Dostlar selamlar, ben bundan 1 yıl önce (2 yıl garantili ürün) ASRock ekran kartı almıştım ama oyunlarda ve bazı uygulamalarda donmalar grafik bozulmaları yaşıyordum ve kart yük altında cızırtılı sesler çıkartıyordu, ilk zamanlar pek aldırış etmedim zaten üniversite zamanı oyun çok oynamıyordum genelde YouTube ve ders için kullanıyordum.
Bu ayın başında garantiye yollamaya karar verdim, 11 Temmuz'da servise teslim etmişler, arayıp sorduğumda müşteri hizmetleri "onarım süresi 20 iş günüdür o süre içerisinde tamamlanarak size teslim edilecek" dedi, fakat bana bu durum anormal gelmeye başladı 16 gün oldu (cumartesiler dahil) hâlâ serviste diyorlar. Servis ile konuşmak için bilgi aldım duotech olduğunu söylediler internet de iletişim bilgilerini bulamadım. Bir ekran kartı için bu kadar bekletmeleri normal mi, ne yapmamı tavsiye edersiniz?
Bu ayın başında garantiye yollamaya karar verdim, 11 Temmuz'da servise teslim etmişler, arayıp sorduğumda müşteri hizmetleri "onarım süresi 20 iş günüdür o süre içerisinde tamamlanarak size teslim edilecek" dedi, fakat bana bu durum anormal gelmeye başladı 16 gün oldu (cumartesiler dahil) hâlâ serviste diyorlar. Servis ile konuşmak için bilgi aldım duotech olduğunu söylediler internet de iletişim bilgilerini bulamadım. Bir ekran kartı için bu kadar bekletmeleri normal mi, ne yapmamı tavsiye edersiniz?