ardaakahs
80+ Bronze
- Katılım
- 27 Haziran 2023
- Mesajlar
- 1,332
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 341
- İsim
- Arda Teksin
Son 3 aydır Dolap uygulamasındaki hesabımı kurtarmaya çalışıyorum. 100'den fazla mail gönderdim, ancak sadece 2 tanesine cevap aldım. Bu cevaplarda da banka harcama itirazını çekerse açarız diyorlar. Oysaki ne alışveriş yaptım ne de satış; hesabım birden kapandı. Banka ile görüştüm ve böyle bir şeyin söz konusu olmadığını söylediler. Papara ekibine durumu ilettim ve onlar da böyle bir itirazın söz konusu olmadığını belirten belgeler gönderdiler. Dolap'a tekrar yazdım ve hangi banka olduğunu sordum, ancak KVKK kuralları gereği bunu söyleyemeyeceklerini ifade ettiler. En azından baş harfini bile söylemiyorlar. Hesap umurumda değil, yeni bir hesap açmak istedim ama bu telefon numarasının farklı bir hesaba kayıtlı olduğu belirtildi. Artık delirme noktasına geldim. Bunun bir çözümü yok mudur?