Kod:
// Fill out your copyright notice in the Description page of Project Settings.
#include "AudioExportAndConvertBase64.h"
#include "Misc/Base64.h"
#include "Sound/StreamingSoundWave.h"
#include "Sound/CapturableSoundWave.h"
void UAudioExportAndConvertBase64::StartMicrophoneCapture()
{
CapturableSoundWave = UCapturableSoundWave::CreateCapturableSoundWave();
CapturableSoundWave->StartCapture(0);
}
void UAudioExportAndConvertBase64::StopMicrophoneCapture()
{
CapturableSoundWave->StopCapture();
URuntimeAudioExporter::ExportSoundWaveToRAWBuffer(CapturableSoundWave, ERuntimeRAWAudioFormat::Int8,
FRuntimeAudioExportOverrideOptions(),
FOnAudioExportToBufferResultNative::CreateWeakLambda(this,[this](bool bSuccesed, const TArray64<uint8>& AudioData)
{
//Burada sonuçları alarak int8 verisini kullanacağım
}));
}
Burada sonuçkaru almam gereken kısımda bu int8 verisini nasıl alıp kullanacağımı tam çözemedim, unreal engine için yazdığım bir kod Runtime Audio Importer eklentisini kullanarak yazdım, tıklayarak dokümantasyonuna da ulaşabilirsiniz.