Neler Yeni

Ekran kartı garanti süreci

Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
83
Dahası  
Reaksiyon skoru
15
Yaş
24
Konum
Bilecik
İsim
Ali Köse
İlgilendiği Kategoriler
oyun
Instagram
https://www.instagram.com/alikooseee
Twitter
alikooseee
Facebook
alikooseee
Arkadaşlar
Hot spot sıcaklığıyla ekran kartının kendi sıcaklığı arasında yaklaşık 55 derecelik fark oluşması nedeniyle sistemde kapanmalar meydana geliyordu fanlar da %87 de çalışıyor 3100 RPM bu sebepten dolayı servise gönderdim bugün teslim alacaklar kart ASUS ROG STRIX RX 6650XT V2 sorunu biraz geç fark ettim çünkü ağır oyunlar oynamıyordum müşteri memnuniyeti adına bir üst modelle değiştirilmesini mi talep etmeliyim yoksa şu anki güncel fiyatıyla ücret iadesini mi?
 

$ilent

80+ Titanium
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
25,430
En İyi Cevap
2
Bir üst model verilmesi zor gibi. Ancak ellerinde aynı ürün yok ise bir ihtimal verirler.

Öbür türlü birebir değişim yada mümkün ise güncel fiyat iadesi olur. Faturadaki fiyattan iadeye zorlarlar genelde oda aklınızda bulunsun.
 
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
83
Dahası  
Reaksiyon skoru
15
Yaş
24
Konum
Bilecik
İsim
Ali Köse
İlgilendiği Kategoriler
oyun
Instagram
https://www.instagram.com/alikooseee
Twitter
alikooseee
Facebook
alikooseee
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Bir üst model verilmesi zor gibi. Ancak ellerinde aynı ürün yok ise bir ihtimal verirler.

Öbür türlü birebir değişim yada mümkün ise güncel fiyat iadesi olur. Faturadaki fiyattan iadeye zorlarlar genelde oda aklınızda bulunsun.
Faturadaki fiyattan iade zorlarsalar kabul etmeme gibi bir seçeneğim var değil mi ? Şu an ki güncel fiyatını talep ediyorum eni sonu bu durum tüketici haklarına gide de bilir
 

$ilent

80+ Titanium
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
25,430
En İyi Cevap
2
Faturadaki fiyattan iade zorlarsalar kabul etmeme gibi bir seçeneğim var değil mi ? Şu an ki güncel fiyatını talep ediyorum eni sonu bu durum tüketici haklarına gide de bilir

Şöyle farklı durumlar yaşanabiliyor ama ben kendi yaşadığımı söylemem gerekirse, tamir edemediler ve ürün değişimi olmaz ise mecbur faturadaki fiyatı iade edicez dediler. Yani çoğu bir dayatma politikası ilerliyor.

Bunu önceden düşünüp hazırlıklı olup sizde bir tık baskıcı olursanız önce, belki cayarlar. Zorlamaya devam ederlerse mecbur THH yolu görünür. Çünkü bizim ülkede bütün firmalar sıkıntı çıkarabiliyor.
 
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
83
Dahası  
Reaksiyon skoru
15
Yaş
24
Konum
Bilecik
İsim
Ali Köse
İlgilendiği Kategoriler
oyun
Instagram
https://www.instagram.com/alikooseee
Twitter
alikooseee
Facebook
alikooseee
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Şöyle farklı durumlar yaşanabiliyor ama ben kendi yaşadığımı söylemem gerekirse, tamir edemediler ve ürün değişimi olmaz ise mecbur faturadaki fiyatı iade edicez dediler. Yani çoğu bir dayatma politikası ilerliyor.

Bunu önceden düşünüp hazırlıklı olup sizde bir tık baskıcı olursanız önce, belki cayarlar. Zorlamaya devam ederlerse mecbur THH yolu görünür. Çünkü bizim ülkede bütün firmalar sıkıntı çıkarabiliyor.
Haklısınız. O zaman ya aynı ürünü yada üst modelini talep edeceğim
 

$ilent

80+ Titanium
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
25,430
En İyi Cevap
2
Haklısınız. O zaman ya aynı ürünü yada üst modelini talep edeceğim

Yani uğraşmamak adına en mantıklı hareket budur. Ama işi yokuşa sürme riski her daim aklınızda bulunsun.
 
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
83
Dahası  
Reaksiyon skoru
15
Yaş
24
Konum
Bilecik
İsim
Ali Köse
İlgilendiği Kategoriler
oyun
Instagram
https://www.instagram.com/alikooseee
Twitter
alikooseee
Facebook
alikooseee
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Yani uğraşmamak adına en mantıklı hareket budur. Ama işi yokuşa sürme riski her daim aklınızda bulunsun.
Haklısınız hocam kartı bi teslim alıp baksınlar bakalım duruma göre tekrar yazacağım
 
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
83
Dahası  
Reaksiyon skoru
15
Yaş
24
Konum
Bilecik
İsim
Ali Köse
İlgilendiği Kategoriler
oyun
Instagram
https://www.instagram.com/alikooseee
Twitter
alikooseee
Facebook
alikooseee
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Yani uğraşmamak adına en mantıklı hareket budur. Ama işi yokuşa sürme riski her daim aklınızda bulunsun.
Hocam selamlar onarım durumunda ürününüzün iadesi başlatılmıştır diyor müşteri hizmetlerini aradım konuştum dedim iade nasıl olacak fatura üzerinden mi güncel fiyattan mı dediler ki fatura üzerinden ben de kabul etmedim aynı raporla ürünün değişimini talep edebilirsiniz dediler bu şekilde mümkün müdür müdür
 

cornlov

80+ Bronze
Katılım
23 Ocak 2024
Mesajlar
770
Thh başvurman gerekir gibi görünüyor.
Ancak o zaman güncel değerden iade edebilirler bence.
 

$ilent

80+ Titanium
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
25,430
En İyi Cevap
2
Hocam selamlar onarım durumunda ürününüzün iadesi başlatılmıştır diyor müşteri hizmetlerini aradım konuştum dedim iade nasıl olacak fatura üzerinden mi güncel fiyattan mı dediler ki fatura üzerinden ben de kabul etmedim aynı raporla ürünün değişimini talep edebilirsiniz dediler bu şekilde mümkün müdür müdür

Para iadesi yapabiliyorlar ise değişimde yapmaları lazım. O ikisi beraber seçenek olaraktır derki sana ya para iadesi yapalım yada ürünü değişelim.
 
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
83
Dahası  
Reaksiyon skoru
15
Yaş
24
Konum
Bilecik
İsim
Ali Köse
İlgilendiği Kategoriler
oyun
Instagram
https://www.instagram.com/alikooseee
Twitter
alikooseee
Facebook
alikooseee
Para iadesi yapabiliyorlar ise değişimde yapmaları lazım. O ikisi beraber seçenek olaraktır derki sana ya para iadesi yapalım yada ürünü değişelim.
Asus da kontrol ettiğimde ürününüzün iade süreci başlatıldı diyor bende aradım asusa sordum iade diyor ama bu raporla değişim de yapabilirsiniz dedi rapor ayın 18 de gelecekmiş
 

$ilent

80+ Titanium
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
25,430
En İyi Cevap
2
Asus da kontrol ettiğimde ürününüzün iade süreci başlatıldı diyor bende aradım asusa sordum iade diyor ama bu raporla değişim de yapabilirsiniz dedi rapor ayın 18 de gelecekmiş

Sonrasında aldığın yerler muhattab olucaksın sanırım. Neyse ona göre hareket edersin.
 
Top Bottom