Neler Yeni

Yardım Garanti süreci nasıl işliyor?

thErenSK

80+ Gold
Katılım
9 Temmuz 2020
Mesajlar
7,011
En İyi Cevap
2
merhaba arkadaşlar asus dual 5600xt kullanıyorum. kartımın şu anlık ciddi bir sorunu yok ancak memoryler yani VRAM'ler aynı kartı kullanan kişilere göre daha sıcak çalışıyor. aynı kartı kullanan arkadaşım furmarkta %35 fan hızında max 80-82 görürken ben %35 fan hızında 92-94 görüyorum. oyunlarda o kadar ısınmıyor ama yinede rahatsız oluyorum. garantiye göndermeyi düşündüm ancak şu konuları gördüm ondan da korktum ne yapacağımı şaşırdım. bahsettiğim konular;
ya bana da iade yaparlarsa ne yaparım? 2800tl'ye ne alayım ben şimdi hiç bir şey yok o fiyata artık.
sizce garantiye göndermeli miyim? göndersem bir dert göndermesem bir dert.
%50 fan hızına alarak ve fps sabitleyerek geçici çözümler buldum ama içim rahat edemiyor maalesef. kart riskli seviyelere çıkmıyor ama arkadaşımda aynı parayı verdi bende aynı parayı verdim benim kartım neden daha sıcak çalışıyor?
birde duyduğum kadarıyla THH 6 aya kadar değişim ve iade desteği sunuyormuş herhalde. bu doğru mu? 6 aydan sonra kartım bozulsa ne olacak? anlamadım.

@EMREG @Furkan Aslan @Mert Özkaya @rdeMStakeN @Prof ESL @Doğukan Fidan @zbabomen

birisi baksın nolur ya

@epica59 kimse bakmıyor ya :(
@Sunay
 
Son düzenleme:
En İyi Cevap
Öncelikle tüketici hakem heyeti talepleri ve işlemleri uzun süren bir süreç diye biliyorum. siz yinede şimdiden başvurun. ardından ürünü garanti kapsamında ise garantiye gönderin iade talebinde bulunmayın. arızalı bir ürün elinizde kalmasın bence.

Sunay

80+ Silver
Katılım
15 Eylül 2020
Mesajlar
2,357
En İyi Cevap
7
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,703
Konum
Türkiye
İsim
Sunay Koçak
Steam
https://steamcommunity.com/id/xsunay/
Discord
Sunay #3109
Öncelikle tüketici hakem heyeti talepleri ve işlemleri uzun süren bir süreç diye biliyorum. siz yinede şimdiden başvurun. ardından ürünü garanti kapsamında ise garantiye gönderin iade talebinde bulunmayın. arızalı bir ürün elinizde kalmasın bence.
 
En İyi Cevap

thErenSK

80+ Gold
Katılım
9 Temmuz 2020
Mesajlar
7,011
En İyi Cevap
2
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Öncelikle tüketici hakem heyeti talepleri ve işlemleri uzun süren bir süreç diye biliyorum. siz yinede şimdiden başvurun. ardından ürünü garanti kapsamında ise garantiye gönderin iade talebinde bulunmayın. arızalı bir ürün elinizde kalmasın bence.
arızalı olduğu kesin de değil ki vallahi ne yapsam bilmiyorum. ısınması arızadan dolayı mı termal pedlerde sorun mu var yoksa benim kasamın konumuyla alakalı bir durum mu anlayamadım.
birde kesinlikle iade istememesine rağmen adama iade yapmışlar ya bana da öyle yaparlarsa? çok korkuyorum
göndersem bir dert göndermesem bir dert.
aslında riskli derecelere çıkmıyor yüksek fan hızında. ancak aynı kartı kullanan kişilere göre daha sıcak olması beni üzüyor :(
 

EMREG

80+ Platinum
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
17,505
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
17,400
Konum
Heryer
İsim
napcan
İlgilendiği Kategoriler
Hım...her şey
Instagram
no
Steam
no
Facebook
no
Twitter
yok
Discord
no
Reddit
yok
Öncelikle tüketici hakem heyeti talepleri ve işlemleri uzun süren bir süreç diye biliyorum. siz yinede şimdiden başvurun. ardından ürünü garanti kapsamında ise garantiye gönderin iade talebinde bulunmayın. arızalı bir ürün elinizde kalmasın bence.
 

Sunay

80+ Silver
Katılım
15 Eylül 2020
Mesajlar
2,357
En İyi Cevap
7
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,703
Konum
Türkiye
İsim
Sunay Koçak
Steam
https://steamcommunity.com/id/xsunay/
Discord
Sunay #3109
arızalı olduğu kesin de değil ki vallahi ne yapsam bilmiyorum. ısınması arızadan dolayı mı termal pedlerde sorun mu var yoksa benim kasamın konumuyla alakalı bir durum mu anlayamadım.
birde kesinlikle iade istememesine rağmen adama iade yapmışlar ya bana da öyle yaparlarsa? çok korkuyorum
göndersem bir dert göndermesem bir dert.
aslında riskli derecelere çıkmıyor yüksek fan hızında ancak aynı kartı kullanan kişilere göre daha sıcak olması beni üzüyor :(
Sen yinede garantiye gönder dediğim gibi sorun varsa ya tamir ederler yada yeni ürün gönderirler.
 

thErenSK

80+ Gold
Katılım
9 Temmuz 2020
Mesajlar
7,011
En İyi Cevap
2
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Sen yinede garantiye gönder dediğim gibi sorun varsa ya tamir ederler yada yeni ürün gönderirler.
ya eğer bir sorun çıkarsa ve tamir edemiyoruz derlerse stok olmadığı için iade edecekler ve kartsız kalıcam off ağlıycam ya ben ne yapıcam off.
 

Sunay

80+ Silver
Katılım
15 Eylül 2020
Mesajlar
2,357
En İyi Cevap
7
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,703
Konum
Türkiye
İsim
Sunay Koçak
Steam
https://steamcommunity.com/id/xsunay/
Discord
Sunay #3109
ya eğer bir sorun çıkarsa ve tamir edemiyoruz derlerse stok olmadığı için kartsız kalıcam off ağlıycam ya ben ne yapıcam off.
Garanti sonuçta aynı ürünü geri sana yollarlar öyle bir hakları yok merak etme öyle bişey olursa şikayet etme hakkın var.
 

thErenSK

80+ Gold
Katılım
9 Temmuz 2020
Mesajlar
7,011
En İyi Cevap
2
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Garanti sonuçta aynı ürünü geri sana yollarlar öyle bir hakları yok merak etme öyle bişey olursa şikayet etme hakkın var.
kime şikayet edeceğim ki? THH'ya mı? ne diyeceğim? kaç gün sürer eğer başıma böyle bir şey gelirse? açıkçası riske atmak istemiyorum adamlarda benimle aynı durumda ve onlara iade yapılmış istemedikleri halde benim korkum bu yüzden :(
 

Sunay

80+ Silver
Katılım
15 Eylül 2020
Mesajlar
2,357
En İyi Cevap
7
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,703
Konum
Türkiye
İsim
Sunay Koçak
Steam
https://steamcommunity.com/id/xsunay/
Discord
Sunay #3109
kime şikayet edeceğim ki? THH'ya mı? ne diyeceğim? kaç gün sürer eğer başıma böyle bir şey gelirse? açıkçası riske atmak istemiyorum adamlarda benimle aynı durumda ve onlara iade yapılmış istemedikleri halde benim korkum bu yüzden :(
Sonuçta asus'un garanti servisi değilmi öyle bişey yapamazlar sen garantiye gönderiyorsun iadeye değil yapma hakları yok sakin olmalısın böyle durumlarda.
 

thErenSK

80+ Gold
Katılım
9 Temmuz 2020
Mesajlar
7,011
En İyi Cevap
2
Sonuçta asus'un garanti servisi değilmi öyle bişey yapamazlar sen garantiye gönderiyorsun iadeye değil yapma hakları yok sakin olmalısın böyle durumlarda.
bilmiyorum ki ailemde "gönderme teknoloji bu şans işi kaderinde bu varmış demekki hakkına razı ol elindekinden de olma" dedi.
doğru mu söylüyorlar acaba bilemiyorum ki off 😭😭😭
 

Sunay

80+ Silver
Katılım
15 Eylül 2020
Mesajlar
2,357
En İyi Cevap
7
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,703
Konum
Türkiye
İsim
Sunay Koçak
Steam
https://steamcommunity.com/id/xsunay/
Discord
Sunay #3109
bilmiyorum ki ailemde "gönderme teknoloji bu şans işi kaderinde bu varmış demekki hakkına razı ol elindekinden de olma" dedi.
doğru mu söylüyorlar acaba bilemiyorum ki off 😭😭😭
Hayır teknoloji şans işi diye bişey yoktur. Eğer o ürün arızalı ise ve garanti süresi geçmemiş ise senin hakların var yardımcı olmak zorundalar. sen yinede garantiye gönder eğer arızalı ise yenisini yollarlar veya tamir ederler sıkma canını.
 

thErenSK

80+ Gold
Katılım
9 Temmuz 2020
Mesajlar
7,011
En İyi Cevap
2
Hayır teknoloji şans işi diye bişey yoktur. Eğer o ürün arızalı ise ve garanti süresi geçmemiş ise senin hakların var yardımcı olmak zorundalar. sen yinede garantiye gönder eğer arızalı ise yenisini yollarlar veya tamir ederler sıkma canını.
peki değişimi asus mu yapar yoksa aldığım yer mi yapar?
 

Sunay

80+ Silver
Katılım
15 Eylül 2020
Mesajlar
2,357
En İyi Cevap
7
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,703
Konum
Türkiye
İsim
Sunay Koçak
Steam
https://steamcommunity.com/id/xsunay/
Discord
Sunay #3109
Top Bottom