Neler Yeni

Glorious'tan alınan ürünün nakliyesini nasıl sağlayacağım?

gncr

80+
Katılım
5 Kasım 2023
Mesajlar
26
Dahası  
Reaksiyon skoru
4
İsim
gencer yolcular
Glorıous Model I mouse bozuldu ve glorıous desetk ekibi bana şu mesajı yazdı `
Gerekli bilgileri sağladığınız için teşekkür ederiz.
Bu noktada size yedek bir ünite veya web sitemizde kullanabileceğiniz bir mağaza kredisi sunabiliriz.
Ancak, yedek üniteyi kayıtlı adresinize gönderemiyoruz gibi görünüyor.

İyi bir nakliye/nakliye hizmeti bulmanızı ve onlardan bir adres aldıktan sonra bize geri dönmenizi öneririm (hızlı bir Google araması, iyi nakliye firmalarının bir listesini çıkarmanıza yardımcı olacaktır).
Bunu yapamıyorsanız, size son kullanma tarihi olmayan bir hediye kartını (mağaza kredisi) e-postayla da gönderebiliriz. Bizden ürün almanın yolunu bulduğunuzda, hediye kartınızı web sitemizde kullanabileceksiniz.
Nasıl devam etmek istersiniz lütfen?``
Ne yapmam gerekiyor pek bilgim yok yardımcı olursanız sevinirim.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,053,612
Mesajlar
9,476,455
Üyeler
167,342
Son üye
gurhan11
Top Bottom