ahmetkilcik
80+
- Katılım
- 18 Mart 2022
- Mesajlar
- 276
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 101
- İsim
- Ahmet Kılcık
Arkadaşlar merhaba, Ankara'nın çok merkezi bir semtinde yaşıyorum. Yaklaşık 6 Aydır bahsi geçen GIBIRNET adlı İSS'yi kullanıyorum.
Sosyal medya yorumlarına aldanıp kullanmaya başladım ve yaşadığım rezaletten size bahsedeceğim.
100Mbps FİBER olarak kullanıyorum, daha doğrusu kullanamıyorum. Haftada 3-4 kez internet kesintisi, genelde akşam 19.00-23.00 arası, ping sorunu, paket kaybı ne ararsanız var.
Müşteri hizmetleri diye bahsettikleri oluşuma bağlanmanız için 30-60 dakika arası müzik dinlemeniz lazım, bağlandığınızda ise paket kaybı sorunu yaşıyorum diyorum, paket kaybı ne demek diyen biriyle karşılaşıyorum. Defalarca kesinti yaşadım, yaşamaya devam ediyorum. Paket kaybı sorunu artık önlenemez hale geldi. Whatsapp destek hatlarına gündüz 13.00'da yazıyorum, gece 23.30'da efendim yazıyorlar. Aklınızda bu firmaya geçmek var ise ben yandım siz yanmayın diye uyarıyorum. Başka bir İSS'ye geçiş için talep açtım. Bütün evrak işlemleri halledildi, bu GIBIRNET denilen firmanın insafına kaldık, 40 saat geçmesine rağmen geçişimi onaylamadıkları için geçemiyorum. Müşteri hizmetlerine bağlanmak için 42 dakika bekledim yardımcı olmadılar, destek hatlarına yazdım cevap vermediler. Aldığım paket kaybı değerini aşağıya ekliyorum. Kendileri tamamiyle müşteri düşmanı bir firmadır, hatta firma mıdır bilinmez kaç kişi çalıştırdığı muallakta, şikayet edebileceğiniz bir yerleri veya muhatap olabileceğiniz birileri yok. Teknik destek diye koydukları ekip modemi kapatıp açın 72 saat bekleyin diyor.
Arkadaşlar uzak durun, sakın diyeyim bunlara bulaşmayın. 8 saat içerisinde geçişimi onaylamazlarsa vekaletli avukat aracılığıyla dava açacağım. Rezillik yaşamak istemiyorsanız herhangi bir İSS'ye geçin ama buna geçmeyin. UZAK DURUN REZİL OLURSUNUZ.
UP
Sosyal medya yorumlarına aldanıp kullanmaya başladım ve yaşadığım rezaletten size bahsedeceğim.
100Mbps FİBER olarak kullanıyorum, daha doğrusu kullanamıyorum. Haftada 3-4 kez internet kesintisi, genelde akşam 19.00-23.00 arası, ping sorunu, paket kaybı ne ararsanız var.
Müşteri hizmetleri diye bahsettikleri oluşuma bağlanmanız için 30-60 dakika arası müzik dinlemeniz lazım, bağlandığınızda ise paket kaybı sorunu yaşıyorum diyorum, paket kaybı ne demek diyen biriyle karşılaşıyorum. Defalarca kesinti yaşadım, yaşamaya devam ediyorum. Paket kaybı sorunu artık önlenemez hale geldi. Whatsapp destek hatlarına gündüz 13.00'da yazıyorum, gece 23.30'da efendim yazıyorlar. Aklınızda bu firmaya geçmek var ise ben yandım siz yanmayın diye uyarıyorum. Başka bir İSS'ye geçiş için talep açtım. Bütün evrak işlemleri halledildi, bu GIBIRNET denilen firmanın insafına kaldık, 40 saat geçmesine rağmen geçişimi onaylamadıkları için geçemiyorum. Müşteri hizmetlerine bağlanmak için 42 dakika bekledim yardımcı olmadılar, destek hatlarına yazdım cevap vermediler. Aldığım paket kaybı değerini aşağıya ekliyorum. Kendileri tamamiyle müşteri düşmanı bir firmadır, hatta firma mıdır bilinmez kaç kişi çalıştırdığı muallakta, şikayet edebileceğiniz bir yerleri veya muhatap olabileceğiniz birileri yok. Teknik destek diye koydukları ekip modemi kapatıp açın 72 saat bekleyin diyor.
Arkadaşlar uzak durun, sakın diyeyim bunlara bulaşmayın. 8 saat içerisinde geçişimi onaylamazlarsa vekaletli avukat aracılığıyla dava açacağım. Rezillik yaşamak istemiyorsanız herhangi bir İSS'ye geçin ama buna geçmeyin. UZAK DURUN REZİL OLURSUNUZ.
Mesaj otomatik birleştirildi:
UP
Son düzenleme: