Neler Yeni

Dsmart Taahhütlü Abonelik İptali

Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
20
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
Ömer Faruk Akcan
Öncelikle hepinize iyi günler. Ben şu an Dsmart 50 Mbps internet ve tv kullanıyorum. 6 Marttan beri modemin üzerinde hiçbir şekilde dsl ışığı yanmıyor. Müşteri hizmetlerini arayıp anlatıyorum. Diyor ki ekip yönlendirdik sizi arayacaklar. Ama arayan soran gelen yok. Sonra müşteri hizmetleri bana bir numara ve adres verdi. Dsmart bayiisi falan. Telefon numarasını aradım ve ulaşılamıyor. Neyse dedim bayiye gideyim. Gittim ve sizce ne gördüm? Dükkan kapalı ve yanında sahibinden satılık yazıyor. İçeride kimse yok. Müşteri hizmetlerini tekrar arıyorum ve bana başka bir numara veriyor. O numara ise bekletiyor klasik. Bunun üzerine yine arıyorum ve yönlendirdik falan en kısa sürede bir şeyler diyor yani. İptal edeyim dedim aman Allah. 1465 lira cayma bedeli. Bende bu sefer bütün sorunlarımı yazarak E-Devlet üzerinden THH'ye başvurdum. Şu an ne yapacağımı bilmiyorum. İptal dilekçesi yollamalı mıyım? Sizden cevapları bekliyorum. Bu arada taahhutum 2 senelik ve şu an 14.aydayim.
 
Top Bottom