Neler Yeni

Garantiye Mail atmak mı Aramak mı daha mantıklı.

hyperflow

80+
Katılım
8 Eylül 2022
Mesajlar
41
Dahası  
Reaksiyon skoru
16
İsim
erdem
Merhabalar 20 ağustos tarihinde m.2 ssd satın aldım ssd bozuk çıktı 14 günlük iade sürecim dolduğu için satıcı arena teknik servise ulaşmam gerektiğini söyledi. Yaşadığım problemi video ve açıklayıcı bir şekilde mail ile anlatmam mı daha mantıklı olur yoksa telefon etmem mi?
 

Ygtkrcaa

80+
Katılım
1 Eylül 2022
Mesajlar
251
Dahası  
Reaksiyon skoru
159
İsim
yiğit karaca
Merhabalar 20 ağustos tarihinde m.2 ssd satın aldım ssd bozuk çıktı 14 günlük iade sürecim dolduğu için satıcı arena teknik servise ulaşmam gerektiğini söyledi. Yaşadığım problemi video ve açıklayıcı bir şekilde mail ile anlatmam mı daha mantıklı olur yoksa telefon etmem mi?
telefonla ara onlar sana yardımcı olor veya whatsapp destek hattı fln var oraya yaz
Mesaj otomatik birleştirildi:

Merhabalar 20 ağustos tarihinde m.2 ssd satın aldım ssd bozuk çıktı 14 günlük iade sürecim dolduğu için satıcı arena teknik servise ulaşmam gerektiğini söyledi. Yaşadığım problemi video ve açıklayıcı bir şekilde mail ile anlatmam mı daha mantıklı olur yoksa telefon etmem mi?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
982,012
Mesajlar
8,872,923
Üyeler
155,346
Son üye
kingdir
Top Bottom