08.11.2022 tarihinde İtopya'dan aldığım ve hâlâ garantisi devam eden "Gigabyte 23.8" G24F-2 165Hz (180Hz OC) 1ms 2xHDMI DP 3xUSB SS IPS FHD FreeSync Premium Gaming Monitör" ürünü an itibariyle aniden video izlerken bu hale geldi. İtopya'yla iletişime geçtiğimde ürünün orijinal kutusu olmadığı için yetkili servisle görüşmemi söylediler. Orayla görüştüğümde bana ücretiyle sorunun çözülebileceğini söylediler. Garantisi devam ettiğinden müşteri hizmetleriyle görüşmemi söylediler. Ne yazık ki herhangi bir yerde müşteri hizmetlerine ulaşılabilecek ne numara ne başka bir şey var. Gigabyte markasının herhangi bir ürününü ne alırım ne aldırırım. Sanırım garantisi devam etmekte olan ürünün sorununu ücretiyle çözeceğim. Ve bu sorunu yaşayanların aktardıklarına göre de sorunun bir daha yaşanma olasılığı oldukça yüksek, yazık.