Ben bu şekilde yazdım THH'ye dileyen faydalansın.
- Mediamarkt internet mağazasından, 15.05.2024 tarihinde XXXX sipariş numarası ile 11.799 TL fiyatla "DJI Osmo Action 4 Adventure Combo Aksiyon Kamera" ürününü satın aldım. Ürün, belirtilen fiyatla internet mağazasında açıkça listelenmiş ve uzun süre satışta kalmıştır.
- Satın aldığım ürün için rızam, talebim ve bilgim olmadan sistem üzerinde iade talebi oluşturulmuştur. Ürün tarafıma ulaşmamış ve haksız sebeplerle iptal edilen siparişimin tutarının iadesi tarafıma yapılmıştır.
- Ürün satışı mağaza tarafından halen devam etmektedir ve fiyat 18.299 TL olarak güncellenmiştir. Stok problemi mevcut değildir.
- Tarafıma gelen mailde “Ürünü beğenmediğiniz için üzgünüz. XXXX numaralı siparişinizdeki aşağıdaki ürünlerin iadesi alınmıştır.” yazmaktadır. Bu bilgi doğru değildir. Hiçbir iade talebinde bulunmadım. Ürünün teslimini istemekteyim.
- Müşteri hizmetleri ile yapılan görüşmeler ve Mediamarkt Antares Mağazasına şahsen yapılan başvurular sonucunda herhangi bir çözüm sağlanamamıştır. Ürünün gönderiminin iptali “merkez mağaza” tarafından yapıldı şeklinde yanıt alınmıştır. Mağaza, iptal için haklı bir mazeret belirtmemiştir ve bu durum 6502 Sayılı Kanun’un Madde 6’sına aykırılık teşkil etmektedir.
Satıştan Kaçınma
MADDE 6-
(1) Vitrinde, rafta, elektronik ortamda veya açıkça görülebilir herhangi bir yerde teşhir edilen malın, satılık olmadığı belirtilen bir ibareye yer verilmedikçe satışından kaçınılamaz.
(2) Hizmet sağlamaktan haklı bir sebep olmaksızın kaçınılamaz.
Sonuç ve Talep:
Yukarıda belirtilen nedenlerle, satın almış olduğum "DJI Osmo Action 4 Adventure Combo Aksiyon Kamera" ürününün tarafıma, satın aldığım fiyat olan 11.799 TL tutar üzerinden teslim edilmesini talep ediyorum.