Ön tarafa oluyordur bence ama arctic 1 2mm daha kısa haliyle bile üst kısımda sıfıra sıfır oluyor. Ben olsam üste sığmıyorsa almazdım çünkü öne takmak...
Aslında tam tersi epey büyük. Bu enermax birazcık uzun olduğu için sığmıyor. Kasaya neredeyse bütün 420mm sıvı soğutmalar oluyor. Keşke boydan biraz daha...