Hangi Mousepad daha iyi

logitech olanı kullanıyorum güzel fakat eksisi yanları dikişli değil ilerleyen zamanda yırtılabilir, hyperx de iyidir onu da kullandım.
 
Güzel midir ustam bu?
Hocam diğer forumlarda öneriliyordu oradan aldım listeme yorumları da iyi gibi. Bi forum daha aç almayı düşünüyorsan bunun hakkında en temizi
 
Hocam diğer forumlarda öneriliyordu oradan aldım listeme yorumları da iyi gibi. Bi forum daha aç almayı düşünüyorsan bunun hakkında en temizi
Buna ne dersiniz?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,895
Mesajlar
11,071,432
Üyeler
198,002
Son üye
Power59
Geri
Top