuda herhangi bir şüpheniz olmasın.
Paylaştığınız görsellerde de sipariş iptali ile ilgili herhangi bir işlem görmemekteyiz. Başlıkta direkt olarak siparişin bizim tarafımızdan iptal edildiğini belirterek, bu yönde bir işlem yapılmışçasına bir ithamda bulunmuşsunuz ancak böyle bir bilgi ne çağrı merkezimizden ne de sosyal medya hesaplarımızdan verilmemiştir. Neye istinaden bu yönde bir varsayımda bulunduğunuzu anlayamadık. Para iadesi yapılacağı ile ilgili bilgiyi nereden aldınız?
Tanımlı stok adeti aşılmış dahi olsa gerekli stok oluşturularak ödemesi tamamlanan tüm siparişlerin çıkışı sağlanacaktır.
Özel mesaj üzerinden isim, soyisim ve sipariş numarası bilgilerini bizimle paylaşabilirseniz ilgili ekipteki arkadaşlarımıza siparişin, sipariş ekranında gözükmemesi ile ilgili sorununuzu iletebilirim.
eğer öyleyse çözüm bulacaklar bu adam mağdur olmuş? eğer çözüm bulunamazsa bu hatalı yolu seçmeyecekler?Siteye 50 dakika içinde 55 bin kişi girmiş 300 stok'dan bahsediyoruz.