Arkadaşlar selamlar,
Haylou marka kulaklığım bozuldu. Garanti reddedip bilgi vermeden direkt evime kargolamış
Sorduğumda ürünün kutusu olmadığı için reddettiklerini söylediler ( şarj ettiğim kutusu değil. dış kutusundan bahsediyor)
Kutu içinden fatura çıktı sadece ve kutu saklamak gerektiği bilgisi yer almıyordu haliyle saklamadım ( Çekmecemde duruyordu aslında ama çöpe atmışlar)
Sebep olarak hangi tedarikçi firmadan alındığını bilmediklerini söylediler. Kutu kesin olarak gerekiyor mu böyle bir şey var mı?
Bu sorunun üstesinden nasıl gelebilirim? Ürün altında FCC-ID gibi bir kısım var buradan servisine ulaşılabilir mi?
Teşekkürler
Haylou marka kulaklığım bozuldu. Garanti reddedip bilgi vermeden direkt evime kargolamış
Sorduğumda ürünün kutusu olmadığı için reddettiklerini söylediler ( şarj ettiğim kutusu değil. dış kutusundan bahsediyor)
Kutu içinden fatura çıktı sadece ve kutu saklamak gerektiği bilgisi yer almıyordu haliyle saklamadım ( Çekmecemde duruyordu aslında ama çöpe atmışlar)
Sebep olarak hangi tedarikçi firmadan alındığını bilmediklerini söylediler. Kutu kesin olarak gerekiyor mu böyle bir şey var mı?
Bu sorunun üstesinden nasıl gelebilirim? Ürün altında FCC-ID gibi bir kısım var buradan servisine ulaşılabilir mi?
Teşekkürler