Yardım Hasarlı gelen sistem

Emre mete

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,254
Reaksiyon skoru
449
Beyler geçen hafta çıkan hazır sistemi itopya dan aldım yoğunluk nedeniyle kargoyu getirmediler ben de gidip kendim aldım eve geldim video kaydı eşliğinde sistemi açayım dedim durum görüldüğü gibi benim bu sistemi tekrar göndermem gerekecek mi yoksa sadece cam ile işi çözebilir miyiz ve ayrı olarak ramlar 5600 mhz di bana 5200 olarak geldi faturamda da o şekilde gözüküyor. Tekrar haftalarca beklemek istemiyorum var mı bir öneriniz acaba?Hafta sonu olduğu için Müşteri hizmetleri ile görüşemedim sizlerin tecrübe ettiği bişey varsa göndermemi gerektirmiyorsa sistemi kurup kullanmayı düşünüyorum.
 

Ekler

  • IMG-20231202-WA0037.jpeg
    IMG-20231202-WA0037.jpeg
    1.7 MB · Hit: 63
Geri
Top