Neler Yeni

ASUS ve UPS garantide laptop imhası müşteri mağdur ve rezil ediliyor

Katılım
30 Ocak 2024
Mesajlar
42
Dahası  
Reaksiyon skoru
10
İsim
SıradanTüketici
ASUS Zenbook cihazımın garanti bitim tarihi neredeyse geldiği için genel testleri ve bakımı yapılsın diye garantiyle iletişime geçtim. Bana link atıldı ve kayıt oluşturdum, 18 Aralıkta onaylandı ve 48 saat içerisinde UPS ile teslim alınacağı maili geldi. Alınmadı ve daha sonrasında taksit taksit olmak üzere yaklaşık 14 kere kurye talebi oluşturuldu. Teslim alındı gösteriyorlar vb. türlü türlü yalanlarla hiçbirine gelinmedi. Talepler oluşturuluyor vs. 1 aydan fazla süren uğraş sonucu 18 Aralıkta alınması gereken kargo 24 Ocakta alındı ve 26 Ocakta laptop kapımda belirdi (hiçbir arama, SMS almadım) gelen kurye ücretsiz olması gereken kargodan yaklaşık 550₺ gibi bir kargo ücreti talep etti. Bende ASUS'u aradım firmaya bilgilendirme sağlandı, kuryeye söyleyin tekrar getirsinler dedi dendiği gibi almadım ve iade gidecek ASUS'a dedim sonrasında, bu sefer UPS tarafından 30 Ocakta bana bir evrak gönderildi. İçinde kısaca 2 gün içerisinde bizimle **** mailinden iletişime geçmezseniz ürününüz imha edilecek veya bizim olacak yazıyordu. Bende belge ile birlikte ASUS'a ilettim durumu, yetkililere ilettik 2 gün içerisinde dönüş sağlanacak dediler fakat diyorum o verdiğiniz zaman UPS'nin imha süresiyle aynı. Yapabileceğimiz bir şey yok bekleyeceksiniz diyor. Tabii ASUS'la 1 saatten fazla bir görüşme sonrası sıfır çözümle çıkıp, binbir uğraş ile UPS genel müdürlüğü ile sorunun yarısını çözdüm. UPS'nin çözümü sadece size getiririz tüm teslimat ücretlerini siz ödersiniz siz yolunuza biz yolumuza. Kabul etmezseniz cihaz bizim olura geldi, bende mecburi olarak kabul ettim. Bu hafta laptop gelecek.

Hiçbir marka hayranlığım yoktur, her markayı kullanırım bu zamana kadar da çok marka kullandım çok cihaz garantiye yolladım, bir sürü firmayı tecrübe ettim. ASUS kadar kötüsünü daha önce hiç görmedim. Üsluplarına aldanmayın, çözüm + memnuniyet = 0 = %100 mağduriyet, robot gibi konuşan hiçbir teknik (çözüm) bilgisi olmayan bir çağrı merkezi ve asla bu çağrı merkezi dışında biriyle irtibat kuramıyorsunuz, yetkiliye aktarmazlar çünkü yok, kendileride çözemiyorlar, laptopu reddeden yetkili servisin iletişim bilgisini istiyorum telefonu bırakın maili dahi yok veremiyorlar. ASUS'a atılan maillerede dönmüyorlar. Teknolojide ürün çok önemli olsa da üründen önemli olan garantidir ki bu yüzden yurt dışı değil yurt içi cihaz alıyoruz. ASUS'a 2024 yılında SMS infocomm yetkili servisi ve UPS dahil olmak üzere kendilerine tüketici mağdur etme ödülünü vermek istiyorum. Yani bu kadar çözüm için uğraşan bir tüketiciyi hala mağdur edebilmek ve mağdur edilen bir tüketiciye zorla para ödettirmek sanattır. Ve bu da bence bir ödülü hak ediyor. Laptop elime ulaşır ulaşmaz, satacağım. Eski setupum asustu onu satacağım yeni bir setup kuracaktım ASUS düşünüyordum her şerde bir hayır vardır diyelim, küçük zararla büyük bir zarardan kurtulmuş olduk belki de. Deveye hendek atlatmaya çalıştığım şehrimde istanbuldur. Her markayı kullanırım, asla bir marka düşmanı değilim. Ama bu marka tüketici olarak benim miğdemi bulandırdı. Yazılı olarak anlattığımı normal anlatsam ağzınızı açık bırakırlar. Yaşadığım tecrübe rezillik yani başka hiçbir şey değil.
 

cancan1135

80+ Bronze
Katılım
21 Kasım 2020
Mesajlar
564
Dahası  
Reaksiyon skoru
276
İsim
can
hocam yanlıs anlamayında dertsiz başınıza dert arıyorsunuz ayrıca neden kurye diye direttiniz direk kargoya siz bırakamıyormuydunuz ? ben daha önce arızalanan asus anakartımı servise direk kendim kargo ile göndermiştim
 

55superx

80+ Titanium
Katılım
29 Mart 2021
Mesajlar
23,671
En İyi Cevap
1
ASUS Zenbook cihazımın garanti bitim tarihi neredeyse geldiği için genel testleri ve bakımı yapılsın diye garantiyle iletişime geçtim. Bana link atıldı ve kayıt oluşturdum, 18 Aralıkta onaylandı ve 48 saat içerisinde UPS ile teslim alınacağı maili geldi. Alınmadı ve daha sonrasında taksit taksit olmak üzere yaklaşık 14 kere kurye talebi oluşturuldu. Teslim alındı gösteriyorlar vb. türlü türlü yalanlarla hiçbirine gelinmedi. Talepler oluşturuluyor vs. 1 aydan fazla süren uğraş sonucu 18 Aralıkta alınması gereken kargo 24 Ocakta alındı ve 26 Ocakta laptop kapımda belirdi (hiçbir arama, SMS almadım) gelen kurye ücretsiz olması gereken kargodan yaklaşık 550₺ gibi bir kargo ücreti talep etti. Bende ASUS'u aradım firmaya bilgilendirme sağlandı, kuryeye söyleyin tekrar getirsinler dedi dendiği gibi almadım ve iade gidecek ASUS'a dedim sonrasında, bu sefer UPS tarafından 30 Ocakta bana bir evrak gönderildi. İçinde kısaca 2 gün içerisinde bizimle **** mailinden iletişime geçmezseniz ürününüz imha edilecek veya bizim olacak yazıyordu. Bende belge ile birlikte ASUS'a ilettim durumu, yetkililere ilettik 2 gün içerisinde dönüş sağlanacak dediler fakat diyorum o verdiğiniz zaman UPS'nin imha süresiyle aynı. Yapabileceğimiz bir şey yok bekleyeceksiniz diyor. Tabii ASUS'la 1 saatten fazla bir görüşme sonrası sıfır çözümle çıkıp, binbir uğraş ile UPS genel müdürlüğü ile sorunun yarısını çözdüm. UPS'nin çözümü sadece size getiririz tüm teslimat ücretlerini siz ödersiniz siz yolunuza biz yolumuza. Kabul etmezseniz cihaz bizim olura geldi, bende mecburi olarak kabul ettim. Bu hafta laptop gelecek.

Hiçbir marka hayranlığım yoktur, her markayı kullanırım bu zamana kadar da çok marka kullandım çok cihaz garantiye yolladım, bir sürü firmayı tecrübe ettim. ASUS kadar kötüsünü daha önce hiç görmedim. Üsluplarına aldanmayın, çözüm + memnuniyet = 0 = %100 mağduriyet, robot gibi konuşan hiçbir teknik (çözüm) bilgisi olmayan bir çağrı merkezi ve asla bu çağrı merkezi dışında biriyle irtibat kuramıyorsunuz, yetkiliye aktarmazlar çünkü yok, kendileride çözemiyorlar, laptopu reddeden yetkili servisin iletişim bilgisini istiyorum telefonu bırakın maili dahi yok veremiyorlar. ASUS'a atılan maillerede dönmüyorlar. Teknolojide ürün çok önemli olsa da üründen önemli olan garantidir ki bu yüzden yurt dışı değil yurt içi cihaz alıyoruz. ASUS'a 2024 yılında SMS infocomm yetkili servisi ve UPS dahil olmak üzere kendilerine tüketici mağdur etme ödülünü vermek istiyorum. Yani bu kadar çözüm için uğraşan bir tüketiciyi hala mağdur edebilmek ve mağdur edilen bir tüketiciye zorla para ödettirmek sanattır. Ve bu da bence bir ödülü hak ediyor. Laptop elime ulaşır ulaşmaz, satacağım. Eski setupum asustu onu satacağım yeni bir setup kuracaktım ASUS düşünüyordum her şerde bir hayır vardır diyelim, küçük zararla büyük bir zarardan kurtulmuş olduk belki de. Deveye hendek atlatmaya çalıştığım şehrimde istanbuldur. Her markayı kullanırım, asla bir marka düşmanı değilim. Ama bu marka tüketici olarak benim miğdemi bulandırdı. Yazılı olarak anlattığımı normal anlatsam ağzınızı açık bırakırlar. Yaşadığım tecrübe rezillik yani başka hiçbir şey değil.
UPS sorunlu firma. Şubeye geldiyse gidip alacaktın. Bana da böyle saçmalıklar yaptılar hep ama şubeye gidip aldım hepsini.
 
Katılım
30 Ocak 2024
Mesajlar
42
Dahası  
Reaksiyon skoru
10
İsim
SıradanTüketici
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
hocam yanlıs anlamayında dertsiz başınıza dert arıyorsunuz ayrıca neden kurye diye direttiniz direk kargoya siz bırakamıyormuydunuz ? ben daha önce arızalanan asus anakartımı servise direk kendim kargo ile göndermiştim
Ameliyat geçirdim bu nedenden dolayı elden verme imkanım yok. Birde bulunduğu konum ve benim konumum arasındaki fark 1 şehir ediyor. Avrupa yakasında yerleride yok rica minnet birisiyle yollayalım. Anadolu yakasında var sadece maalesefki. Valla asus setup toplayacaktım her şerde bir hayır vardır demek lazım ne diyelim.
Mesaj otomatik birleştirildi:

thh ye başvurun hemen
Thh 6 aya anca dönüyor, birde böyle durumlar faturasız olduğundan sorun oluyor ama zaten paşa paşa ups ye beni mağdur etme ücretini ödedikten sonra deneyeceğim :)
Mesaj otomatik birleştirildi:

UPS sorunlu firma. Şubeye geldiyse gidip alacaktın. Bana da böyle saçmalıklar yaptılar hep ama şubeye gidip aldım hepsini.
Dibimde tüm kargo firmaları var bir ups yok en ulaşılmaz uzak yerlere koymuşlar. Asusa diyorum teslim almıyor ups başka kargo firmasıyla yollayayım diyorum ücretini siz ödersiniz diyor. Hadi ücretini ödedik diyelim bu seferde anlaşmalı olmadığından hiçbir sorumluluk almıyor. İki ucuda aynı yola çıkıyor = tüketici mağduriyeti.
Mesaj otomatik birleştirildi:

@Abdullah Hacıgül
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ocak 2024
Mesajlar
42
Dahası  
Reaksiyon skoru
10
İsim
SıradanTüketici
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Bir asus yetkilisiyle görüşebilsem belki birşeyleri çözebilirimde müşteri hizmetleri merkezindekiler duvar gibi yetkiliye ulaştırmama yemini etmişler. Bu müşteri hizmetlerini al papağan koy yerine ciddi söylüyorum hiçbirşey farketmez.
 

Ömer Murat KARACA

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,076
Dahası  
Reaksiyon skoru
707
İsim
Ömer Murat KARACA
UPS'nin sorunlu olduğunu bildiğimden form doldurduktan sonra müşteri hizmetlerini arayıp cihazı ups'ye kendim teslim edeceğim dedim. O şekilde ayarladılar. Götürüp verdim. 1 hafta içinde de ücretsiz şekilde geri cihazım elime ulaştı (Asus Tuf Laptop idi)

Çok geçmiş olsun, umarım çözersiniz.
 
Katılım
30 Ocak 2024
Mesajlar
42
Dahası  
Reaksiyon skoru
10
İsim
SıradanTüketici
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
UPS bugün laptopu getirdi ve 550₺ verip ürünü aldım. Ürünün kutusu heder olmuş, her tarafı toz pislikti sıfır kozmetikli kutu falçata kesiği dolu, koli bantları atılmış üstüne vs. Laptopuda garanti dışı sayma nedenleri metal kasalı laptoplardabilirsiniz keskin kısımlarda zamanla boya atması olur bundan dolayı garanti dışı sayılmış. Vidalarına tek tornavida değmediği vida boyasından belli ve cihazda hiçbir vuruk vs. yok. ASUS tarafından asla olumlu bir dönüş alamıyorsunuz, papağanları koymuşlar düşünme ve cevaplama yetileri yok. UPS ASUS'tan iyi öyle söyleyeyim. Asıl komik kısma geliyorum siz anlaşmalı yolluyorsunuz garanti dışı sayarlarsa anlaşmasız fiyata çeviriyorlar kargo ücretini tüketici ancak bu kadar mağdur edilebilir yani şehir dışından biri yollasa bu durumu yaşasa 1.500₺ ile falan çıkar herhalde. Benim yaşadığım mağduriyeti hiçbir arkadaşım yaşamasın diye THH'ye başvuracağım. SMS Infocomm'a garantiye laptoplarınızı patpatlayıp yollamayın çünkü dönüşte patpatları atıp laptop kolisine streç film atıp onun ustune kargo evragi yapistirip o şekilde kargoya patpatsiz veriyorlar :) Başka ülkede bir tüketici bu kadar mağdur edilse firmanın içinden geçerler, biz binbir uğraşla anca kargo paramızı alırız oda alabilirsek...
 

HmzaY

80+ Silver
Katılım
23 Temmuz 2022
Mesajlar
4,703
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,024
Konum
Nazarick
İsim
Hamza Y
İlgilendiği Kategoriler
Little Bit Everything
ASUS Zenbook cihazımın garanti bitim tarihi neredeyse geldiği için genel testleri ve bakımı yapılsın diye garantiyle iletişime geçtim. Bana link atıldı ve kayıt oluşturdum, 18 Aralıkta onaylandı ve 48 saat içerisinde UPS ile teslim alınacağı maili geldi. Alınmadı ve daha sonrasında taksit taksit olmak üzere yaklaşık 14 kere kurye talebi oluşturuldu. Teslim alındı gösteriyorlar vb. türlü türlü yalanlarla hiçbirine gelinmedi. Talepler oluşturuluyor vs. 1 aydan fazla süren uğraş sonucu 18 Aralıkta alınması gereken kargo 24 Ocakta alındı ve 26 Ocakta laptop kapımda belirdi (hiçbir arama, SMS almadım) gelen kurye ücretsiz olması gereken kargodan yaklaşık 550₺ gibi bir kargo ücreti talep etti. Bende ASUS'u aradım firmaya bilgilendirme sağlandı, kuryeye söyleyin tekrar getirsinler dedi dendiği gibi almadım ve iade gidecek ASUS'a dedim sonrasında, bu sefer UPS tarafından 30 Ocakta bana bir evrak gönderildi. İçinde kısaca 2 gün içerisinde bizimle **** mailinden iletişime geçmezseniz ürününüz imha edilecek veya bizim olacak yazıyordu. Bende belge ile birlikte ASUS'a ilettim durumu, yetkililere ilettik 2 gün içerisinde dönüş sağlanacak dediler fakat diyorum o verdiğiniz zaman UPS'nin imha süresiyle aynı. Yapabileceğimiz bir şey yok bekleyeceksiniz diyor. Tabii ASUS'la 1 saatten fazla bir görüşme sonrası sıfır çözümle çıkıp, binbir uğraş ile UPS genel müdürlüğü ile sorunun yarısını çözdüm. UPS'nin çözümü sadece size getiririz tüm teslimat ücretlerini siz ödersiniz siz yolunuza biz yolumuza. Kabul etmezseniz cihaz bizim olura geldi, bende mecburi olarak kabul ettim. Bu hafta laptop gelecek.

Hiçbir marka hayranlığım yoktur, her markayı kullanırım bu zamana kadar da çok marka kullandım çok cihaz garantiye yolladım, bir sürü firmayı tecrübe ettim. ASUS kadar kötüsünü daha önce hiç görmedim. Üsluplarına aldanmayın, çözüm + memnuniyet = 0 = %100 mağduriyet, robot gibi konuşan hiçbir teknik (çözüm) bilgisi olmayan bir çağrı merkezi ve asla bu çağrı merkezi dışında biriyle irtibat kuramıyorsunuz, yetkiliye aktarmazlar çünkü yok, kendileride çözemiyorlar, laptopu reddeden yetkili servisin iletişim bilgisini istiyorum telefonu bırakın maili dahi yok veremiyorlar. ASUS'a atılan maillerede dönmüyorlar. Teknolojide ürün çok önemli olsa da üründen önemli olan garantidir ki bu yüzden yurt dışı değil yurt içi cihaz alıyoruz. ASUS'a 2024 yılında SMS infocomm yetkili servisi ve UPS dahil olmak üzere kendilerine tüketici mağdur etme ödülünü vermek istiyorum. Yani bu kadar çözüm için uğraşan bir tüketiciyi hala mağdur edebilmek ve mağdur edilen bir tüketiciye zorla para ödettirmek sanattır. Ve bu da bence bir ödülü hak ediyor. Laptop elime ulaşır ulaşmaz, satacağım. Eski setupum asustu onu satacağım yeni bir setup kuracaktım ASUS düşünüyordum her şerde bir hayır vardır diyelim, küçük zararla büyük bir zarardan kurtulmuş olduk belki de. Deveye hendek atlatmaya çalıştığım şehrimde istanbuldur. Her markayı kullanırım, asla bir marka düşmanı değilim. Ama bu marka tüketici olarak benim miğdemi bulandırdı. Yazılı olarak anlattığımı normal anlatsam ağzınızı açık bırakırlar. Yaşadığım tecrübe rezillik yani başka hiçbir şey değil.
Keşke upse bırksaydınız cihazı, sonra deseydiniz asus bana cihazı teslim etmedi anlaşmalı olduğu ups ile. Sıfır cihaz vermek zorunda kalırlardı.
Ben 3060 dan 4070 cihaza 0₺ ödeyerek geçtim.
 
Katılım
30 Ocak 2024
Mesajlar
42
Dahası  
Reaksiyon skoru
10
İsim
SıradanTüketici
Keşke upse bırksaydınız cihazı, sonra deseydiniz asus bana cihazı teslim etmedi anlaşmalı olduğu ups ile. Sıfır cihaz vermek zorunda kalırlardı.
Ben 3060 dan 4070 cihaza 0₺ ödeyerek geçtim.
Merhaba sizde süreç nasıl oldu bilgi verebilirmisiniz ? Neden size teslim edilmedi ups'den cihaz vs.
 

HmzaY

80+ Silver
Katılım
23 Temmuz 2022
Mesajlar
4,703
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,024
Konum
Nazarick
İsim
Hamza Y
İlgilendiği Kategoriler
Little Bit Everything
Merhaba sizde süreç nasıl oldu bilgi verebilirmisiniz ? Neden size teslim edilmedi ups'den cihaz vs.
Ups değildi benimkisi, fakat böyle karşının sorumlu olduğu durumlarda hak sizde. Kullanın.

Bendeki sorun cihazın fabrikasyon hatasıydı. Sorun yok dediler defalarca. Sonra kanıtladım kazandım falan.
 
Katılım
30 Ocak 2024
Mesajlar
42
Dahası  
Reaksiyon skoru
10
İsim
SıradanTüketici
Ups değildi benimkisi, fakat böyle karşının sorumlu olduğu durumlarda hak sizde. Kullanın.
Bende şöyle bir durum var yaklaşık 2 yıllık cihazımdı ve garanti bitimi yaklaştığı için bakıma yolladım hiç yollamam normalde kendim yaparım fakat dedim bir süreci göreyim görmez olaydım, garantiden çıkardılar. Garanti kapsamı dışında olunca, kargoyuda anlaşmasız kargoya çeviriyorlar. Saçma sapan bir duruma soktular beni. Asus kullanıyordum yani yeni sistemde toplayacaktim midem bulandı elimdekilerden kurtuluyorum şuan daha sokmam eve o markayı. Bunlardan kargo ücreti harici talep edebileceğim bir şey varmıdır, siz olsanız ne yapardınız en kötü kargo ücretini talep edeceğim. Hiçte thh'ye veren biri değilim ama cidden rezil ettiler.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
906,957
Mesajlar
8,304,118
Üyeler
140,736
Son üye
Exxx
Top Bottom