Öneri Deepcool Garanti Hizmeti Tecrübem

Katılım
8 Kasım 2022
Mesajlar
318
Reaksiyon skoru
197
Deepcool LS520 SE sıvı soğutucu kullanıyorum. Soğutma performansından oldukça memnun olsam da 1. ayını doldurmadan fanlardan rulman sesine benzer sesler gelmeye başladı. İlk başta pek sorun etmesem de geceleri bilgisayarı kapatmamam gerektiği zamanlarda rahatsız etmeye başlamıştı. İlk başta soğutucumu satın aldığım yer olan Tebilon'dan destek alıp fanların değişmesini isteyecektim fakat ne yazdığım maillere ne de telefonlarıma cevap veren birisi olmadı. Tebilon firmasına da verdikleri üst düzey teknik destek için teşekkür ederim :)
Ardından geri dönüş alamayınca Deepcool'un kendi destek hizmetine mail atarak durumumu açıkladım ve benden bir kanıt videosu ve ürünün seri numarasını isteyip sorunu ayrıntılı bir şekilde anlatmamı istediler. Gerekli kanıt videosunu ve seri numarasını attıktan sonra yardımcı olabileceklerini fakat fanları Çin'deki fabrikalarından yollayacakları için gelmesinin uzun sürebileceğini ve gümrükte ekstra bir vergi çıkabileceğini söyleyip kabul etmem durumunda fanları yollayabileceklerini söylediler.

1717455952496.png


Fanlarım 12 gün sonra elime ulaştı ve 110 liralık bi gümrük vergisi ödedim. Yeni fanları test ettim ve artık ses sorunum ortadan kalktı. İlerde tekrar aynı sorunu yaşar mıyım bilmiyorum ama ben şu anki verdikleri hizmetten memnun kaldım. Tebilon firmasının geri dönüş yapmaması üzücü oldu satış yaparken sıkıntı yok iş desteğe geldiği zaman cevap verilmemesi pek memnun edici değil. Deepcool markasını kullanan veya satın almayı düşünen arkadaşların teknik destek açısından nasıl bir firma olduğunu belki merak edenler vardır diye bu konuyu açıyorum. Ben memnun kaldım, umarım kafanızdaki soru işaretini giderebilmişimdir :)
 
sağolasın hocam. Ben de bu markanın kasasını almak istiyorum, en son sorun çıkaracak parça ama en azından muhattap bulabileceğimizi bilmek güzel olur. Uzun sürse bile tüketiciye artısı olan garanti işlemleri iyidir.
 
Türkiye'den alınan bir ürün arıza yaptığında sizden para alınması yasal değil bu arada. Türkiye'deki distribütörünün çözmesi lazımdı. kutudan garanti kartı çıkmadı mı?
 
Deepcool LS520 SE sıvı soğutucu kullanıyorum. Soğutma performansından oldukça memnun olsam da 1. ayını doldurmadan fanlardan rulman sesine benzer sesler gelmeye başladı. İlk başta pek sorun etmesem de geceleri bilgisayarı kapatmamam gerektiği zamanlarda rahatsız etmeye başlamıştı. İlk başta soğutucumu satın aldığım yer olan Tebilon'dan destek alıp fanların değişmesini isteyecektim fakat ne yazdığım maillere ne de telefonlarıma cevap veren birisi olmadı. Tebilon firmasına da verdikleri üst düzey teknik destek için teşekkür ederim :)
Ardından geri dönüş alamayınca Deepcool'un kendi destek hizmetine mail atarak durumumu açıkladım ve benden bir kanıt videosu ve ürünün seri numarasını isteyip sorunu ayrıntılı bir şekilde anlatmamı istediler. Gerekli kanıt videosunu ve seri numarasını attıktan sonra yardımcı olabileceklerini fakat fanları Çin'deki fabrikalarından yollayacakları için gelmesinin uzun sürebileceğini ve gümrükte ekstra bir vergi çıkabileceğini söyleyip kabul etmem durumunda fanları yollayabileceklerini söylediler.

Alıntıyı görüntüle

Fanlarım 12 gün sonra elime ulaştı ve 110 liralık bi gümrük vergisi ödedim. Yeni fanları test ettim ve artık ses sorunum ortadan kalktı. İlerde tekrar aynı sorunu yaşar mıyım bilmiyorum ama ben şu anki verdikleri hizmetten memnun kaldım. Tebilon firmasının geri dönüş yapmaması üzücü oldu satış yaparken sıkıntı yok iş desteğe geldiği zaman cevap verilmemesi pek memnun edici değil. Deepcool markasını kullanan veya satın almayı düşünen arkadaşların teknik destek açısından nasıl bir firma olduğunu belki merak edenler vardır diye bu konuyu açıyorum. Ben memnun kaldım, umarım kafanızdaki soru işaretini giderebilmişimdir :)
aynı sorunu yaşamıştım 3. ayımda fan sesinden rulman gibi bir ses geliyordu

mail attıgımda fanl yollayabiliriz dediler vergiler ile dedim acil lazım 10 gün bekleyemem dedim 500 tl ye kendim aldım 10 gün yogun iş temposunda olmasaydım ucuza alabiliridm kendim aldım dediğimde bir sonraki sorununuzda direkt bize ulaşın türkiyedeki anlaşmalı oldugumuz yerlere bu konular için ek stok getiriceklerini söyediler yani ücretsiz türkiye içi gönderim yapmaya çalışıcagız ilerliyen zamanda dediler

kısaca çok kaliyeli hizmet veriyolar fanlarda ufak bi sorun markayı kötü yapmadı gözümde zaten oldukça memnundum fan bu ucuz değişeiblir bir şey dedim 240 mm kullanıyordum performansı da gayet iyi halen
 
Türkiye'den alınan bir ürün arıza yaptığında sizden para alınması yasal değil bu arada. Türkiye'deki distribütörünün çözmesi lazımdı. kutudan garanti kartı çıkmadı mı?
Garantisi var hatta başta bana tebilon ile iletişime geçilmesini söylediler ama konuda da belirttiğim gibi ne telefonlara bakan var ne de maillere. Ben de o yüzden daha fazla vakit kaybetmemek için deepcool’dan göndermelerini istedim sağolsunlar hızlıca yardımcı oldular sadece gümrük vergisi ödedim o kadarını göze almıştım zaten. Tebilon firmasını da bu saatten sonra alacağım ürün yarı yarıya indirime girse bile tercih etmem bu kadar ilgisizlik görmedim.
 
Deepcool LS520 SE sıvı soğutucu kullanıyorum. Soğutma performansından oldukça memnun olsam da 1. ayını doldurmadan fanlardan rulman sesine benzer sesler gelmeye başladı. İlk başta pek sorun etmesem de geceleri bilgisayarı kapatmamam gerektiği zamanlarda rahatsız etmeye başlamıştı. İlk başta soğutucumu satın aldığım yer olan Tebilon'dan destek alıp fanların değişmesini isteyecektim fakat ne yazdığım maillere ne de telefonlarıma cevap veren birisi olmadı. Tebilon firmasına da verdikleri üst düzey teknik destek için teşekkür ederim :)
Ardından geri dönüş alamayınca Deepcool'un kendi destek hizmetine mail atarak durumumu açıkladım ve benden bir kanıt videosu ve ürünün seri numarasını isteyip sorunu ayrıntılı bir şekilde anlatmamı istediler. Gerekli kanıt videosunu ve seri numarasını attıktan sonra yardımcı olabileceklerini fakat fanları Çin'deki fabrikalarından yollayacakları için gelmesinin uzun sürebileceğini ve gümrükte ekstra bir vergi çıkabileceğini söyleyip kabul etmem durumunda fanları yollayabileceklerini söylediler.

Alıntıyı görüntüle

Fanlarım 12 gün sonra elime ulaştı ve 110 liralık bi gümrük vergisi ödedim. Yeni fanları test ettim ve artık ses sorunum ortadan kalktı. İlerde tekrar aynı sorunu yaşar mıyım bilmiyorum ama ben şu anki verdikleri hizmetten memnun kaldım. Tebilon firmasının geri dönüş yapmaması üzücü oldu satış yaparken sıkıntı yok iş desteğe geldiği zaman cevap verilmemesi pek memnun edici değil. Deepcool markasını kullanan veya satın almayı düşünen arkadaşların teknik destek açısından nasıl bir firma olduğunu belki merak edenler vardır diye bu konuyu açıyorum. Ben memnun kaldım, umarım kafanızdaki soru işaretini giderebilmişimdir :)
birebir aynı soğutmam var tebilon gram umursamıyor direkt servise yönlendiriyor deepcoolun servisi türkiyenin hatta dünyanın en iyisi. benim yan panel camımı da sıvı soğutmamı da ücretsiz birebir değişim yaptılar, bu arada o fan sesini örneğini atar mısın ben değişimden sonra da aynı sorunla yaşamaktayım da.. mecbur fan hızını sabit tutuyorum yoksa vakumsu bir ses geliyor
 
Gördüğüm güzel oldu konuyu morpheus kasasını alacağım. Morpheus kasasındaki 3 lü fan dan almak istedim lakin fan satışı yok galiba demek mail yoluyla temin edebilirim :) Kasayı almak için hala indirim bekliyorum :D
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,153,507
Mesajlar
10,395,836
Üyeler
183,440
Son üye
zfrbbcn
Geri
Top