Neler Yeni

Dolap anlama özürlüsü (!)

ardaakahs

80+ Bronze
Katılım
27 Haziran 2023
Mesajlar
1,332
Dahası  
Reaksiyon skoru
340
İsim
Arda Teksin
Son 3 aydır Dolap uygulamasındaki hesabımı kurtarmaya çalışıyorum. 100'den fazla mail gönderdim, ancak sadece 2 tanesine cevap aldım. Bu cevaplarda da banka harcama itirazını çekerse açarız diyorlar. Oysaki ne alışveriş yaptım ne de satış; hesabım birden kapandı. Banka ile görüştüm ve böyle bir şeyin söz konusu olmadığını söylediler. Papara ekibine durumu ilettim ve onlar da böyle bir itirazın söz konusu olmadığını belirten belgeler gönderdiler. Dolap'a tekrar yazdım ve hangi banka olduğunu sordum, ancak KVKK kuralları gereği bunu söyleyemeyeceklerini ifade ettiler. En azından baş harfini bile söylemiyorlar. Hesap umurumda değil, yeni bir hesap açmak istedim ama bu telefon numarasının farklı bir hesaba kayıtlı olduğu belirtildi. Artık delirme noktasına geldim. Bunun bir çözümü yok mudur?
 

Ekler

  • 2d1e0bae-e2ac-462c-bf62-87cc5e223b13.jpg
    2d1e0bae-e2ac-462c-bf62-87cc5e223b13.jpg
    86.7 KB · Hit: 27
  • a1dd567e-d455-422f-875c-665c5334b539.jpg
    a1dd567e-d455-422f-875c-665c5334b539.jpg
    107 KB · Hit: 27
  • Ekran görüntüsü 2024-12-15 112844.png
    Ekran görüntüsü 2024-12-15 112844.png
    66.4 KB · Hit: 24
  • Ekran görüntüsü 2024-12-17 094538.png
    Ekran görüntüsü 2024-12-17 094538.png
    48.5 KB · Hit: 27

tywin

80+
Katılım
10 Ekim 2024
Mesajlar
121
Dahası  
Reaksiyon skoru
36
İsim
Burak
bence canlı destekle değilde mail atarak sansını dene canlı destegın hizmetleri ksııtlı oluyor maille daha yetkılı bildiriyorlar genelde
 
Top Bottom