Emisyon felan umurlarında mı sizce?Elektrik Avrupa'nın kurtuluşudur. Bu nedenle Elektrikli araçlara/cihazlara önem veriyorlar.
(bence) tüm her şeyin elektrikle çalışması gerek. şöyle düşün televizyonun deposuna benzin doldurup film seyretmek gibi. şuan akaryakıtlı tüm otomobiller bana bu denli saçma geliyorElektrik Avrupa'nın kurtuluşudur. Bu nedenle Elektrikli araçlara/cihazlara önem veriyorlar.
Tabi ki ama elektriği sırf üretebildikleri için istiyorlar.(bence) tüm her şeyin elektrikle çalışması gerek. şöyle düşün televizyonun deposuna benzin doldurup film seyretmek gibi. şuan akaryakıtlı tüm otomobiller bana bu denli saçma geliyor
ve sorunsuzdurTam bir çevre'ci arabası benim'de almak istediğim araba türlerin'den dir. motorlu araçlar'dan genellikle daha hızlı hızlanır'lar ve çok sessiz'dir ler.
ağırlık olarak azalması demişsiniz hemen düzelteyim kesinlikle hafif değiller renault zoe 2020 bile 1.56 ton0 emisyon ile gezmek güzel lakin şuan günümüz için çoğu araçta menzil sıkıntıları var param olsa Mini Cooper SE alırım
Şahsi görüşüme göre artılarından başlıyım her an için tork ve güç var , 0 emisyon, zamanında vergisiz binilebiliyordu şuan öyle mi bilmiyorum, sessizlik, daha hafif olmaları, rejeneratif fren. Eksileri ise düşük menzil, bataryalar ısındığında performans kaybı, bataryaların değişim maliyeti (ilk değişimi şuan için neredeyse tüm markalar bedava yapıyor ve 5 yıl garanti veriyor), trafikte kulaklık varsa yaya tarafından duyulmaması, hissiz sürüş, multimedya, far, iç aydınlatma vs elektrik kullanan donanımları kullanmaya kalktığınızda azalan menzil, ülkemiz için şarj istasyonu azlığı.Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
kilometre açısından bakıldığında hyundai kona elektrikli olan versiyonu gayet iyi işler çıkarıyor bu sizin gösterdiğiniz sadece şehir aracı. aktif bir şekilde kullanıldığında çok rahat 1 haftayı çıkarır diye düşünüyorum.0 emisyon ile gezmek güzel lakin şuan günümüz için çoğu araçta menzil sıkıntıları var param olsa Mini Cooper SE alırım
Şahsi görüşüme göre artılarından başlıyım her an için tork ve güç var , 0 emisyon, zamanında vergisiz binilebiliyordu şuan öyle mi bilmiyorum, sessizlik, daha hafif olmaları, rejeneratif fren. Eksileri ise düşük menzil, bataryalar ısındığında performans kaybı, bataryaların değişim maliyeti (ilk değişimi şuan için neredeyse tüm markalar bedava yapıyor ve 5 yıl garanti veriyor), trafikte kulaklık varsa yaya tarafından duyulmaması, hissiz sürüş, multimedya, far, iç aydınlatma vs elektrik kullanan donanımları kullanmaya kalktığınızda azalan menzil, ülkemiz için şarj istasyonu azlığı.Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
havayı kirletmeyen arabada ne biliyim an an an yapacak böyle bmw320dElektrikli araçlar biliyorsunuz ki pek popüler değil ancak daha sorunsuz, (debriyaj şanzıman motor conta vs gibi bir şeyler yok) daha çevreci, anlık tepki ve ölüm sessizliğini sağlıyor. Bazı modellerde aracın %0' dan %80' e şarj olması yalnızca 30 dakika. Eğer alacak durumum olsaydı KESİNLİKLE elektrikli otomobil alırdım.
yani gidip de işi arşa çıkarmamak lazım ülkemizde varolanlardan bazıları;elektrikli araba olur gibi
sadece hava kirliliği değil şanzıman masrafı yok motor kırılacak diye bir dert yok ve gücün %80 ini lastiklere verebiliyorlar (akaryakıtlı araçlarda bu oran %35 maksimum değeri)havayı kirletmeyen arabada ne biliyim an an an yapacak böyle bmw320d
şaka biyana hava kirliliği için güzel
ağırlık olarak azalması demişsiniz hemen düzelteyim kesinlikle hafif değiller renault zoe 2020 bile 1.56 ton
Mesaj otomatik birleştirildi:
kilometre açısından bakıldığında hyundai kona elektrikli olan versiyonu gayet iyi işler çıkarıyor bu sizin gösterdiğiniz sadece şehir aracı. aktif bir şekilde kullanıldığında çok rahat 1 haftayı çıkarır diye düşünüyorum.
evet umarım ülkemiz daha da gelişir. ne de olsa geleceğin teknolojisi.Alıntıyı görüntüle
Test verileri en iyi sonucu alacak şekilde yapılan testler sonucu alınıyor. Bu değerler elektrik kullanmayan donanımlar kullanılmadığında sağlanan değerlerdir. Multimedya, koltuk ısıtma, far vs. kullanmadan, aracın size ecodrive için önerdiği bantta oluşan değerler. İçten yanmalı bir motorda neredeyse aynı menzil gidebilir ama elektrik kullanan donanımlar menzili etkilemediğinden ve ülkemizde şarj istasyonları yoğunlukla şehir merkezlerinde varken menzil sıkıntı olabiliyor. Verilen değerler çok masum değerler. Ayrıca yorumum MINI Cooper SE için değil tüm elektrikli otomobiller için geçerli.