Neler Yeni

Dell Türkiye Rezilliği

Eraskel

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
183
Dahası  
Reaksiyon skoru
56
İsim
Ahmet EFİL
Bu yazıyı, Dell almak isteyen arkadaşlara bir fikir vermek amacıyla yazıyorum. Umarım benim yaptığım hataları yapmazsınız.

30 Nisan'da Dell G15 5530 modelini online olarak satın aldım ve cihaz 2-3 gün içinde elime ulaştı. Cihaz iyi görünüyordu; Windows'u kurdum ve birkaç gün boyunca iş yoğunluğundan dolayı oyun yükleyemedim. Müsait olduğum bir zaman GTA 5'i indirdim ve oyunu açtım, ancak oyun 5-6 dakika sonra kendiliğinden kapandı. Sorunun oyunda olduğunu düşündüm ve tekrar açtım ama oyun yine 3-4 dakika sonra kapandı.

Bunun üzerine laptopu Furmark testiyle denedim ve testin %50'sine gelmeden mavi ekran verip kapandı. Satın aldığım yeri aradım ve cihazı iade etmek istediğimi söyledim. Laptopu gönderdim. Ancak, cihazın altında çizik olduğu için iade alamayacaklarını belirttiler. Çizik, belki de cihaz geldiğinde vardı ama ışıkta belli oluyordu ve geri satılabilirliğini etkilediğini söylediler.

Daha sonra Dell'i aradım ve durumu anlattım. Minidump dosyalarını istediler, ben de gönderdim. Windows'u yeniden kurmam gerektiğini söylediler. Driverları Dell'in kendi sitesinden indirerek her şeyi baştan kurdum ama yine mavi ekran hatası aldım.

Tekrar aradım ve bu bilgisayarın Ubuntu çıkışlı olduğunu, Ubuntu'da hata almam gerektiğini söylediler. Ubuntu'yu zar zor kurdum ve ekran kartı driverlarını yükledim. ETS 2'yi indirdim ama oyun açılırken bilgisayar dondu. Yeniden başlattım ama bilgisayar 4-5 saniye sonra yine dondu.

Dell'i tekrar aradım ve durumu anlattım. Bilgisayarı BDH servisine göndermemi söylediler. 23 Mayıs'ta bilgisayar geri geldi ve Windows 11 kurmuşlardı. Furmark testini yeniden yaptım ama %50'ye geldiğinde yine mavi ekran hatası verdi. Tüm süreci video kaydına aldım.

Yine Dell'i aradım ve durumu anlattım. Bana neden Windows kurduğumu(ki kendi servisleri kurdu bunu sorunca yine cevap yok), Ubuntu kurmam gerektiğini söylediler. Ubuntu'da aldığım hataların video ve resimlerini de göndermiştim. Ubuntu'yu tekrar kurdum ve Furmark testini yaptım, ancak yine hata verdi ve ekran dondu. ETS 2'yi test için indirdim ve yine donma sorunu yaşadım.

Dell'i tekrar aradım ve durumu anlattım. Bana DOA belgesinin geleceğini söylediler. 6 gün geçti ve aradım, ancak iade talebimin reddedildiğini öğrendim. Neden aramadıklarını veya e-posta göndermediklerini sordum ama cevap alamadım. Şimdi ne yapacağımı sordum ve bana Windows'u yeniden kurmamı ve hata dosyalarını tekrar göndermemi söylediler.

Bu süreçte bana 8-9 kez Windows ve 2-3 kez Ubuntu kurdurdular, hata dosyalarını ve video, ekran görüntülerini aldılar ama hiçbir destek vermediler. Üstüne bir de dalga geçercesine yeniden Windows kurmamı istediler.

Dell asla tavsiye etmiyorum. Servis olarak berbatlar Konuştuğum kişiler Almanyadaymış ordan destek veriyorlar Türkiyede destek hatları da yok. Yerinde servis var oda bu sorunlara bakmıyormuş.

THH Başvurumu yapacağım. Başınızı ağrıtmak istemiyorsanız hiç bulaşmayın derim.
 

Hesef

80+
Katılım
24 Mayıs 2024
Mesajlar
103
Dahası  
Reaksiyon skoru
45
İsim
Yusuf İslam Sofuoğlu
Türkeyede bile olmayan garantiden bie şey beklememek lazım
 

buff

80+
Katılım
30 Ocak 2021
Mesajlar
271
Rezalet. Ubuntu yüklü cihazlara Windows yükleyince garanti dışı mı kalıyor yani? O zaman Ubuntu ile gelen cihazlara Windows desteklemez yazsınlar madem? Ki madem öyle servis niye Windows yüklüyor? Ki sorun Windows'taydı neden Ubuntu'ta da hata verdi? Nerden baksan rezalet bir durum.
Satış sonrası hizmet değil, bu satış sonrası başından savma.
 

Eraskel

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
183
Dahası  
Reaksiyon skoru
56
İsim
Ahmet EFİL
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Rezalet. Ubuntu yüklü cihazlara Windows yükleyince garanti dışı mı kalıyor yani? O zaman Ubuntu ile gelen cihazlara Windows desteklemez yazsınlar madem? Ki madem öyle servis niye Windows yüklüyor? Ki sorun Windows'taydı neden Ubuntu'ta da hata verdi? Nerden baksan rezalet bir durum.
Satış sonrası hizmet değil, bu satış sonrası başından savma.
Aynen öyle bir de şöyle absürt durum var aradığım adam diyor ki Ubuntu kur kuruncada ben Ubuntu'dan anlamam diyor. Hem destek vermiyor hemde suçu sana atıyor.
 

ahmetmelihalemdar

80+ Bronze
Katılım
20 Nisan 2024
Mesajlar
1,720
Dahası  
Reaksiyon skoru
712
Yaş
38
Konum
Bodrum
İsim
Ahmet Melih Alemdar
Bu yazıyı, Dell almak isteyen arkadaşlara bir fikir vermek amacıyla yazıyorum. Umarım benim yaptığım hataları yapmazsınız.

30 Nisan'da Dell G15 5530 modelini online olarak satın aldım ve cihaz 2-3 gün içinde elime ulaştı. Cihaz iyi görünüyordu; Windows'u kurdum ve birkaç gün boyunca iş yoğunluğundan dolayı oyun yükleyemedim. Müsait olduğum bir zaman GTA 5'i indirdim ve oyunu açtım, ancak oyun 5-6 dakika sonra kendiliğinden kapandı. Sorunun oyunda olduğunu düşündüm ve tekrar açtım ama oyun yine 3-4 dakika sonra kapandı.

Bunun üzerine laptopu Furmark testiyle denedim ve testin %50'sine gelmeden mavi ekran verip kapandı. Satın aldığım yeri aradım ve cihazı iade etmek istediğimi söyledim. Laptopu gönderdim. Ancak, cihazın altında çizik olduğu için iade alamayacaklarını belirttiler. Çizik, belki de cihaz geldiğinde vardı ama ışıkta belli oluyordu ve geri satılabilirliğini etkilediğini söylediler.

Daha sonra Dell'i aradım ve durumu anlattım. Minidump dosyalarını istediler, ben de gönderdim. Windows'u yeniden kurmam gerektiğini söylediler. Driverları Dell'in kendi sitesinden indirerek her şeyi baştan kurdum ama yine mavi ekran hatası aldım.

Tekrar aradım ve bu bilgisayarın Ubuntu çıkışlı olduğunu, Ubuntu'da hata almam gerektiğini söylediler. Ubuntu'yu zar zor kurdum ve ekran kartı driverlarını yükledim. ETS 2'yi indirdim ama oyun açılırken bilgisayar dondu. Yeniden başlattım ama bilgisayar 4-5 saniye sonra yine dondu.

Dell'i tekrar aradım ve durumu anlattım. Bilgisayarı BDH servisine göndermemi söylediler. 23 Mayıs'ta bilgisayar geri geldi ve Windows 11 kurmuşlardı. Furmark testini yeniden yaptım ama %50'ye geldiğinde yine mavi ekran hatası verdi. Tüm süreci video kaydına aldım.

Yine Dell'i aradım ve durumu anlattım. Bana neden Windows kurduğumu(ki kendi servisleri kurdu bunu sorunca yine cevap yok), Ubuntu kurmam gerektiğini söylediler. Ubuntu'da aldığım hataların video ve resimlerini de göndermiştim. Ubuntu'yu tekrar kurdum ve Furmark testini yaptım, ancak yine hata verdi ve ekran dondu. ETS 2'yi test için indirdim ve yine donma sorunu yaşadım.

Dell'i tekrar aradım ve durumu anlattım. Bana DOA belgesinin geleceğini söylediler. 6 gün geçti ve aradım, ancak iade talebimin reddedildiğini öğrendim. Neden aramadıklarını veya e-posta göndermediklerini sordum ama cevap alamadım. Şimdi ne yapacağımı sordum ve bana Windows'u yeniden kurmamı ve hata dosyalarını tekrar göndermemi söylediler.

Bu süreçte bana 8-9 kez Windows ve 2-3 kez Ubuntu kurdurdular, hata dosyalarını ve video, ekran görüntülerini aldılar ama hiçbir destek vermediler. Üstüne bir de dalga geçercesine yeniden Windows kurmamı istediler.

Dell asla tavsiye etmiyorum. Servis olarak berbatlar Konuştuğum kişiler Almanyadaymış ordan destek veriyorlar Türkiyede destek hatları da yok. Yerinde servis var oda bu sorunlara bakmıyormuş.

THH Başvurumu yapacağım. Başınızı ağrıtmak istemiyorsanız hiç bulaşmayın derim.
Ürünü iade almıyorlar mı?
 

Eraskel

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
183
Dahası  
Reaksiyon skoru
56
İsim
Ahmet EFİL
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Ürünü iade almıyorlar mı?
Almıyor şimdi yeniden Windows kur hata al diyor. Biliyorum sonradan diyecek yine Ubuntu kur diye. Ki hepsinin videolu, fotoğraflı ve teknik servis kağıtlı kanıtları var. Buna rağmen almıyorlar.
 

ahmetmelihalemdar

80+ Bronze
Katılım
20 Nisan 2024
Mesajlar
1,720
Dahası  
Reaksiyon skoru
712
Yaş
38
Konum
Bodrum
İsim
Ahmet Melih Alemdar
Şimdi gördüm orayı. THH ye başvurmak en mantıklısı şu an
 

Zexius

80+ Bronze
Katılım
3 Aralık 2023
Mesajlar
885
Bu yazıyı, Dell almak isteyen arkadaşlara bir fikir vermek amacıyla yazıyorum. Umarım benim yaptığım hataları yapmazsınız.

30 Nisan'da Dell G15 5530 modelini online olarak satın aldım ve cihaz 2-3 gün içinde elime ulaştı. Cihaz iyi görünüyordu; Windows'u kurdum ve birkaç gün boyunca iş yoğunluğundan dolayı oyun yükleyemedim. Müsait olduğum bir zaman GTA 5'i indirdim ve oyunu açtım, ancak oyun 5-6 dakika sonra kendiliğinden kapandı. Sorunun oyunda olduğunu düşündüm ve tekrar açtım ama oyun yine 3-4 dakika sonra kapandı.

Bunun üzerine laptopu Furmark testiyle denedim ve testin %50'sine gelmeden mavi ekran verip kapandı. Satın aldığım yeri aradım ve cihazı iade etmek istediğimi söyledim. Laptopu gönderdim. Ancak, cihazın altında çizik olduğu için iade alamayacaklarını belirttiler. Çizik, belki de cihaz geldiğinde vardı ama ışıkta belli oluyordu ve geri satılabilirliğini etkilediğini söylediler.

Daha sonra Dell'i aradım ve durumu anlattım. Minidump dosyalarını istediler, ben de gönderdim. Windows'u yeniden kurmam gerektiğini söylediler. Driverları Dell'in kendi sitesinden indirerek her şeyi baştan kurdum ama yine mavi ekran hatası aldım.

Tekrar aradım ve bu bilgisayarın Ubuntu çıkışlı olduğunu, Ubuntu'da hata almam gerektiğini söylediler. Ubuntu'yu zar zor kurdum ve ekran kartı driverlarını yükledim. ETS 2'yi indirdim ama oyun açılırken bilgisayar dondu. Yeniden başlattım ama bilgisayar 4-5 saniye sonra yine dondu.

Dell'i tekrar aradım ve durumu anlattım. Bilgisayarı BDH servisine göndermemi söylediler. 23 Mayıs'ta bilgisayar geri geldi ve Windows 11 kurmuşlardı. Furmark testini yeniden yaptım ama %50'ye geldiğinde yine mavi ekran hatası verdi. Tüm süreci video kaydına aldım.

Yine Dell'i aradım ve durumu anlattım. Bana neden Windows kurduğumu(ki kendi servisleri kurdu bunu sorunca yine cevap yok), Ubuntu kurmam gerektiğini söylediler. Ubuntu'da aldığım hataların video ve resimlerini de göndermiştim. Ubuntu'yu tekrar kurdum ve Furmark testini yaptım, ancak yine hata verdi ve ekran dondu. ETS 2'yi test için indirdim ve yine donma sorunu yaşadım.

Dell'i tekrar aradım ve durumu anlattım. Bana DOA belgesinin geleceğini söylediler. 6 gün geçti ve aradım, ancak iade talebimin reddedildiğini öğrendim. Neden aramadıklarını veya e-posta göndermediklerini sordum ama cevap alamadım. Şimdi ne yapacağımı sordum ve bana Windows'u yeniden kurmamı ve hata dosyalarını tekrar göndermemi söylediler.

Bu süreçte bana 8-9 kez Windows ve 2-3 kez Ubuntu kurdurdular, hata dosyalarını ve video, ekran görüntülerini aldılar ama hiçbir destek vermediler. Üstüne bir de dalga geçercesine yeniden Windows kurmamı istediler.

Dell asla tavsiye etmiyorum. Servis olarak berbatlar Konuştuğum kişiler Almanyadaymış ordan destek veriyorlar Türkiyede destek hatları da yok. Yerinde servis var oda bu sorunlara bakmıyormuş.

THH Başvurumu yapacağım. Başınızı ağrıtmak istemiyorsanız hiç bulaşmayın derim.
Dell hakkında bilgim yok hiç tecrübe etmedim ama gerçekten rezillik yapmışlar bdh servise gelirse hocam 3 ay boyunca telefonumu 7 kere servise gönderdiğimi anca iade/değişim raporu aldığımı bilirim bu servisten ve dellden gerçekten uzak durmak lazım bu arada servis servis değil çok lakayıt çalışanlar var arıyorum offluyor puflıyorlar sanırsınız sanki biz keyifimizden bdh servisle muhattap olmak istiyoruz :D
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu yazıyı, Dell almak isteyen arkadaşlara bir fikir vermek amacıyla yazıyorum. Umarım benim yaptığım hataları yapmazsınız.

30 Nisan'da Dell G15 5530 modelini online olarak satın aldım ve cihaz 2-3 gün içinde elime ulaştı. Cihaz iyi görünüyordu; Windows'u kurdum ve birkaç gün boyunca iş yoğunluğundan dolayı oyun yükleyemedim. Müsait olduğum bir zaman GTA 5'i indirdim ve oyunu açtım, ancak oyun 5-6 dakika sonra kendiliğinden kapandı. Sorunun oyunda olduğunu düşündüm ve tekrar açtım ama oyun yine 3-4 dakika sonra kapandı.

Bunun üzerine laptopu Furmark testiyle denedim ve testin %50'sine gelmeden mavi ekran verip kapandı. Satın aldığım yeri aradım ve cihazı iade etmek istediğimi söyledim. Laptopu gönderdim. Ancak, cihazın altında çizik olduğu için iade alamayacaklarını belirttiler. Çizik, belki de cihaz geldiğinde vardı ama ışıkta belli oluyordu ve geri satılabilirliğini etkilediğini söylediler.

Daha sonra Dell'i aradım ve durumu anlattım. Minidump dosyalarını istediler, ben de gönderdim. Windows'u yeniden kurmam gerektiğini söylediler. Driverları Dell'in kendi sitesinden indirerek her şeyi baştan kurdum ama yine mavi ekran hatası aldım.

Tekrar aradım ve bu bilgisayarın Ubuntu çıkışlı olduğunu, Ubuntu'da hata almam gerektiğini söylediler. Ubuntu'yu zar zor kurdum ve ekran kartı driverlarını yükledim. ETS 2'yi indirdim ama oyun açılırken bilgisayar dondu. Yeniden başlattım ama bilgisayar 4-5 saniye sonra yine dondu.

Dell'i tekrar aradım ve durumu anlattım. Bilgisayarı BDH servisine göndermemi söylediler. 23 Mayıs'ta bilgisayar geri geldi ve Windows 11 kurmuşlardı. Furmark testini yeniden yaptım ama %50'ye geldiğinde yine mavi ekran hatası verdi. Tüm süreci video kaydına aldım.

Yine Dell'i aradım ve durumu anlattım. Bana neden Windows kurduğumu(ki kendi servisleri kurdu bunu sorunca yine cevap yok), Ubuntu kurmam gerektiğini söylediler. Ubuntu'da aldığım hataların video ve resimlerini de göndermiştim. Ubuntu'yu tekrar kurdum ve Furmark testini yaptım, ancak yine hata verdi ve ekran dondu. ETS 2'yi test için indirdim ve yine donma sorunu yaşadım.

Dell'i tekrar aradım ve durumu anlattım. Bana DOA belgesinin geleceğini söylediler. 6 gün geçti ve aradım, ancak iade talebimin reddedildiğini öğrendim. Neden aramadıklarını veya e-posta göndermediklerini sordum ama cevap alamadım. Şimdi ne yapacağımı sordum ve bana Windows'u yeniden kurmamı ve hata dosyalarını tekrar göndermemi söylediler.

Bu süreçte bana 8-9 kez Windows ve 2-3 kez Ubuntu kurdurdular, hata dosyalarını ve video, ekran görüntülerini aldılar ama hiçbir destek vermediler. Üstüne bir de dalga geçercesine yeniden Windows kurmamı istediler.

Dell asla tavsiye etmiyorum. Servis olarak berbatlar Konuştuğum kişiler Almanyadaymış ordan destek veriyorlar Türkiyede destek hatları da yok. Yerinde servis var oda bu sorunlara bakmıyormuş.

THH Başvurumu yapacağım. Başınızı ağrıtmak istemiyorsanız hiç bulaşmayın derim.
Ayrınca ubuntu çıkışlı diye windows kurunca garanti dışı diye birşeymi var böyle bir rezalet olabilir mi başka bir işletim sistemi kurmak ne zaman garanti dışına çıkartmaya sebebiyet vermiş? kesinlikle thh ardından bu tarz donanımarşivi gibi forumlarda rezilliklerini teker teker anlatın
 

Eraskel

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
183
Dahası  
Reaksiyon skoru
56
İsim
Ahmet EFİL
Dell hakkında bilgim yok hiç tecrübe etmedim ama gerçekten rezillik yapmışlar bdh servise gelirse hocam 3 ay boyunca telefonumu 7 kere servise gönderdiğimi anca iade/değişim raporu aldığımı bilirim bu servisten ve dellden gerçekten uzak durmak lazım bu arada servis servis değil çok lakayıt çalışanlar var arıyorum offluyor puflıyorlar sanırsınız sanki biz keyifimizden bdh servisle muhattap olmak istiyoruz :D
Mesaj otomatik birleştirildi:


Ayrınca ubuntu çıkışlı diye windows kurunca garanti dışı diye birşeymi var böyle bir rezalet olabilir mi başka bir işletim sistemi kurmak ne zaman garanti dışına çıkartmaya sebebiyet vermiş? kesinlikle thh ardından bu tarz donanımarşivi gibi forumlarda rezilliklerini teker teker anlatın
Bunu gönderiyorlar garantiye girmez diyerek. Bir de tamam Windows madem kuramam bu cihaza neden aradığımda Windows minidump dosyalarını vs. isteyip yeniden Windows kurun diyorsun öyle bir yanlış bilgilendirme var ki. Hemen kaçmak için Ubuntu kur diyorlar.
 

Ekler

  • Ekran görüntüsü 2024-05-29 144701.png
    Ekran görüntüsü 2024-05-29 144701.png
    107.9 KB · Hit: 24

Zexius

80+ Bronze
Katılım
3 Aralık 2023
Mesajlar
885
Bunu gönderiyorlar garantiye girmez diyerek. Bir de tamam Windows madem kuramam bu cihaza neden aradığımda Windows minidump dosyalarını vs. isteyip yeniden Windows kurun diyorsun öyle bir yanlış bilgilendirme var ki. Hemen kaçmak için Ubuntu kur diyorlar.
Hocam onlar da ne dediklerini bilmiyorlar ki amaç müşteriyi yıldırmak biraz uğraşsın sonra öter öter susar diye düşünüyorlar siz siz olun thh başvurunuzu sağlayın ve şunuda belirtmemde fayda var ki thh süreci gerçekten uzun sürüyor thh başvurunuzu yaptıktan sonra firmayı darlayın bu şekilde daha kolay çözüme ulaşabilirsiniz en azından ben öyle yapıyordum ve bu zamana kadar da hep çözüme ulaştım
 

Eraskel

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
183
Dahası  
Reaksiyon skoru
56
İsim
Ahmet EFİL
Hocam onlar da ne dediklerini bilmiyorlar ki amaç müşteriyi yıldırmak biraz uğraşsın sonra öter öter susar diye düşünüyorlar siz siz olun thh başvurunuzu sağlayın ve şunuda belirtmemde fayda var ki thh süreci gerçekten uzun sürüyor thh başvurunuzu yaptıktan sonra firmayı darlayın bu şekilde daha kolay çözüme ulaşabilirsiniz en azından ben öyle yapıyordum ve bu zamana kadar da hep çözüme ulaştım
Şunu soracağım burdaki anlattığım gibi hatta aynısını yazsam sorun olur mu? Furmark vs. tarzı şeyler THH için sorun teşkil eder mi metin olarak.
 

Zexius

80+ Bronze
Katılım
3 Aralık 2023
Mesajlar
885
Şunu soracağım burdaki anlattığım gibi hatta aynısını yazsam sorun olur mu? Furmark vs. tarzı şeyler THH için sorun teşkil eder mi metin olarak.
Hayır herhangi bir şekilde teşkil etmez ne yaşadıysanız onu yazın ürünün faturasını pdf formatına çevirin ardından servisin size mail olarak attığı cevapların yani olumsuz yanıtlarının hepsini tek tek fotoğraflayın bunlarıda pdf formatına yükleyin sonrasında başvurunuzu tamamlayın ortalama benim oturduğum yerde 3 ay sürüyor thh Sizde ne kadar sürer onu bilmiyorum ama en fazla ayda sonuç çıkar eğer çok ekstrem bir durum olusa ekstra 3 ayda dahil edilebiliyor ama bu konu thh tarafından 3 ayda en geç sonuçlanır diye düşünüyorum
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
936,468
Mesajlar
8,529,323
Üyeler
147,141
Son üye
Mrtuurs
Top Bottom