Neler Yeni

Haylou GT1 Pro Servis Mağduriyeti

mehmetaga

80+
Katılım
17 Şubat 2021
Mesajlar
163
Dahası  
Reaksiyon skoru
83
İsim
mehmet ali soylu
Arkadaşlar selamlar,

Haylou marka kulaklığım bozuldu. Garanti reddedip bilgi vermeden direkt evime kargolamış
Sorduğumda ürünün kutusu olmadığı için reddettiklerini söylediler ( şarj ettiğim kutusu değil. dış kutusundan bahsediyor)
Kutu içinden fatura çıktı sadece ve kutu saklamak gerektiği bilgisi yer almıyordu haliyle saklamadım ( Çekmecemde duruyordu aslında ama çöpe atmışlar)
Sebep olarak hangi tedarikçi firmadan alındığını bilmediklerini söylediler. Kutu kesin olarak gerekiyor mu böyle bir şey var mı?

Bu sorunun üstesinden nasıl gelebilirim? Ürün altında FCC-ID gibi bir kısım var buradan servisine ulaşılabilir mi?

Teşekkürler
 

yesososo

80+ Bronze
Katılım
21 Ocak 2021
Mesajlar
1,207
Dahası  
Reaksiyon skoru
485
İsim
Yusuf Yusuf
Kutuyu attığınız için olmayan mağduriyettir.
 

dutemo

80+ Gold
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
8,737
En İyi Cevap
3
Arkadaşlar selamlar,

Haylou marka kulaklığım bozuldu. Garanti reddedip bilgi vermeden direkt evime kargolamış
Sorduğumda ürünün kutusu olmadığı için reddettiklerini söylediler ( şarj ettiğim kutusu değil. dış kutusundan bahsediyor)
Kutu içinden fatura çıktı sadece ve kutu saklamak gerektiği bilgisi yer almıyordu haliyle saklamadım ( Çekmecemde duruyordu aslında ama çöpe atmışlar)
Sebep olarak hangi tedarikçi firmadan alındığını bilmediklerini söylediler. Kutu kesin olarak gerekiyor mu böyle bir şey var mı?

Bu sorunun üstesinden nasıl gelebilirim? Ürün altında FCC-ID gibi bir kısım var buradan servisine ulaşılabilir mi?

Teşekkürler
Tüketici haklarına başvurabilirsin.
 

mehmetaga

80+
Katılım
17 Şubat 2021
Mesajlar
163
Dahası  
Reaksiyon skoru
83
İsim
mehmet ali soylu
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Kutuyu attığınız için olmayan mağduriyettir.
saklama zorunluluğu olduğu yazmıyor, sattıkları ürününü tedarikçi firmasını bilmeleri gerektiğini düşünüyorum. aldığımız her ürünün kutusunu saklayacak olsak ayrı bir oda ayırmamız gerekecek
Mesaj otomatik birleştirildi:

Tüketici haklarına başvurabilirsin.
süreci çok uzatıyorlar maalesef 130 liralık ürün için fırsat maliyetini düşününce mantıklı gelmiyor git gel- yorul - dışarıda yemek yedin falan filan 50 liradan fazla gider zaten :)
 

Mert Özkaya

𝑅 𝑜 𝓍
80+ Titanium
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
26,651
En İyi Cevap
11
Dahası  
Reaksiyon skoru
25,793
Konum
Ankara
İsim
Mert Özkaya
Instagram
_mrt_ozky_
Discord
Mert Özkaya #6849
Kutusu olmadan garantiye kabul etmiyorlar zaten çoğu ürünü.
 

mehmetaga

80+
Katılım
17 Şubat 2021
Mesajlar
163
Dahası  
Reaksiyon skoru
83
İsim
mehmet ali soylu
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Kutusu olmadan garantiye kabul etmiyorlar zaten çoğu ürünü.
bunu belirtmeleri gerekiyor bence. saçma bir durum eğer hasarsız şekilde ulaştırabiliyorsam problem olmaması gerekiyor. iade etmek istediğimde tabii ki gerekiyor ama ben onarım talep ediyorum
 

Mert Özkaya

𝑅 𝑜 𝓍
80+ Titanium
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
26,651
En İyi Cevap
11
Dahası  
Reaksiyon skoru
25,793
Konum
Ankara
İsim
Mert Özkaya
Instagram
_mrt_ozky_
Discord
Mert Özkaya #6849
bunu belirtmeleri gerekiyor bence. saçma bir durum eğer hasarsız şekilde ulaştırabiliyorsam problem olmaması gerekiyor. iade etmek istediğimde tabii ki gerekiyor ama ben onarım talep ediyorum
Böyle uygun görüyorlar. Sizin bunu bilmeniz gerekiyor dostum çoğu firma bu şekilde işliyor.
 

SorryImSoBussy

80+ Silver
Katılım
25 Ocak 2021
Mesajlar
3,247
En İyi Cevap
9
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,986
İsim
HBE
bunu belirtmeleri gerekiyor bence. saçma bir durum eğer hasarsız şekilde ulaştırabiliyorsam problem olmaması gerekiyor. iade etmek istediğimde tabii ki gerekiyor ama ben onarım talep ediyorum
Bazı ürünlerde garanti kapsamında tespit yapıldıktan sonra şayet ürün bazlı bir hata meydana gelmişse direkt olarak değişim talep ediliyor ve değişim yapılıyor. Garanti servisinde eğer ki bu kulaklık da böyle bir prosedür içerisinde ise evet faturayı da göndermeniz gerekiyor.

Ikinci bir olay da şöyle bir şey oluyor. Normalde Garanti ürün kutusu açıldıktan ve kullanılmaya başlandıktan sonra işlemeye başlar. Siz bir ürünü 1 Haziran'da alıp Eğer 1 Temmuz'da açıp o kağıda 1 Temmuz olarak yazdırırsanız, bu ürün 1 Temmuz'da garantiye başlamış olur fakat faturanız 1 Haziran olarak yazılır. Bu yüzden İnternet üzerinden almışsanız internet üzerinden alınan cihazlarda ya da ürünlerde Garanti tarih garanti belgesi üzerinde yazmaz. Bu yüzden faturayı yani satın alma tarihini öğrenmek için öğrenmek istiyor olabilirler.

Üçüncü bir durum ise ve bence en güçlü ihtimal bu; Tknik servisin sadece belirli bir satış noktasına hizmet vermesi. Eğer ki ürünün satıcılarının da farklı servis noktaları varsa, bu durumda faturayı ibraz etmeniz gerekiyor ki o teknik servisle anlaşmış olan satıcıdan aldığınız bir ürün olduğunu kanıtlayabilesiniz.
 

tuğrahan sezer

80+ Bronze
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
841
Dahası  
Reaksiyon skoru
355
İsim
tuğrahan sezer
Valla bende faremi iade ederken içindeki bir kartonu kaybetmiştim. Aslında suç benim değil servis bana yollarken geri koymamış içine ve satıcı ile iletişime geçin demiş. Allah tan satıcı sorun çıkarmadı. Ama bir şey öğrendim ise gerekirse 100tlk fazla vericeksin amazon dan alıcaksın. Bende de haylou t15 var. Bozulursa kafam rahat. Ve bana o zaman kartonun şart olmadığı söylenmişti. Önemli olan asli parçalar denmişti ama servisler sonuç olarak farklı onların protokolleri ile benimki farklı olabilir ama genede bilemiycem. Muhtemelen servis bütün herkese yaptığı gibi sizi de oyuna getirmeye çalışıyor. Şaka gibi bir ülkede yaşıyoruz gerçekten.
 

mehmetaga

80+
Katılım
17 Şubat 2021
Mesajlar
163
Dahası  
Reaksiyon skoru
83
İsim
mehmet ali soylu
Valla bende faremi iade ederken içindeki bir kartonu kaybetmiştim. Aslında suç benim değil servis bana yollarken geri koymamış içine ve satıcı ile iletişime geçin demiş. Allah tan satıcı sorun çıkarmadı. Ama bir şey öğrendim ise gerekirse 100tlk fazla vericeksin amazon dan alıcaksın. Bende de haylou t15 var. Bozulursa kafam rahat. Ve bana o zaman kartonun şart olmadığı söylenmişti. Önemli olan asli parçalar denmişti ama servisler sonuç olarak farklı onların protokolleri ile benimki farklı olabilir ama genede bilemiycem. Muhtemelen servis bütün herkese yaptığı gibi sizi de oyuna getirmeye çalışıyor. Şaka gibi bir ülkede yaşıyoruz gerçekten.
Ambalaj saklanması zorunlu ise içerisine garanti kağıdı konulur ve bu garanti kağıdına bu bilgiler yazılır veya fatura üzerine yazılır en azından bunu yapsalar ona göre önlem alsak
Mesaj otomatik birleştirildi:

Böyle uygun görüyorlar. Sizin bunu bilmeniz gerekiyor dostum çoğu firma bu şekilde işliyor
Mesaj otomatik birleştirildi:

Böyle uygun görüyorlar. Sizin bunu bilmeniz gerekiyor dostum çoğu firma bu şekilde işliyor.
Böyle uygun görüyor ise bunu belirtmesi lazım. En az 5 farklı cihazı farklı servislere garantiye verdim ve kutusu yoktu hiçbiri sorun çıkarmadı.
Eğer zorunlu ise yazmaları gerekiyor
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Çevrim içi yöneticiler

  • B1L0
    Hayırlı forumlar

Forum istatistikleri

Konular
1,027,090
Mesajlar
9,266,023
Üyeler
162,772
Son üye
ozyaziciemir
Top Bottom