Merhaba,
POS cihazından ödeme geçip ödemesi bize ulaşan tüm siparişlerin çıkışı sağlanacaktır, bu konuda herhangi bir şüpheniz olmasın.
Paylaştığınız görsellerde de sipariş iptali ile ilgili herhangi bir işlem görmemekteyiz. Başlıkta direkt olarak siparişin bizim tarafımızdan iptal edildiğini belirterek, bu yönde bir işlem yapılmışçasına bir ithamda bulunmuşsunuz ancak böyle bir bilgi ne çağrı merkezimizden ne de sosyal medya hesaplarımızdan verilmemiştir. Neye istinaden bu yönde bir varsayımda bulunduğunuzu anlayamadık. Para iadesi yapılacağı ile ilgili bilgiyi nereden aldınız?
Tanımlı stok adeti aşılmış dahi olsa gerekli stok oluşturularak ödemesi tamamlanan tüm siparişlerin çıkışı sağlanacaktır.
Özel mesaj üzerinden isim, soyisim ve sipariş numarası bilgilerini bizimle paylaşabilirseniz ilgili ekipteki arkadaşlarımıza siparişin, sipariş ekranında gözükmemesi ile ilgili sorununuzu iletebilirim.