Neler Yeni

Yardım ASUS Müşteri Hizmetleriyle Papaz Olucam

liba

80+
Katılım
2 Temmuz 2023
Mesajlar
44
Dahası  
Reaksiyon skoru
8
İsim
Semih Liba
Öncelikle herkese iyi forumlar dilerim. Birazdan sizlerle paylaşacağım problemim umarım başıma gelmiş en büyük bilgisayar belası olmaz. Asus ROG Strix G713-IE modelinde, içerisinde 3050ti ve ryzen 7 4800H bulunan bir gaming laptopum var. Tahminen 1.5 yıldır kullanıyorum ve maalesef yoğun kullanımdan ötürü biraz tozlanmış durumda, belki de termal macunu hemen hemen hiç kalmamıştır.

Garanti süreci devam ediyor ama ne yazık ki, biraz zorlu bir süreçle karşı karşıyayım. Özellikle kullandıkları kargo şirketi, UPS, oldukça sorumsuz. Şu ana kadar üç kez başvuru yaptım. İlk başvurumdan sonra ne bir haber, ne bir mesaj, ne de herhangi bir bilgilendirme almadım, ne Asus ne de UPS tarafından. Bu süre zarfında yaklaşık 7-8 ay geçti. Yaklaşık 1.5 ay önce tekrar talepte bulundum, ama yine 3 hafta bekletildim. Müşteri hizmetleri ile görüştüğümde "İletiyoruz" tarzı genel geçer bir yanıt aldım.

İşin ilginç yanı, UPS aynı gün bana geri dönüş yaptı, ama ben de teslim etmek istemedim. Çünkü işim gereği bilgisayarı sürekli kullanmam gerekiyor ve o dönem oldukça yoğunumdu. Şimdi tekrar başvurdum, 3-5 iş günü beklemem gerektiği söylendi ama dördüncü gün bitti ve henüz bir gelişme yok. Müşteri hizmetlerini iki kez aramama ve durumumu ivedilikle bildirmeme rağmen, yarın beşinci gün ve hiçbir umudum kalmadı. Eğer bilgisayarımı garantiye gönderirsem, 1-1.5 ay boyunca bilgisayarsız kalacağım görünüyor.

Peki, kendi başıma bir şeyler denesem mi diye düşündüm, ama orada da bir problem var. Çünkü garanti kapsamından çıkarım ve açıkçası kendim temizlese ve macunu yenilesem bile, sorunumun çözüleceğinden emin değilim. Çünkü şu anda bile en basit oyunlarda, Lol veya Valorant gibi, FPS dropları yaşıyorum. Maksimum 140 FPS görüyorum ama oyun içerisinde hemen hemen sürekli 50 FPS civarında seyrediyor ve stabil değil, sürekli 10'lara-20'lere düşüyor.

Dolayısıyla bu durumda ne yapabileceğimi bilmiyorum ve sizin tavsiyelerinizi bekliyorum. Şimdiden vereceğiniz tüm öneriler için çok teşekkür ederim.

İyi Forumlar!
 

heroesturkey

80+ Bronze
Katılım
7 Temmuz 2023
Mesajlar
735
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
308
İsim
Murat Gündoğdu
reis selamlar. Bende grafikerim, ve bilgisayarımı gerek iş gerekse oyun için hıncahınç yoruyorum. Zamanında vatan bilgisayar sağ olsun, bin pişman ettiler servise verdiğime. PC'de yer boşluğu durumun nasıl? Önbellek durumu aynı şekilde, çok dolu ise temizlemeni öneririm. Diskte en az 50, tercihen 70gb boşluk bırak işlemleri için. 2 yılı aştığı vakit ısınması deli gibi artmıştı bende, macunun bittiğini o şekilde anlamıştım. Isınmada dehşet bir artış yok ise, tutmanı öneririm. İşin nedir bilmiyorum ama, garantisi bitince ya kendin temizle, ya mahalle pc cisine götür derim. Tabii güvendiğin biriyse götür.
 

El-Turco

80+ Bronze
Katılım
11 Mayıs 2022
Mesajlar
1,420
Hocam konudan alakasız başlık çok komiğime gitti :D :D . Bu konuda monster baya iyi ya temizliğinden de çok memnundum. Ama yakın zamanda rog strix laptop aldım temizliğe verecektim şimdi bu mesajı görünce ben de bir duraksadım
 

liba

80+
Katılım
2 Temmuz 2023
Mesajlar
44
Dahası  
Reaksiyon skoru
8
İsim
Semih Liba
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Hocam konudan alakasız başlık çok komiğime gitti :D :D . Bu konuda monster baya iyi ya temizliğinden de çok memnundum. Ama yakın zamanda rog strix laptop aldım temizliğe verecektim şimdi bu mesajı görünce ben de bir duraksadım
Hocam bölgendeki ups belki daha sorumludur bilmiyorum ancak benim yaşadığım sorun bu ve hiçbir şekilde müşteri hizmetleri yardımcı olmuyor sadece bot gibi durup durumu anlayıp ilettiklerini söylemekten ibaretler umarım sen böyle bir problem yaşamazsın
Mesaj otomatik birleştirildi:

reis selamlar. Bende grafikerim, ve bilgisayarımı gerek iş gerekse oyun için hıncahınç yoruyorum. Zamanında vatan bilgisayar sağ olsun, bin pişman ettiler servise verdiğime. PC'de yer boşluğu durumun nasıl? Önbellek durumu aynı şekilde, çok dolu ise temizlemeni öneririm. Diskte en az 50, tercihen 70gb boşluk bırak işlemleri için. 2 yılı aştığı vakit ısınması deli gibi artmıştı bende, macunun bittiğini o şekilde anlamıştım. Isınmada dehşet bir artış yok ise, tutmanı öneririm. İşin nedir bilmiyorum ama, garantisi bitince ya kendin temizle, ya mahalle pc cisine götür derim. Tabii güvendiğin biriyse götür.
sistemde tek ssd var o da 512gb e gerek sistem gerek 1-2 program zaten bilgisayarda yer kalmıyor 30gb bi boşluk var ama o da tabi kastırmalara sebep oluyordur son zamanlarda tarayıcıda yeni sekme açarken kasmalara kadar giden sorunlar yaşamaya başladım gerçekten her şeyden soğuyor insan bir noktada çünkü evimde bundan ayrı başka gaming cihazlar da var 1050ti'dan geçiş yapmıştım ben buna 1050ti'da bunun 4-5 katı performans alınca insan ister istemez çıldırıyor ve karşımdaki insan anlıyorum iletiyorum ya da prosedür böyle falan gibi şeyler kullanınca ne yapacağımı şaşırmış durumdayım açıkçası
 

heroesturkey

80+ Bronze
Katılım
7 Temmuz 2023
Mesajlar
735
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
308
İsim
Murat Gündoğdu
bende geçen bir ayakkabı aldım instreet ten, klasik yalandır ayakkabıcılkta ''açılır''. Bende personel orda ya o, güvenip aldım. Açılmadı, üstüne ayağım incildi 2 hafta alçıyla gezdim. Durumu belirttim, satan arkadaş sadece ''önleri dediniz, önlerin açılmama imkanı yok'' dedi. Ayakkabı 1 kere giyildi diye alamıyoruz dediler çok arada kalarak. Mağaza prosedürü olduğu için anlıyorum, ama çalışandan kaynaklı bir marka imajına güvensizlilk var, yardımcı olunmuyor. Herkesin kolayına geldiği için bizim ülkede bahanelere yatıyorlar. Ucuz da değil artık hiçbir şey, yardımcı olmak varken birbirimize. Harcadığımız para, sana bana dokunur ama o büyük firmalara dokunmaz. Çok yazık bu hareketlere tavırlara.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: liba

tümen

80+ Platinum
Katılım
24 Ocak 2022
Mesajlar
12,744
En İyi Cevap
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
7,935
Konum
sinop
İsim
tümen dağ

GRDL

80+ Bronze
Katılım
1 Aralık 2022
Mesajlar
509
Dahası  
Reaksiyon skoru
173
İsim
Mehmet Gürdal
ne yazık ki markalar Türkiyedeki servislerin kalitesine ek dikkat etmiyor.
garanti işlemi adeta bir loto gibi; geçmişte parasını verdiğim halde tamir edilmeyen cihazlarım oldu, bununla birlikte temiz iş yapan yerler de oldu. şahsen bu sorunun firmalar ile değil de oradaki çalışanlar ile ilgili olduğunu düşünüyorum.
iyi bir iş yeri müşteri temsilcisinden müdürüne işine dikkat eden elemanlar barındrımalı ve bazı garanti servisleri bunu barındırıyor. ama Asus bu konuda epey sıkıntılı; markanın ürün tarafında müşteri menuniyeti iyi ama teknik servis konusunda çok sıkıntı var.
 

berke.

80+ Gold
Katılım
14 Temmuz 2020
Mesajlar
5,500
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,173
İsim
Berke
Hocam konudan alakasız başlık çok komiğime gitti :D :D . Bu konuda monster baya iyi ya temizliğinden de çok memnundum. Ama yakın zamanda rog strix laptop aldım temizliğe verecektim şimdi bu mesajı görünce ben de bir duraksadım
Monster gerçekten hızlı çalışıyor fakat sürekli probleminiz var ise servise gitmeniz lazım mesela cihaz değişimde yaklaşık 10 gün bekledim çünkü cihaz gelmesini bekliyorlardı çok ses etmedim daha önceki anakart değişimde yaklaşık 3-4 gün bekledim fakat onda cihazım daha beter hale geldi cihaz güç almamaya başladı ve şimdi de yeni gelen cihazda da bu problemler var ve tekrardan cihazımın servise getirmem istendi servis hızlı olabilir fakat hiç bir şekilde bir kaç kez götürmeden asla çözüm sağlanmaması insanı sinir ediyor hele ki Istanbul'da yaşamıyorsan fakat yakın isen işte sabah yolculukları seni bekliyor.
 
Top Bottom