Eyüphan.10
80+ Bronze
- Katılım
- 23 Şubat 2021
- Mesajlar
- 668
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 197
- İsim
- Eyüphan DEMİRCİ
arkadaşlar yakın zamanda laptopumun sürekli arızalanması sebebi le misliyle değişim yapıldı benim laptopumdan kat kat daha iyi bir cihaz verildi hp tarafından kalan garanti süreside bu cihaza aktarıldı 6 ay kadar fakat bu cihazda da arızalar var touchpad in sol taraftan %30luk kısmı tamamiyle algılamıyor ve sol tık da sol alttan yapılınca basmıyor şimdi misliyle değişim adı altında değiştirilen cihazda arızalar olduğuna göre bu durumda firmaların yapması gereken nedir benim yapmam gereken nedir bilgisiz davranmak bilgisiz hareket etmek istemiyorum o yüzden önce size danışıyorum sorularımdan biride şu ben bu laptopta arızalı geldi diyip tekrar değişim isteyebiliyormuyum isteyebiliyorsam değişim eski cihazımın misli ilemi oluyor yoksa şuanda benim olan değişim yapılmış cihazın misli ilemi oluyor yanıtlar için şimdiden teşekkürler