Yardım Değişimi onaylanan ürün zorla para iadesi olur mu?

GökTürkHan

80+ Gold
Katılım
8 Aralık 2023
Mesajlar
6,441
Reaksiyon skoru
2,210
Dostlar 2.elden modem aldım arızalandı garantiye yolladım değişimi onaylandı ama vizyon bizde ürün yok para sahibine para iadesi olucak diyor diretiyor sahibin numarayı bende yok ve birde ürün 650 liraya almış adam şuan 2-2.5k bunu yapmaya yasal hakları var mı? ACİL Bİ BAKARSANIZ
 
Emsal ürün ya da bir üst modeli talep et. Para iadesi kabul etmediğini söyle. Sanırım thh ye kadar süreç uzayacak. Fatura sahibi ile iletişime geçmen gerekiyor.
 
Muadili ile değiştirmek zorundalar.
Para iadesi, ürünü geri talep etme, muadili ile değişim, tamir bunları yapma hakkın var hakkını ara. Kaç paraya aldıysan onu iade ederler ama bu şu demek olmuyor 650tl ye aldın başka ürün ile değiştirecekler 650tl düşecekler demek olmuyor muadil ürün ile değiştirecekler ve para almayacaklar.
 
Muadili ile değiştirmek zorundalar.
Para iadesi, ürünü geri talep etme, muadili ile değişim, tamir bunları yapma hakkın var hakkını ara. Kaç paraya aldıysan onu iade ederler ama bu şu demek olmuyor 650tl ye aldın başka ürün ile değiştirecekler 650tl düşecekler demek olmuyor muadil ürün ile değiştirecekler ve para almayacaklar.
Bende onu söylüyorum vizyon tınlamıyor galiba direk thh'ye gidecek bu durum
 
Hocam tüketici hakem heyetine başvurmanı öneririm.
Bende onu söylüyorum vizyon tınlamıyor galiba direk thh'ye gidecek bu durum
Hocam tınlama şansı yok yapmak zorundalar thhye başvur bire bir aynı özellikte veya bir üst kalitede muadil ürün istediğini belirt.
 
Firma ile tekrar iletişime geç emsal(muadil) veya bir üst model ürün istediğini talep et. Kabul etmezlerse thh dilekçene bu taleplerinin reddedildiğini ekran görüntüsü ile ekle.
O günün şartlarında 650 tl olan ürünün bugünkü fiyatını belirt ve mağdur olduğunu dile getir.
 
Firma ile tekrar iletişime geç emsal(muadil) ürün istediğini talep et. Kabul etmezlerse thh dilekçene bu taleplerinin reddedildiğini belirt. O günün şartlarında 650 tl olan ürünün bugünkü fiyatını belirt ve mağdur olduğunu dile getir.
A evları bana bağırıyo diyo bizde yok ara asusu sor varsa göndersinler biz trendyoldan temin ettik diyor sesini yükseltiyor bu nası saygısızlıktır bende tamam beyfendi asusu arayacak ve soracagım ben 8 aydır bekliyorum sen sana ürünün sahibini bul iadeni yapayım bende müdaili yok diyor bende dedim sana fatura değişim raporu ve ürün mü önemli yoksa alan kişimi diyorum alan kişi diyor yaw diyorum adam biliyor olsa ben faturayı bulmak için 4 firmayı arayarak en sonunda size ulaşmazdım adam ben sadece aldım bilgim yok diyor susuyor dedim asusu arayacağım iki tarafta birbirine paslarsa thh'ye başvuracagım dedim sustu telefonu kapattı vizyon tam o yuvası gibi saygısızlar
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Hocam tüketici hakem heyetine başvurmanı öneririm.

Hocam tınlama şansı yok yapmak zorundalar thhye başvur bire bir aynı özellikte veya bir üst kalitede muadil ürün istediğini belirt.
Son attığım mesaja bakarsan dostum
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

S
Emsal ürün ya da bir üst modeli talep et. Para iadesi kabul etmediğini söyle. Sanırım thh ye kadar süreç uzayacak. Fatura sahibi ile iletişime geçmen gerekiyor.
on mesajıma bakarsan
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,154,072
Mesajlar
10,400,502
Üyeler
183,517
Son üye
en7swz
Geri
Top