Abi kolay gelsin bir şey danışacağım görürsün görmezsin yazayım ben yine de gitti gidiyor üzerinden monitör aldım lg ultragear 24ng650b. Yaptığım testlerde 1 adet ölü piksel çıktı yeşil şuan birbirimize bakıyoruz. Bende doğal olarak sordum eğer ki ölü piksel çıkarsa iade ya da değişim yapabilir misiniz diye satıcıya onlarda teknik servis raporu olursa tabi ki dedi bende dedim normal iade hakkımı kullanayım hiç ölü piksel falan karıştırmayayım çünkü lg 5 ölü piksele kadar kusur saymıyor normalde bu bir kusurdur sonuçta 0 ürün aldım ve çalışmayan bir şeyler var. Sonra işte iade başlattım ve gitti gidiyor'a bunun bilgisini ve sürecin nasıl işlediğini sordum onlarda bana sen iade edemezsin dediler senin iade hakkın yok olay teknik servislik dediler. Fakat ben iade sebebine monitör beklediğim gibi değildi malzeme kalitesi beni tatmin etmedi yazmıştım. Sonra sordum ürünü beğenmememle teknik servisin ne gibi bir alakası olabilir dedim? O da ben bir satıcıya telefon edeyim size dönüş sağlayacağım dedi. Aradıktan sonra monitörü kaç saat kullandığımı sordu bende dürüst bir şekilde 5 saat dedim. O da 2 saati geçtiğin için iade yapamazsın dedi artık o mal 2. el ve sana ait dedi. Sordum 14 gün iade sürem yok mu diye teknolojik bir ürün olduğu için kutuyu açar açmaz 2. el sayılıyor dedi o yüzden iade yapamayacaklarını dile getirdiler. İşte ben onu köşeye sıkıştırdıkça o kural uydurmaya başladı o dediğim bu arada müşteri temsilcisi en sonunda resmen ben çıktım dedi gitti, konuşmayı terk etti ben daha söyleyeceklerimi bile bitirmeden. Şuan satıcıya herhangi bir şey yazamıyorum muhtemelen engellendim çünkü mesaj atınca bir şeyler ters gitti diyor devamlı yollanmıyor mesaj. Uzun lafın kısası Gitti Gidiyor'un bunu yapma hakkı var mı? 2 saat kullanınca 2. elmiş yok kutu açılınca iade olmazmış gibi saçmalıklar gerçekten var mı? Varsa ben nasıl ürünü açmadan çalışıp çalışmadığını bileceğim? İzlemem gereken yol nedir? Bu konuşulanların hepsinin SS leri mevcuttur.