Qbört
80+ Bronze
- Katılım
- 21 Ocak 2022
- Mesajlar
- 1,023
- Reaksiyon skoru
- 447
En son sürüm Gcam indireceğim de hangisini kuracağımı bilemedim.
Bir de telefon modeli için xml dosyası gereklimi yoksa direk indirip kurup kullanabilirmiyiz?
Bir de telefon modeli için xml dosyası gereklimi yoksa direk indirip kurup kullanabilirmiyiz?