Yardım Frisby FS 192 BT Stereo Soundbar

smithblacksmith

80+ Silver
Katılım
7 Ocak 2021
Mesajlar
2,023
Reaksiyon skoru
1,097
Merhaba,

Başlıktaki soundbardan aldım, şarjı çok iyi gidiyor, ses şiddeti de kalitesi de çok güzel.

Bir sorunum var, monitöre AUX ile bağlıyorum sıkıntısız çalışıyor ama aynı anda şarj olurken yüksek bir şekilde hoparlörden cızırtı geliyor.

Şarj + Aux olunca cızırtı var. Bu bir sorun mudur?

Frisby ile nasıl irtibat kurabilirim?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,998
Mesajlar
11,072,459
Üyeler
198,025
Son üye
sercancop
Geri
Top