Neler Yeni

GİTTİ GİDİYOR İADE YAPMIYOR

Escanor

80+
Katılım
30 Mayıs 2020
Mesajlar
33
Dahası  
Reaksiyon skoru
7
İsim
Yunus emre
Abi kolay gelsin bir şey danışacağım görürsün görmezsin yazayım ben yine de gitti gidiyor üzerinden monitör aldım lg ultragear 24ng650b. Yaptığım testlerde 1 adet ölü piksel çıktı yeşil şuan birbirimize bakıyoruz. Bende doğal olarak sordum eğer ki ölü piksel çıkarsa iade ya da değişim yapabilir misiniz diye satıcıya onlarda teknik servis raporu olursa tabi ki dedi bende dedim normal iade hakkımı kullanayım hiç ölü piksel falan karıştırmayayım çünkü lg 5 ölü piksele kadar kusur saymıyor normalde bu bir kusurdur sonuçta 0 ürün aldım ve çalışmayan bir şeyler var. Sonra işte iade başlattım ve gitti gidiyor'a bunun bilgisini ve sürecin nasıl işlediğini sordum onlarda bana sen iade edemezsin dediler senin iade hakkın yok olay teknik servislik dediler. Fakat ben iade sebebine monitör beklediğim gibi değildi malzeme kalitesi beni tatmin etmedi yazmıştım. Sonra sordum ürünü beğenmememle teknik servisin ne gibi bir alakası olabilir dedim? O da ben bir satıcıya telefon edeyim size dönüş sağlayacağım dedi. Aradıktan sonra monitörü kaç saat kullandığımı sordu bende dürüst bir şekilde 5 saat dedim. O da 2 saati geçtiğin için iade yapamazsın dedi artık o mal 2. el ve sana ait dedi. Sordum 14 gün iade sürem yok mu diye teknolojik bir ürün olduğu için kutuyu açar açmaz 2. el sayılıyor dedi o yüzden iade yapamayacaklarını dile getirdiler. İşte ben onu köşeye sıkıştırdıkça o kural uydurmaya başladı o dediğim bu arada müşteri temsilcisi en sonunda resmen ben çıktım dedi gitti, konuşmayı terk etti ben daha söyleyeceklerimi bile bitirmeden. Şuan satıcıya herhangi bir şey yazamıyorum muhtemelen engellendim çünkü mesaj atınca bir şeyler ters gitti diyor devamlı yollanmıyor mesaj. Uzun lafın kısası Gitti Gidiyor'un bunu yapma hakkı var mı? 2 saat kullanınca 2. elmiş yok kutu açılınca iade olmazmış gibi saçmalıklar gerçekten var mı? Varsa ben nasıl ürünü açmadan çalışıp çalışmadığını bileceğim? İzlemem gereken yol nedir? Bu konuşulanların hepsinin SS leri mevcuttur.
 

F0undeR

80+
Katılım
10 Aralık 2020
Mesajlar
310
Dahası  
Reaksiyon skoru
144
İsim
Melih Karabaş
hiç uğraşma direk tüketici hakem heyetine başvur
 

Escanor

80+
Katılım
30 Mayıs 2020
Mesajlar
33
Dahası  
Reaksiyon skoru
7
İsim
Yunus emre
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
hiç uğraşma direk tüketici hakem heyetine başvur
Çok uzun sürüyor ayrıca bu olaydan sonra başka bir müşteri temsilcisi ile konuştum daha insancıl geçti ama oda ilk konuşandan apayrı şeyler uydurdu ikisi de birbirinden bambaşka şeyler söyledi açtım tüketici haklarını linkini de attım göstere göstere yazdım oda daha fazla yardımcı olmayacaklarını bana yakın zamanda dönüş olacağını söyledi ve onlarında benim söylediklerimden farklı bir şey söylemeyeceklerini de söyledi. Yaptığınız kural dışı dedi ürünü açmışsınız iade edemezsiniz dedi bende dedim ki ürünü açmadan neden iade edeyim ben ürünü görmeden neden yapayım bunu sizin dışınızda ki herkes iade yapıyor siz yapmıyorsunuz dedim. Tam ss lerini alıyordum bunların memnuniyet testi çıktı alamadım teste puan verince konuşmada otamatik kapandı.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ayrıca monitörü çok sevdim değişim yapmalarını tercih ederim ama aylar sonra bana şuan ki fiyatını ödiyecekler ve ben tekrar aynı monitörü çok daha pahalı ya almış olacağım tıpkı bir banka gibi paramı beleşten işliyorlar şuan.
 
Top Bottom