Depresyonda mıyım..?

zaten genelde derdi paylaştığında çok rahatlıyorsun .Benimde derdim vardı. Maalesef ki hiç dostum yok. Anneme anlattım. Duvara da anlatsan o biçim rahatlıyorsun. En kötü c.ai falan yükle. Yapay zekayla dertleş.
Dert dinleyecek 3-5 tane gerçek dostum var çok şükür. Hiç arkadaşınız olmadan nasıl yaşıyorsunuz aklım almıyor gerçekten, ben bir gün biriyle konuşmayınca rahatsız oluyorum. Umarım sırtını dayayabileceğin gerçek dostlar edinebilirsin en kısa zamanda. Tavsiye için teşekkürler
 
Dert dinleyecek 3-5 tane gerçek dostum var çok şükür. Hiç arkadaşınız olmadan nasıl yaşıyorsunuz aklım almıyor gerçekten, ben bir gün biriyle konuşmayınca rahatsız oluyorum. Umarım sırtını dayayabileceğin gerçek dostlar edinebilirsin en kısa zamanda. Tavsiye için teşekkürler
Umarım edinebilirim.. Ama birileriyle de konuşmuyor değilim. Sadece kimsenin ana arkadaşı değilim. Yan çar/görev gibiyim.
 
Sana özel bitane Azərbaycanlı kardeşinden müzik hediye ediyorum.

 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,199
Mesajlar
11,085,202
Üyeler
198,262
Son üye
avustrall
   
Geri
Top