t1k3beratfatih
80+ Bronze
- Katılım
- 2 Şubat 2023
- Mesajlar
- 1,744
Dahası
alamadım hiç bi sistemne aldın ki hocam dolandırılmış hissediyosun
alamadım hiç bi sistemne aldın ki hocam dolandırılmış hissediyosun
Bunu beğendik bizde ceza alacak mıyız ? Malum ülke şartları@Abdullah Hacıgül forumun gittikçe saçmalıyor firmaya eleştiri yapıyoruz uyarı yiyoruz gittikçe recep tayyibe benziyorsun
Merhabalar, firma yetkilisi olarak yazıyorum. Öncelikle alan tüm arkadaşlara hayırlı olsun. Alamayan arkadaşlar da üzüntülerinden kaynaklı hemen karalama ve linç muhabbetlerine başvurmasın. Kendim bir örnekle karşılaştım. Forumda ismimizi gördüğü her yerde eleştirmek için elinden geleni yapmış sonrasında sistem aldıktan sonra tam tersi her yerde bizi savunmuş bir arkadaş görmüştüm.Yani Büttün Firmalar Bu Uygulamayı Kullanıyor Genellikle Ödeme Kısmına Geldiği Zaman O An Stoktan Düşer Adresinize Kahve Yollayacağım Bilginiz Olsun İçer İçer Hatırlarsınız Çok Kötü Firmasın Şu Forumda Anket Yap Sadece Bunu Diyorum Memlunmusunuz Diye
Bu konuya da açıklık getireyim. Kendim yazılımcıyım ve bu süreçlerin içerisinde oldukça fazla yer alıyorum. Diyelim ki kampanyalı bir sistem çıktı. Anlık sepete ekleyen 7.000 insanın en az 2000’i bu ürünü almak için değil bakmak denemek veya öylesine tıklamış olmak için sepete ekliyor. Eğer ki 200 stoğu sepete eklediğiniz anda rezerve alsak değil bin on bin stok dahi açsak 1 saniye sonra stoklar tükendi uyarısı alırsınız. Soruyorum şimdi 5.000 stoklu bir kampanya yapsak 1 saniye sonra 5.000 kişi sepete ekledi diye ekleyemeyen binlerce kişi stok bitti uyarısı aldığında 5.000 stok bir saniyede biter mi gibi yüzlerce başlık görürüz burada.aynı eleştiri bende bunu eleştiriyorum sepete eklendikten sonra devam edilmeli ben 5 kere ekledim ödemeye geldim stokla ilgili saçma sapan hata böyle olmaz işbirliği muazzam süper ama böylede olmaz.
Birçok kişi bu tür açıklama yapmadığınız için linçledi sorun değil ama benim sistemde tc fatura her eşyim kayıtlı ev adresim demekki şanslı değiliz açıklama geldiği için teşekkür ederiz.Merhabalar, firma yetkilisi olarak yazıyorum. Öncelikle alan tüm arkadaşlara hayırlı olsun. Alamayan arkadaşlar da üzüntülerinden kaynaklı hemen karalama ve linç muhabbetlerine başvurmasın. Kendim bir örnekle karşılaştım. Forumda ismimizi gördüğü her yerde eleştirmek için elinden geleni yapmış sonrasında sistem aldıktan sonra tam tersi her yerde bizi savunmuş bir arkadaş görmüştüm.
Ne olursa olsun yaptığınız her eleştiri tarafımızca not alınıyor ve bunların çözülmesi için elimizden geleni yapıyoruz. Daha öncesinde böyle kampamya dönemlerinde sitede donma çökme vb. problemler varken bu sorunları ortadan kaldırdık. Fakat 7.000 kişinin hepsine bu kampanyadan sistem vermemiz maalesef mümkün değil. Ama donanım arşivi ile yaptığımız projelerde 2000+ kişiye Türkiye’nin hatta dünyanın en iyi fiyat performans sistemlerini sunmaya çalıştık ve sunduk. Ve projelerimize devam edeceğiz. Eğer ki bu tarz kampanyaların devam etmesini istiyorsanız bunları yapan sizler için sunmaya çalışan influencer ve firmaları gömmektense desteklemek daha mantıklı olacaktır. Kahve için teşekkürler, sizi bir de ben davet edeyim. İndirimli stoktan 1 adet size ayıralım sisteminiz toplanırken kahveyi beraber içeriz. O zaman memnuniyetsizliğinizin giderileceğine ve bizden iyi bahsedeceğinize eminim. Anket yapmak isterseniz bunu da yapabilirsiniz fakat sizin şahsi düşünceniz piyasadaki gerçeği yansıtıyor gibi davranmak doğru değil.
Her şeyden önce burası bir ticari işletme. Tabii ki de tüm firmaların kuruluş amacı kar etmek üzerinedir. Müşteri memnuniyeti de önemlidir. Paylaşmakta bir mahsur görmüyorum. Herkese açık platformlar olduğu için. Aşağıda adımızın beraber anıldığı tüm firmaların şikayet sayıları ve şikayetvar puanları mevcut. Bu mantıkla baktığımızda Vatan ve Teknosa gibi firmalardan uzak durmalısınız . Bizim bu tarafla ilgilenen özel bir ekibimiz mevcut ve siz ne kadar aksini düşünseniz de biz de müşteri memnuniyetini ön planda tutup elimizden geleni yapıyoruz. Fakat %100’e ulaşmak mümkün değil.
Özellikle internette son yıllarda artan ve gelişen linç kültürüyle firma değil hayır kurumu açsak yine de insanların hepsini memnun etmemiz mümkün olmazdı.
Bazı yorumlarda gördüm bu konuya da değinmek istiyorum. İadelerle alakalı problemler olmuş. Evet ve bu konu üzerinde çalışılıyor ama 100TL’nin dahi konu edildiği ve “üzerine yattığımız” gibi ithamlarda bulunulmuş. Bir şey söylemeye gerek yok bence okuyan herkesin buradaki durumu anlayacağını düşünüyorum. İadeniz de tarafınıza yapılmıştır. Umarım fiziki olarak gittiğiniz ziyaret ettiğiniz mağazalarda da 100 TL size kalsın çorba içersiniz tarzı söylemlerde bulunmuyorsunuzdur. Çok görgülü bir hareket olmadığı için farklı tepkiler almanız muhtemel.
Bu konuya da açıklık getireyim. Kendim yazılımcıyım ve bu süreçlerin içerisinde oldukça fazla yer alıyorum. Diyelim ki kampanyalı bir sistem çıktı. Anlık sepete ekleyen 7.000 insanın en az 2000’i bu ürünü almak için değil bakmak denemek veya öylesine tıklamış olmak için sepete ekliyor. Eğer ki 200 stoğu sepete eklediğiniz anda rezerve alsak değil bin on bin stok dahi açsak 1 saniye sonra stoklar tükendi uyarısı alırsınız. Soruyorum şimdi 5.000 stoklu bir kampanya yapsak 1 saniye sonra 5.000 kişi sepete ekledi diye ekleyemeyen binlerce kişi stok bitti uyarısı aldığında 5.000 stok bir saniyede biter mi gibi yüzlerce başlık görürüz burada.
Bu yüzden sepete eklediğiniz anda değil, teslimat iletişim bilgilerini girip ödeme adımına ilerlediğinizde rezerveye alıyoruz. Tabii ki böyle kampanyalarda anında bitmesi muhtemel arz ve talepteki dengesizlikten kaynaklı.
Çok vakit bulamadığım için her zaman yazamıyorum. Ama gece gündüz forumları ve yorumlarınızı takip etmeye çalışıyorum. Eminim ki bu mesaja da iyi ya da kötü şeyler yazanlar olacaktır. Ama şunu bilmenizi istiyoruz ki hepimiz aynı taraftayız. Çoğu zaman markalarla daha iyi fiyat alabilmek için kavga ederken kendi cebimizi değil size efsane fiyatlı sistemler sunmayı hedefliyoruz. Tabii ki de sorunlar olabilir fakat sorunlarla alakalı olarak bizim amacımız da çözmek. Kısa bir dipnot da düşeyim en sağlıklı iletişim yolunun aramak olduğunu düşünüyorsunuz. Kesinlikle değil. Sitemizin müşteri ve iletişim talepleri kısmı mevcut. Ekip 7/24 orayı takip ediyor.
Bizi seven sevmeyen herkese sonsuz teşekkürler.
Merhabalar, firma yetkilisi olarak yazıyorum. Öncelikle alan tüm arkadaşlara hayırlı olsun. Alamayan arkadaşlar da üzüntülerinden kaynaklı hemen karalama ve linç muhabbetlerine başvurmasın. Kendim bir örnekle karşılaştım. Forumda ismimizi gördüğü her yerde eleştirmek için elinden geleni yapmış sonrasında sistem aldıktan sonra tam tersi her yerde bizi savunmuş bir arkadaş görmüştüm.
Ne olursa olsun yaptığınız her eleştiri tarafımızca not alınıyor ve bunların çözülmesi için elimizden geleni yapıyoruz. Daha öncesinde böyle kampamya dönemlerinde sitede donma çökme vb. problemler varken bu sorunları ortadan kaldırdık. Fakat 7.000 kişinin hepsine bu kampanyadan sistem vermemiz maalesef mümkün değil. Ama donanım arşivi ile yaptığımız projelerde 2000+ kişiye Türkiye’nin hatta dünyanın en iyi fiyat performans sistemlerini sunmaya çalıştık ve sunduk. Ve projelerimize devam edeceğiz. Eğer ki bu tarz kampanyaların devam etmesini istiyorsanız bunları yapan sizler için sunmaya çalışan influencer ve firmaları gömmektense desteklemek daha mantıklı olacaktır. Kahve için teşekkürler, sizi bir de ben davet edeyim. İndirimli stoktan 1 adet size ayıralım sisteminiz toplanırken kahveyi beraber içeriz. O zaman memnuniyetsizliğinizin giderileceğine ve bizden iyi bahsedeceğinize eminim. Anket yapmak isterseniz bunu da yapabilirsiniz fakat sizin şahsi düşünceniz piyasadaki gerçeği yansıtıyor gibi davranmak doğru değil.
Her şeyden önce burası bir ticari işletme. Tabii ki de tüm firmaların kuruluş amacı kar etmek üzerinedir. Müşteri memnuniyeti de önemlidir. Paylaşmakta bir mahsur görmüyorum. Herkese açık platformlar olduğu için. Aşağıda adımızın beraber anıldığı tüm firmaların şikayet sayıları ve şikayetvar puanları mevcut. Bu mantıkla baktığımızda Vatan ve Teknosa gibi firmalardan uzak durmalısınız . Bizim bu tarafla ilgilenen özel bir ekibimiz mevcut ve siz ne kadar aksini düşünseniz de biz de müşteri memnuniyetini ön planda tutup elimizden geleni yapıyoruz. Fakat %100’e ulaşmak mümkün değil.
Özellikle internette son yıllarda artan ve gelişen linç kültürüyle firma değil hayır kurumu açsak yine de insanların hepsini memnun etmemiz mümkün olmazdı.
Bazı yorumlarda gördüm bu konuya da değinmek istiyorum. İadelerle alakalı problemler olmuş. Evet ve bu konu üzerinde çalışılıyor ama 100TL’nin dahi konu edildiği ve “üzerine yattığımız” gibi ithamlarda bulunulmuş. Bir şey söylemeye gerek yok bence okuyan herkesin buradaki durumu anlayacağını düşünüyorum. İadeniz de tarafınıza yapılmıştır. Umarım fiziki olarak gittiğiniz ziyaret ettiğiniz mağazalarda da 100 TL size kalsın çorba içersiniz tarzı söylemlerde bulunmuyorsunuzdur. Çok görgülü bir hareket olmadığı için farklı tepkiler almanız muhtemel.
Bu konuya da açıklık getireyim. Kendim yazılımcıyım ve bu süreçlerin içerisinde oldukça fazla yer alıyorum. Diyelim ki kampanyalı bir sistem çıktı. Anlık sepete ekleyen 7.000 insanın en az 2000’i bu ürünü almak için değil bakmak denemek veya öylesine tıklamış olmak için sepete ekliyor. Eğer ki 200 stoğu sepete eklediğiniz anda rezerve alsak değil bin on bin stok dahi açsak 1 saniye sonra stoklar tükendi uyarısı alırsınız. Soruyorum şimdi 5.000 stoklu bir kampanya yapsak 1 saniye sonra 5.000 kişi sepete ekledi diye ekleyemeyen binlerce kişi stok bitti uyarısı aldığında 5.000 stok bir saniyede biter mi gibi yüzlerce başlık görürüz burada.
Bu yüzden sepete eklediğiniz anda değil, teslimat iletişim bilgilerini girip ödeme adımına ilerlediğinizde rezerveye alıyoruz. Tabii ki böyle kampanyalarda anında bitmesi muhtemel arz ve talepteki dengesizlikten kaynaklı.
Çok vakit bulamadığım için her zaman yazamıyorum. Ama gece gündüz forumları ve yorumlarınızı takip etmeye çalışıyorum. Eminim ki bu mesaja da iyi ya da kötü şeyler yazanlar olacaktır. Ama şunu bilmenizi istiyoruz ki hepimiz aynı taraftayız. Çoğu zaman markalarla daha iyi fiyat alabilmek için kavga ederken kendi cebimizi değil size efsane fiyatlı sistemler sunmayı hedefliyoruz. Tabii ki de sorunlar olabilir fakat sorunlarla alakalı olarak bizim amacımız da çözmek. Kısa bir dipnot da düşeyim en sağlıklı iletişim yolunun aramak olduğunu düşünüyorsunuz. Kesinlikle değil. Sitemizin müşteri ve iletişim talepleri kısmı mevcut. Ekip 7/24 orayı takip ediyor.
Bizi seven sevmeyen herkese sonsuz teşekkürler.
imzanda ki ile hemen hemen aynıBenim imzamda ki sistem mi iyi yoksa da c3 mü
buranın adminleri böyle aman bişey demeye kalkma bi uyarı daha yersinBenden sonra konu açan enayinin şikayetini kabul edip boş adamları sevindirdiğiniz için teşekkürler ahahaha ben diğer konuyu ilk açılan konu kilitlendiği için inadına açmıştım ama sen mallığından açıyorsun işte yapacak işin olmadığı ve işsiz olduğun için. Ajhaaahah böyle takılmaya devam et kardeşim umrumda bile değil konu bi de konuyu rapor edip kapattırmış ya tam boş adam ahhahahajs
bilader sorunlu musunuz siz anlamıyorum ki diyorum ki ben youtube videosu ilk çıktığında kopyalayıp buraya attım diğer arkadaşlar insta storyi atmış heralde adminler de görünce benim attığımı diğer konuları kitleyip bu konudan devam edilmesini istemiş farklı farklı çok konu vardı çünkü insanlara iyilik olsun görsünler diye başlık açıyoruz yok sen şöyle yaptın yok böyle yaptın bir sürü hakaret çocuk musunuz bilader anlamıyorum kiburanın adminleri böyle aman bişey demeye kalkma bi uyarı daha yersin