hasannntasss
80+
- Katılım
- 5 Ocak 2025
- Mesajlar
- 15
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 2
- İsim
- Hasan TAŞ
Arkadaşlar selam,
Sistemim şu parçalardan oluşuyor:
Bu bileşenlerle bir sistem topladım. Monitörüm Samsung G8 olduğu için (BIOS'tan görüntü vermiyor) sistemi toplaması teknik servise götürdüm. Teknik servis, parçaları takıp sisteme güç verdikten sonra "Anakartta DRAM sorunu mevcut" dedi.
Parçalarım garantili olduğu için anakartı yetkili servise gönderdik. Servis, anakartın sorunsuz olduğunu ve tüm kontrollerinin yapıldığını söyleyerek geri yolladı. Ancak biz aynı hatayı almaya devam ettik. Deneme amaçlı farklı işlemci ve RAM ile tekrar test ettik, fakat yine aynı hatayla karşılaştık.
Yetkili servisin işlem yapmadığından şüphelenerek anakartı tekrar gönderdik. Bu sefer servis, anakartın çalıştığını gösteren bir video ile geri yolladı ve BIOS'u güncellediklerini belirtti. Ancak sorunumuz hâlâ çözülmedi. Farklı RAM ve işlemciler denememize rağmen sonuç değişmiyor.
Son çare olarak bayramdan sonra işlemci ve RAM'i de anakart ile beraber yetkili servise göndermeyi düşünüyorum. Sizce bu durumda ne yapmalıyım?
Sistemim şu parçalardan oluşuyor:
- MSI B650M Gaming Plus WiFi
- AMD Ryzen 7 9700X
- Kingston Beast Expo 64GB DDR5 6000MHz CL30
Bu bileşenlerle bir sistem topladım. Monitörüm Samsung G8 olduğu için (BIOS'tan görüntü vermiyor) sistemi toplaması teknik servise götürdüm. Teknik servis, parçaları takıp sisteme güç verdikten sonra "Anakartta DRAM sorunu mevcut" dedi.
Parçalarım garantili olduğu için anakartı yetkili servise gönderdik. Servis, anakartın sorunsuz olduğunu ve tüm kontrollerinin yapıldığını söyleyerek geri yolladı. Ancak biz aynı hatayı almaya devam ettik. Deneme amaçlı farklı işlemci ve RAM ile tekrar test ettik, fakat yine aynı hatayla karşılaştık.
Yetkili servisin işlem yapmadığından şüphelenerek anakartı tekrar gönderdik. Bu sefer servis, anakartın çalıştığını gösteren bir video ile geri yolladı ve BIOS'u güncellediklerini belirtti. Ancak sorunumuz hâlâ çözülmedi. Farklı RAM ve işlemciler denememize rağmen sonuç değişmiyor.
Son çare olarak bayramdan sonra işlemci ve RAM'i de anakart ile beraber yetkili servise göndermeyi düşünüyorum. Sizce bu durumda ne yapmalıyım?