Neler Yeni

Garantiye gönderdiğim ürünün para iadesi yapılacak.

Pluxy01

80+
Katılım
21 Şubat 2021
Mesajlar
8
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Berk Okşen
Merhabalar. Aylardır aynı sorunla uğraşıyorum ve şu an çıkmaza girdim. SteelSeries Arctis 3 2019 model kulaklıkta yankı sorunu var diye garantiye gönderdim ve ürünün değişimi yapıldı. Fakat o üründe de aynı sorun vardı. Ben de 1 aydan uzun bir süre önce o ürünü de garantiye yolladım. İtopya'dan satın aldım bu arada. Geçen hafta aradım müşteri hizmetlerini kulaklığın taraflarına ulaşmadığını söylediler. Şimdi tekrar aradım ve Teklos ile iletişime geçmem için irsaliye ve seri numarasını verdiler. Teklos'u aradım ve karşıma ukala bir kadın çıktı. Sorunumu anlattım ve ukalaca "Bize gelen ürün öyle 20 gün bizde kalmaz 1 hafta içinde geri gönderilir" dedi. Zorlayıp ürüne bakmasını istediğimde de ürünün para iadesinin yapıldığını söyledi. Ne biri beni aradı ne de mail geldi. Rızam olmadan para iadesi yapılamayacağını, ürünün tamiri olmuyorsa denk veya bir üst model ile değişimin yapılmasını talep ettim fakat pandemi nedeniyle stokların olmadığını, iade yapacaklarını söyledi sonra da telefonu kapadı. Yazarken gene sinirlendim bak 😡. İşin asıl can alıcı noktası ise 250 küsur TL'ye aldığım kulaklığın şu an 800 TL olması. Yaşım reşit olmadığı için ailem de konuşacak ve tüketici hakem heyetine başvuracağız. Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında, haklı bulunup denk veya üst modeli ile değişim yaparlar mı?
 
Katılım
3 Mart 2021
Mesajlar
463
Dahası  
Reaksiyon skoru
222
Konum
Mustafar
İsim
Darth Vader
Merhabalar. Aylardır aynı sorunla uğraşıyorum ve şu an çıkmaza girdim. SteelSeries Arctis 3 2019 model kulaklıkta yankı sorunu var diye garantiye gönderdim ve ürünün değişimi yapıldı. Fakat o üründe de aynı sorun vardı. Ben de 1 aydan uzun bir süre önce o ürünü de garantiye yolladım. İtopya'dan satın aldım bu arada. Geçen hafta aradım müşteri hizmetlerini kulaklığın taraflarına ulaşmadığını söylediler. Şimdi tekrar aradım ve Teklos ile iletişime geçmem için irsaliye ve seri numarasını verdiler. Teklos'u aradım ve karşıma ukala bir kadın çıktı. Sorunumu anlattım ve ukalaca "Bize gelen ürün öyle 20 gün bizde kalmaz 1 hafta içinde geri gönderilir" dedi. Zorlayıp ürüne bakmasını istediğimde de ürünün para iadesinin yapıldığını söyledi. Ne biri beni aradı ne de mail geldi. Rızam olmadan para iadesi yapılamayacağını, ürünün tamiri olmuyorsa denk veya bir üst model ile değişimin yapılmasını talep ettim fakat pandemi nedeniyle stokların olmadığını, iade yapacaklarını söyledi sonra da telefonu kapadı. Yazarken gene sinirlendim bak 😡. İşin asıl can alıcı noktası ise 250 küsur TL'ye aldığım kulaklığın şu an 800 TL olması. Yaşım reşit olmadığı için ailem de konuşacak ve tüketici hakem heyetine başvuracağız. Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında, haklı bulunup denk veya üst modeli ile değişim yaparlar mı?
Hocam sizin durum ne oldu bende kartı garantiye göndereceğim.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
911,641
Mesajlar
8,343,155
Üyeler
141,468
Son üye
eminmisinn
Top Bottom