Neler Yeni

Dell Müşteri hizmetleri ve bitmeyen sorunları

Katılım
4 Şubat 2021
Mesajlar
9
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Burak Akkurt
geçen paylaşmış olduğum postan 1-2 gün sonra Dell Türkiye Instagram sayfası ile iletişime geçtim ve pek yardımcı olmadılar bende dell.com'da bulunan canlı destek birimi ile konuşmam şöyle buraya bırakıyorum
Amerika'da olsa çözüm bulurlarmış ancak Türkiye'de olduğumuz için bulmazlarmış elimdeki belgeler ve yazışmaları bırakıyorum buraya saat 15:47 de olan konuşma Google çeviri kullanarak türkçeye çevirdiğimi belirtmek isterim
( 1dk 13s ) Dell Danışmanı - Tanya: Dell Satış sohbetine hoş geldiniz! Benim adım Tanya ve ürün uzmanınız olacağım. Bana [email protected] adresinden ulaşılabilir. Bugün satın alma işleminizde size nasıl yardımcı olabilirim?
( 1dk 14s ) Burak Akkurt: merhaba tanya
( 1dk 15s ) Dell Danışmanı - Tanya: Merhaba!
( 1dk 40s ) Dell Danışmanı - Tanya: Nasılsın?
( 2a 17s ) Burak Akkurt: Bir türlü geçmeyen bir arıza sorunum var ve Türkiye'de servis pervasız bir saplantı içinde, cihazımızı bozup garantisi bitene kadar ilgilenmediler, şimdi kimse ilgilenmiyor. destek sağlama
( 3dk 29s ) Dell Danışmanı - Tanya: Verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı üzgünüz, bugün size yardımcı olmak için elimden gelenin en iyisini yapacağım
( 3dk 44s ) Dell Danışmanı - Tanya: ABD'de olduğunuzu öğrenebilir miyim?
( 3dk 59s ) Burak Akkurt: teşekkürler, sorunları anlatarak başlayacağım
( 5dk 6sn ) Dell Danışmanı - Tanya: Pekala
( 6dk 25s ) Burak Akkurt: Dell G315-G515 Sürekli Isınma Sorunu ve Servis Sorunları
Sorunum Aralık 2019'da G315 FB300F85C kod adlı cihazımda işlemcinin aşırı ısınması ve aniden kapanması ile başladı. Çok zorlu bir oyun oynamıyordum, sadece Watch Dogs 2 ve GTA 5 oynuyordum. Mavi ekran sorunu sık sık olmaya başladı ve geçen hafta yoğunlaştı. Bir tamirhaneye götürdüm ve tamir edilmesinin veya değiştirilmesinin 1-2 ay sürebileceği söylendi. Şubat 2020'de Koç Sistem'den değişim kabul ederek G515-8B75W161C kod isimli yeni cihaz aldım. Ancak sorunlarım bununla da bitmedi. 2 yıllık garantim yerine getirilmedi ve bana sadece 1 yıllık garanti verildi. Bir yıl sonra resimde kırmızı işaretli alanlarda görüldüğü gibi aşırı ısınma sorunu nedeniyle klavyede çatlaklar oluşmaya başladı. İlk başta sadece toz olduklarını düşündüm ama telefonumun feneriyle yakından baktığımda çatlak olduklarını gördüm. Bir çatlakla başladı ve sonra üçe çıktı. Önceki cihazım zaten arızalı olduğu için midem bulandı. 2022 yılında tekrar tamirciye götürdüm ama Koç Sistem artık tamir desteği veren firma değildi. Yerine BDH Bilişim Destek Hizmetleri geçmiştir. Onlara klavyede çatlaklar, aşırı ısınma ve güç ışığının yanıp sönmesiyle ilgili sorunları içeren sorunun ayrıntılarını verdim. Bilgim olmadan anakart, CPU ve GPU fanları gibi bazı parçaları değiştirdiler. Bunu neden yaptıklarını sorduğumda ise garanti kapsamında oldukları ve cihazın tekrar değiştirilemeyeceği söylendi. Ancak eve getirdikten sonra ısınma sorunları devam ederek 95-100 dereceye ulaşan sıcaklıklar oldu. Sıcaklığı düşürmek için düşük voltaj denedim ama pek yardımcı olmadı. Sıcaklık 79-89 dereceye kadar düştü ama sorun devam ediyor. Değişim talep edebilir miyim veya başka ne yapabilirim? Cihazımda düzgün oyun oynayamıyorum. Bir saat oynuyorum ve tekrar oynamadan önce 25-40 dakika dinlenmem gerekiyor. Önerin var mı? Topluluğunuza bile yazdım ama garanti dışı olduğu için hiçbir şey yapmayacağımızı söylediler.
( 6a 50s ) Dell Danışmanı - Tanya: Ayrıntılı bilgi için teşekkürler
( 7dk 48s ) Burak Akkurt: Topluluktaki paylaşımımı da link olarak bırakıyorum https://www.dell.com/community/Inspiron/Dell-G315-G515-Constant-Heating-Issue-and-Service-Issues/ m-p/8383349#M161475
( 8dk 25s ) Dell Danışmanı - Tanya: Lütfen endişelenmeyin, sistem teknik sorunları ve onarımlarıyla ilgilenen özel bir ekibimiz var.
( 8ay 36s ) Dell Danışmanı - Tanya: Satış ekibindenim ve yeni Bilgisayar sipariş etme yetkim var.
( 8a 42s ) Dell Danışmanı - Tanya: Bu konuyla ilgili en iyi yardım için iletişim bilgileri konusunda size yardımcı olacağım.
( 8dk 53s ) Dell Danışmanı - Tanya: https://www.dell.com/support/incidents-online/en-us/contactus/dynamic
1800-624-9896 numaralı telefondan arayabilirsiniz.
( 9a 43s ) Burak Akkurt: Türkiye'den aramam mümkün olmayacak, bu yüzden Türkiye'den biriyle görüşmemi sağlayabilir misiniz?
( 10dk 59s ) Dell Danışmanı - Tanya: Maalesef ABD satış ekibinden olduğum için bu seçeneğe sahip değiliz. Ancak teknik destek ekibimizle iletişime geçebilirsiniz.
( 10dk 59s ) Dell Danışmanı - Tanya: https://www.dell.com/support/incidents-online/tr-tr/contactus/dynamic
( 11dk 36s ) Burak Akkurt: teknik destek umursamıyor
( 12a 38s ) Burak Akkurt: İletişime geçeceğim bir mail adresim var mı?
( 12ay 42s ) Dell Danışmanı - Tanya: Lütfen bu bağlantıyı kullanın ve dell türkiye satış ekibiyle iletişime geçin
( 12dk 42s ) Dell Danışmanı - Tanya: https://www.dell.com/tr-tr
( 12dk 58s ) Dell Danışmanı - Tanya: 08000854961 numaralı telefondan arayabilirsiniz.
( 14dk 44s ) Dell Danışmanı - Tanya: Sorduğum için kusura bakmayın, umarım sohbette hâlâ bağlantıdayızdır.
( 16m 26s ) Burak Akkurt: evet bağlandım ama bana iyi bir çözüm bulmalısın çünkü türkiye'de iletişim kurmak büyük bir sorun dell'in kendisi servise bakmıyor, anlaştıkları teknik servisler türkiye cihazlara bakıyor
( 16dk 38s ) Dell Danışmanı - Tanya: Yanıtınız için teşekkürler
( 17a 28s ) Dell Danışmanı - Tanya: Endişenizi tamamen anlıyorum ve teknik destek ekibinin iletişim bilgileri konusunda size yardımcı olabilecekleri için lütfen Dell Türkiye satış ekibiyle iletişime geçmenizi rica ediyorum.
( 18dk 57s ) Burak Akkurt: Satış destek ekibi yerine teknik destek alacak biri ilgilenebilir mi veya bu konu kendisine iletilir mi bilen var mı?
( 19a 28s ) Dell Danışmanı - Tanya: Evet, türkiye müşteri hizmetleri ekibiyle iletişime geçebilirsiniz
( 20dk 21s ) Burak Akkurt: türkiye ile çoktan kesiştim bana çözüm sunmadı ve burada küresel bir çözümün bitebileceğini yazdım ama olmadı iyi günler
( 21dk 33s ) Dell Danışmanı - Tanya: Özel ekibimizle sizin için yapabileceğimiz en iyi şeyin ne olduğunu kontrol edeceğim ve yanıt alıp yanıt aldıktan sonra size [email protected] adresinden e-posta gönderebilirim.
( 22a 31s ) Burak Akkurt: teşekkür ederim ama bir sorum daha olacak, eğer sorunun sizden kaynaklandığını kanıtlarsa değişim cihazı sağlanıyor mu?
( 24d 3s ) Dell Danışmanı - Tanya: Satış ekibinden olduğum için bu bilgilere sahip değiliz. Kontrol edip size geri döneceğim
( 24a 41s ) Burak Akkurt: iyi günler, bir an önce olursa sevinirim
( 25dk 17s ) Burak Akkurt: 🤗
( 25dk 19s ) Dell Danışmanı - Tanya: Tabii, kontrol edip size geri döneceğim
( 25dk 28s ) Dell Danışmanı - Tanya: Bugün size yardımcı olabileceğim başka bir şey varsa lütfen bana bildirin. Ben sana yardım etmek için buradayım!
( 26dk 0s ) Burak Akkurt: şimdiki zaman kaybolursa tekrar yazarım
( 28dk 8s ) Dell Danışmanı - Tanya: Peki
( 28dk 15s ) Dell Danışmanı - Tanya: Güvende kalın ve sağlıklı kalın :)
( 28ay 22s ) Dell Danışmanı - Tanya: Sohbet etmek için harika bir müşteriydiniz ve size yardımcı olmak bir zevkti!
böyle dedi ve mail falan yok saat 17:49 a geçiyoruz
( 52s ) Dell Danışmanı - Gayathri: Dell ABD Sohbet Satışlarına Hoş Geldiniz! Benim adım Gayathri ve Dell.com Satış danışmanınız olacağım. Bana [email protected] adresinden ulaşılabilir. Bugünkü Satın Alma işleminizde size nasıl yardımcı olabilirim?
( 1a 18s ) Burak Akkurt: Merhaba, sorununuzla ilgilenen tanya isimli müşteri temsilcisi ile görüşebilir miyim?
( 1dk 46s ) Dell Danışmanı - Gayathri: Merhaba Burak
( 1dk 56s ) Burak Akkurt: merhaba
( 2a 6s ) Burak Akkurt: ya da sorunun çözümünü bulmama yardım eder misin?
( 2dk 29s ) Dell Danışmanı - Gayathri: Elbette, bugün satın alma işleminizde size nasıl yardımcı olabileceğimi öğrenebilir miyim?
( 2dk 59s ) Burak Akkurt: Satın almak değil teknik destek istiyorum
( 3a 25s ) Burak Akkurt: derdimi yazıyorum
3dk 34s ) Burak Akkurt: Dell G315-G515 Sürekli Isınma Sorunu ve Servis Sorunları
Sorunum Aralık 2019'da G315 FB300F85C kod adlı cihazımda işlemcinin aşırı ısınması ve aniden kapanması ile başladı. Çok zorlu bir oyun oynamıyordum, sadece Watch Dogs 2 ve GTA 5 oynuyordum. Mavi ekran sorunu sık sık olmaya başladı ve geçen hafta yoğunlaştı. Bir tamirhaneye götürdüm ve tamir edilmesinin veya değiştirilmesinin 1-2 ay sürebileceği söylendi. Şubat 2020'de Koç Sistem'den değişim kabul ederek G515-8B75W161C kod isimli yeni cihaz aldım. Ancak sorunlarım bununla da bitmedi. 2 yıllık garantim yerine getirilmedi ve bana sadece 1 yıllık garanti verildi. Bir yıl sonra resimde kırmızı işaretli alanlarda görüldüğü gibi aşırı ısınma sorunu nedeniyle klavyede çatlaklar oluşmaya başladı. İlk başta sadece toz olduklarını düşündüm ama telefonumun feneriyle yakından baktığımda çatlak olduklarını gördüm. Bir çatlakla başladı ve sonra üçe çıktı. Önceki cihazım zaten arızalı olduğu için midem bulandı. 2022 yılında tekrar tamirciye götürdüm ama Koç Sistem artık tamir desteği veren firma değildi. Yerine BDH Bilişim Destek Hizmetleri geçmiştir. Onlara klavyede çatlaklar, aşırı ısınma ve güç ışığının yanıp sönmesiyle ilgili sorunları içeren sorunun ayrıntılarını verdim. Bilgim olmadan anakart, CPU ve GPU fanları gibi bazı parçaları değiştirdiler. Bunu neden yaptıklarını sorduğumda ise garanti kapsamında oldukları ve cihazın tekrar değiştirilemeyeceği söylendi. Ancak eve getirdikten sonra ısınma sorunları devam ederek 95-100 dereceye ulaşan sıcaklıklar oldu. Sıcaklığı düşürmek için düşük voltaj denedim ama pek yardımcı olmadı. Sıcaklık 79-89 dereceye kadar düştü ama sorun devam ediyor. Değişim talep edebilir miyim veya başka ne yapabilirim? Cihazımda düzgün oyun oynayamıyorum. Bir saat oynuyorum ve tekrar oynamadan önce 25-40 dakika dinlenmem gerekiyor. Önerin var mı? Topluluğunuza bile yazdım ama garanti dışı olduğu için hiçbir şey yapmayacağımızı söylediler.
( 3dk 45s ) Dell Danışmanı - Gayathri: Sohbet ettiğinize sevindim, bugün size yardımcı olmaktan mutluluk duyacağım!
( 3dk 45s ) Dell Danışmanı - Gayathri: Sohbet ettiğinize sevindim, bugün size yardımcı olmaktan mutluluk duyacağım!
( 3dk 57s ) Burak Akkurt: Topluluktaki paylaşımımı da link olarak bırakıyorum https://www.dell.com/community/Inspiron/Dell-G315-G515-Constant-Heating-Issue-and-Service-Issues/ m-p/8383349#M161475
( 4dk 23s ) Dell Danışmanı - Gayathri: Satış ekibine ulaştınız. Teknik destek yardımı aradığınız için, sorunu düzeltmenize yardımcı olabilmeleri için teknik destek ekibimizle iletişime geçmenizi rica ediyorum.
( 4ay 50s ) Dell Danışmanı - Gayathri: İletişim bilgileri konusunda size yardımcı olmama izin verin
( 5dk 15s ) Burak Akkurt: Geçtim, türkiye'de teknik destek ile çözüm bulamadım, global olarak destek veremez misiniz?
( 6dk 22s ) Dell Danışmanı - Gayathri: Lütfen şu bağlantıyı kullanarak onlarla iletişime geçebilir misiniz : https://www.dell.com/support/incide...chithelp0_cta_primary_contacttechnicalsupport
( 6dk 58s ) Dell Danışmanı - Gayathri: Teknik destek ekibimizi 1-800-624-9896 numaralı telefondan da arayabilirsiniz.
( 8a 9s ) Burak Akkurt: Bu numarayı arayamıyorum çünkü Türkiye'de bana ulaşmak imkansız. Bir Türk benimle veya dell türkiye ile iletişime geçebilir mi?
( 9dk 43s ) Dell Danışmanı - Gayathri: Lütfen bunu sizin için kontrol ederken bana 2 dakika izin verin
( 10dk 4s ) Burak Akkurt: tamam teşekkürler
( 12d 43s ) Dell Danışmanı - Gayathri: Bağlantıda kaldığınız için teşekkür ederiz
( 12dk 54s ) Dell Danışmanı - Gayathri: İşte teknik destek ekibine ulaşmak için bağlantı: https://www.dell.com/tr-tr/lp/contact-us
( 13dk 50s ) Dell Danışmanı - Gayathri: Yukarıda verdiğim bağlantı Dell Resmi Sitesi içindir | Dell Türkiye yardım almak için onlarla iletişime geçebilirsiniz
( 13dk 52s ) Burak Akkurt: Teknik servisle görüştüm dedim 1-2 gün içinde döneceklerini söylediler bugün 3 gündür kimse dönmedi.
( 15dk 52s ) Burak Akkurt : artık türkiye ile çözülecek bir sorun dell türkiye servisi cihazımı bozdu servise gönderdim açıkçası ısınma sorunu ile servise götürdüm ama bana söyledikleri cihaz dediler gayet güzel çalışıyor ve ne ısınma sorunum bitti ne de cihazımın kasasında çatlaklar oluştu.
( 16dk 17s ) Burak Akkurt: Isıdan kaynaklandığını bildikleri halde hiçbir şey yapmadılar.
( 18dk 30s ) Dell Danışmanı - Gayathri: Lütfen bu sohbeti amirime aktarırken bana 2-3 dakika izin verin.
( 18dk 53s ) Burak Akkurt: Teşekkürler
( 26d 23s ) Dell Danışmanı - Gayathri: Bağlantıda kaldığınız için teşekkür ederiz
( 26a 30s ) Dell Danışmanı - Gayathri: Bu sohbeti şimdi amirime devrediyorum.
dedi ve asıl meselemiz orda başlıyor bakın bakalım neler olmuş
( 27dk 8s ) Dell Danışmanı - İşhan: Merhaba Burak
( 27dk 10s ) Burak Akkurt: merhaba
( 27dk 29s ) Dell Danışmanı - Ishan: Benim adım Ishan Kaushik ve ben bir satış süpervizörüyüm. Bağlanmayı sabırla beklediğiniz için teşekkür ederiz.
( 27dk 59s ) Burak Akkurt: Sorunlarım bitmediği için buraya yazmaya karar verdim. Türkiye'deki servisler cihazımı çok sorunlu hale getirdi.
( 28a 44s ) Dell Danışmanı - Ishan: Türkiye'de servisle ilgili sorun yaşadığınızı bildiğim için gerçekten üzgünüm.
( 29dk 39s ) Burak Akkurt: Yine undervolt denedim ısı düşmedi soğutucu ile kullandım yine düşmedi
( 29dk 46s ) Dell Danışmanı - Ishan: ABD'de bulunmadığınız için teknik destek ekibimizin bir donanım sorununu çözmenize yardımcı olamayacağını anladığınızı umuyorum.
( 29a 52s ) Dell Danışmanı - Ishan: Beklentinizin ne olduğunu öğrenebilir miyim?
( 31m 0s ) Burak Akkurt: Size sorunlarımdan bahsedeyim, oyunlarda ısınmadan dolayı sürekli fps düşüşleri yaşıyorum.
( 31a 34s ) Dell Danışmanı - Ishan: Dizüstü bilgisayarın sıcaklığını daha düşük tutmak için soğutma pedi kullanmayı denediniz mi öğrenebilir miyim?
( 31a 48s ) Burak Akkurt: Cihaz arızalı sanırım, şimdi değişim istiyorum çünkü para iadesi alırsam Türkiye'de yeni cihaz alamam.
( 32a 8s ) Dell Danışmanı - İşhan: Satın alma işlemini Türkiye'de mi yoksa ABD'de mi yaptığınızı öğrenebilir miyim?
( 32m 14s ) Burak Akkurt: denedim herşeyi denedim
( 33e 45s ) Burak Akkurt: Türkiye'den aldım vatan bilgisayardan g3 modelini aldım arızalı olduğu için g5 modeli yedek cihaz olarak geldi oda arızalı çıktı.
( 35dk 38s ) Dell Danışmanı - Ishan: Web sitesine koyup garantiyi kontrol edebilmem için lütfen servis etiketi# konusunda bana yardımcı olabilir misiniz?
( 36m 39s ) Burak Akkurt: Servis onu garanti dışı bırakmak için çok uğraştı ve garanti dışı olduğu için desteğe ihtiyacı var
( 36m 56s ) Burak Akkurt: CCC40B3 servis etiketi bu
( 37ay 23s ) Dell Danışmanı - Ishan: Dizüstü bilgisayar için garanti talebinde bulunmaya çalışmadığınızı onayladığınız için teşekkür ederiz.
( 38m 31s ) Burak Akkurt: Servis cihazı bozuk değil parça değişti diyorum parça garantisi yok aynı sorun devam ediyor.
( 39dk 59s ) Dell Danışmanı - Ishan: Ne yazık ki endişenizi Türkiye'deki ekibimize aktarma seçeneğim yok.
( 40dk 48s ) Burak Akkurt: Ben şimdi ne yapayım anlamıyorum servisle mi savaşayım yoksa cihazı kırayım mı?
( 43a 22s ) Burak Akkurt: Yani senden başka kim yardımcı olabilir bilmiyorum, bu artık canımı sıkıyor ve cihazı kullanmak bile istemiyorum.
( 45m 21s ) Dell Danışmanı - İşhan: Türkiye'deki sosyal medya ekibimize ulaşmayı denediniz mi?
( 45m 48s ) Burak Akkurt: evet denedim cevap yok
( 46m 38s ) Burak Akkurt: Dell ile ilgili Türkiye ve Avrupa ülkelerinde denemediğim sosyal medya hesabı kalmadı.
( 48m 46s ) Dell Danışmanı - Ishan: Sosyal medya kanalından olumlu bir yanıt alamadığınız için üzgünüm.
( 49dk 4s ) Dell Danışmanı - Ishan: Bu durumda sana yardım etmen için aklıma başka bir yol gelmiyor.
( 50m 23s ) Burak Akkurt: Ben bir engelliyim ve başka bilgisayarım yok, evden dışarı çıkamıyorum, okul hayatıma onunla devam ediyorum, karmaşık, eve getirmek zor hizmet.
( 51a 12s ) Dell Danışmanı - Ishan: Acınızı anlıyorum ve keşke size yardımcı olmak için yapabileceğim bir şey olsaydı.
( 52m 22s ) Burak Akkurt: En iyi yolun yasal yollara başvurmak olduğunu anlıyorum. Tüketici hakem heyetleri gibi yerlere gideceğim. Dell gibi bir şirketin bunu yapması gerçekten üzücü.
( 54a 53s ) Dell Danışmanı - Ishan: Anladığım kadarıyla yasal yollara başvurmak istemiyorsunuz ve şu anda herhangi bir yardım alamadığınız için bu yolda ilerlemek zorunda kalabilirsiniz.
( 57m 17s ) Burak Akkurt: Şimdi ne yapacağımı anlamadım, çıkmaza girdiniz, yardım edemezseniz kime yeni cihaz alayım, 40- 50 bin lira, gerçekten beklemiyordum, güvenilir bir firma olduğunuzu düşünmüştüm ama olmamış.
( 58m 19s ) Burak Akkurt: Sizden başka yetkili var mı merak ediyorum onunla iletişime geçmek istiyorum
( 58m 20s ) Dell Danışmanı - Ishan: Ürün güvenilirliğiyle ilgili geri bildirimlerinizi içtenlikle takdir ediyorum ve müşterilerimizin en kaliteli ürünü almalarını sağlamaya çalışıyoruz.
( 58a 41s ) Dell Danışmanı - Ishan: Bilgisayar ABD'de satın alınmadığı için size yardımcı olmak için yapabileceğimiz bir şey yok.
( 59a 16s ) Burak Akkurt: Konuyu bir üst merciye iletir misiniz?
( 1s 0d 6s ) Dell Danışmanı - Ishan: Zaten kontrol ettim ve bilgisayar ABD'de satın alınmadığı için size yardımcı olmak için hiçbir şey yapamayacağımızdan emin olabilirsiniz.
( 1s 1d 4s ) Burak Akkurt: Bana çözüm bulabilecek bir üst yetkili mail ile iletir ve dönüş yaparsa sevinirim.
( 1s 1d 21s ) Dell Danışmanı - Ishan: Maalesef seçenek yok.
( 1h 2d 9s ) Burak Akkurt: Neden bu kadar zıttınız merak ediyorum sadece bir üst yetkili ile görüşmek istiyorum lütfen bana haber verir misiniz?
( 1sa 3dk 8s ) Dell Danışmanı - İşhan: Burak Ne demek istediğinden gerçekten emin değilim. Endişeniz ABD'nin değil Türkiye'nin müdahalesini gerektirdiği için size yardımcı olacak durumda olmadığımızı açıkladım.
( 1s 3d 30s ) Dell Danışmanı - Ishan: Dell Türkiye'ye sosyal medya üzerinden ulaşma seçeneği ile size rehberlik ettim.
( 1s 3d 45s ) Dell Danışmanı - Ishan: Yardım almadığınızı ve yasal işlem başlatmak istediğinizi açıkladınız.
( 1sa 4a 13s ) Burak Akkurt: Ben bu şirketin küresel olmadığını, evet küresel olduğunu ve ülkelerle çözümün olamayacağının açık olduğunu söylüyorum ve bu konuyu bir üst merciye iletmenizi istiyorum.
( 1sa 5dk 43sn ) Dell Danışmanı - Ishan: Sorun ABD'de verilen bir sipariş veya ABD'de bir bilgisayar için verilen servisle ilgili olmadığı için sorunu iletemeyeceğiz.
( 1s 6dk 40s ) Burak Akkurt: Neden beni üst sınıf bir ülke olarak görüyorsunuz, ABD olsa bir çözüm bulunur muydu?
( 1sa 7dk 28sn ) Dell Danışmanı - Ishan: ABD'de bulunuyorsanız, dizüstü bilgisayarı ABD depomuza gönderebilmeniz için şu anda garanti departmanını arama seçeneğiniz vardır ve ekibimiz sorunu çözecektir.
( 1sa 8a 25s ) Burak Akkurt: Sizden istediğim çözümde lütfen durumu Türkiye'deki bir yetkiliye veya daha üst bir merciye iletin onlar ilgilensinler lütfen.
( 1sa 8dk 47sn ) Dell Danışmanı - Ishan: Maalesef Dell Türkiye ile iletişim kurma seçeneğimiz yok.
( 1sa 9dk 12s ) Burak Akkurt: nasıl olmasın, neden olmasın
( 1sa 11dk 34sn ) Dell Danışmanı - Ishan: Web sitemiz ve araçlarımız yalnızca ABD için sipariş almak üzere tasarlandığından, ABD dışındaki müşterilerle iletişim kurmamıza gerek yoktur.
( 1sa 12a 58s ) Burak Akkurt: Bu konuyu yetkilinize mail atın, sizden daha üst bir yetkili var belki çözüm bulabilir.
( 1sa 14dk 7s ) Burak Akkurt: Çünkü siz de bir şey yapmıyorsunuz, sipariş versem alabilirsiniz ama sadece ABD için geçerli olacak.
( 1sa 18dk 50sn ) Dell Danışmanı - Ishan: Üzülerek söylüyorum ki bir emir olmadan bu durumu ilerletemeyeceğiz.
( 1sa 19dk 57s ) Dell Danışmanı - Ishan: Yükseltmek için bir ABD siparişine veya Servis etiketine ihtiyacımız var.
( 1sa 20dk 46s ) Burak Akkurt: tamam iyi günler çözemedik şansımızı Türkiye ile tekrar deneyelim
( 1sa 21dk 13sn ) Dell Danışmanı - Ishan: Dell satış sohbet kuyruğunu seçtiğiniz için teşekkür eder, iyi günler dileriz.
( 1sa 21dk 13sn ) Dell Danışmanı - Ishan: Güle güle
işi kavga boyutuna getirmeden kapatıp gittim ve böyle şeyler yaşadım ne yapsam bilemiyorum biri bana yardımcı olsun lütfen
 
Top Bottom